Όλγα Κεφαλογιάννη: Στοχεύουμε στη δημιουργία υψηλής προστιθέμενης αξίας

Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη έκανε την παρακάτω ανάρτηση στους προσωπικούς λογαριασμούς της στα social mediα:

“Τα ψηφιακά έργα που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και η σύσταση και λειτουργία των Οργανισμών «Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμών(DMMO) σε επίπεδο Περιφέρειας, ήταν τα βασικά θέματα της 5ης συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού.

Στην ομιλία μου αναφέρθηκα στον ψηφιακό μετασχηματισμό που προωθεί το Υπουργείο με σκοπό την αναβάθμιση της εικόνας και ταυτότητας της Ελλάδας ως ταξιδιωτικού προορισμού, και ταυτόχρονα στην ποιοτικότερη και με σύγχρονους επικοινωνιακά όρους πληροφόρηση των επισκεπτών από όλο τον κόσμο. Επίσης, ανέδειξα τη σημασία σύστασης και λειτουργίας των Οργανισμών Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμών (των DMMOs), που αποτελούν το νέο πλαίσιο διακυβέρνησης για την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ κυβέρνησης, της τοπικής αυτοδιοίκησης και του ιδιωτικού τομέα, με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη των προορισμών μας.

Κεντρικός στόχος της στρατηγικής του Υπουργείου Τουρισμού, αποτελεί η αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων εργαλείων επικοινωνίας για την προώθηση και προβολή των προορισμών και του τουριστικού προϊόντος. Στοχεύουμε στην ουσιαστική αναβάθμιση της εικόνας και ταυτότητας της Ελλάδας ως ταξιδιωτικού προορισμού, τη δημιουργία υψηλής προστιθέμενης αξίας για τους προορισμούς και τις επιχειρήσεις και την ανάδειξη των χαρακτηριστικών που καθιστούν το τουριστικό προϊόν της χώρας μας ξεχωριστό.

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη

 

Best Of

Αναζητώντας τον… “κανένα” για τις μελλοντικές κυβερνήσεις συνεργασίας

Το εύρημα της δημοσκόπησης της Metron Analysis για την...

Το θλιβερό κατάντημα και η χλεύη (της κοινωνίας) για έναν πρώην Αρχηγό των Ενόπλων Δυνάμεων

Ο Ναύαρχος Αποστολάκης μας είχε προσφέρει από το πρόσφατο...

Ο Φάμελλος στην πρώτη θέση της δημοφιλίας, ο Κασσελάκης (σχεδόν) τελευταίος…

Η αντιστοίχηση της σοβαρότητας του Σωκράτη Φάμελλου με την......

Στον… πάτο της δημοφιλίας ο Κασσελάκης, με χειρότερους μόνο τους Νατσιό-Στίγκα

Η δημοσκόπηση της Mertron Analysis για το Mega καταδεικνύει...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Πόσο πιο χαμηλά; Στο… 2,8% (!) στο δυναμικό κοινό Πορτοσάλτε-Αναστασοπούλου

Η δραματική κατάρρευση και μη αναστρέψιμη συρρίκνωση της απήχησης...

Αναζητώντας τον… “κανένα” για τις μελλοντικές κυβερνήσεις συνεργασίας

Το εύρημα της δημοσκόπησης της Metron Analysis για την...

Το θλιβερό κατάντημα και η χλεύη (της κοινωνίας) για έναν πρώην Αρχηγό των Ενόπλων Δυνάμεων

Ο Ναύαρχος Αποστολάκης μας είχε προσφέρει από το πρόσφατο...

Ο Φάμελλος στην πρώτη θέση της δημοφιλίας, ο Κασσελάκης (σχεδόν) τελευταίος…

Η αντιστοίχηση της σοβαρότητας του Σωκράτη Φάμελλου με την......

Οι χορηγοί των Δημοκρατικών «τελειώνουν» την Κάμαλα Χάρις

Η εικόνα της Κάμαλα Χάρις στο τελευταίο βίντεο το...
Λάζαρος Καλλιανιώτης
Λάζαρος Καλλιανιώτης
Ο Λάζαρος Καλλιανιώτης είναι σύμβουλος στρατηγικής και επικοινωνίας, πολιτικός αναλυτής

Πόσο πιο χαμηλά; Στο… 2,8% (!) στο δυναμικό κοινό Πορτοσάλτε-Αναστασοπούλου

Η δραματική κατάρρευση και μη αναστρέψιμη συρρίκνωση της απήχησης και παρέμβασης του ενημερωτικού τομέα του ΣΚΑΪ, αντανακλάται ξεκάθαρα στην εκπομπή "Live You", με τον...

Αναζητώντας τον… “κανένα” για τις μελλοντικές κυβερνήσεις συνεργασίας

Το εύρημα της δημοσκόπησης της Metron Analysis για την πρωθυπουργική καταλληλότητα, με την υπεροχή του "κανενός", έρχεται σε μια συγκυρία κατά την οποία φουντώνουν...

Το θλιβερό κατάντημα και η χλεύη (της κοινωνίας) για έναν πρώην Αρχηγό των Ενόπλων Δυνάμεων

Ο Ναύαρχος Αποστολάκης μας είχε προσφέρει από το πρόσφατο παρελθόν δείγματα γραφής του... ευλύγιστου χαρακτήρα του. Από την ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων του τόπου...