Και σε αυτές τις εκλογές, όπως και σε πολλές άλλες στο πρόσφατο παρελθόν, παρατηρείται το άκομψο φαινόμενο… ορδές δημοσιογράφων να συνωστίζονται στα ψηφοδέλτια των κομμάτων. Η ανεξήγητη μετάβαση από τη μια όχθη στην άλλη, από την κριτική των παθογενειών της πολιτικής στην ενσωμάτωση στις παθογένειες αυτές.
Το φαινόμενο τέμνεται με την γενικότερη απαξίωση που συνοδεύει τον χώρο των ΜΜΕ, ειδικά στην εποχή της εθνικής τραγωδίας των Μνημονίων. Τα τελευταία χρόνια, ο οπαδισμός και μάλιστα… χαμηλής αισθητικής, κυριάρχησε στον χώρο της δημοσιογραφίας, πρωτίστως και κυρίως στα τηλεοπτικά ΜΜΕ. Οδηγώντας σε ακραία απαξίωση και σοκαριστική συρρίκνωση της τηλεθέασης-ακροαματικότητας-αναγνωσιμότητας, και επομένως παρέμβασης στον δημόσιο βίο.
Η βασική αρχή της επικοινωνίας ομολογεί ότι “το Μέσο είναι το Μήνυμα”. Αλήθεια, πώς θα επιστρέψουν στη δημοσιογραφία και στην άσκηση κριτικής προς την εξουσία, όσοι δημοσιογράφοι δεν εκλεγούν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο;
Του Νίκου Φυλάγγελου