Ν. Μπογιόπουλος: Ο… τσακωμός των σεισμολόγων

Γράφει ο Νίκος Μπογιόπουλος

Πηγή: imerodromos.gr

 

Για τον τσακωμό των σεισμολόγων αν στον σεισμό στην Ελασσόνα έχει ενεργοποιηθεί “νέο ρήγμα” ή όχι, τα ξέρετε. Αυτό που ίσως δεν ξέρετε είναι ότι ο “ανθρωπισμός” ορισμένων μπορεί να ενεργοποιήσει τον ρατσισμό ακόμα και σε περιπτώσεις σεισμών. Το φαινόμενο το είδαμε με πρωταγωνιστή τον σεισμολόγο Τσελέντη, αποτυχόντα υποψήφιο της ΝΔ στις ευρωεκλογές του 2019 και σήμερα διευθυντή του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου.

Ο κύριος αυτός, λοιπόν, σε μια ανάρτησή του με θέμα την άποψή του ότι δεν υπάρχει νέο ρήγμα (μέχρι εδώ καλά – και που να ξέρουμε εμείς αν υπάρχει ή δεν υπάρχει), στην προσπάθειά του να επιχειρηματολογήσει για την ανάγκη παροχής βοήθειας προς τους πληγέντες (κι εδώ καλά) είχε και την απόδειξη γιατί πρέπει και μπορεί να γίνει αυτό. Διότι, κατά τον Τσελέντη, αυτό οφείλει να κάνει το κράτος προς τους (Ελληνες) σεισμόπληκτους μιας και το κάνει στην περίπτωση των… “λαθρο”μεταναστών. Κι αφού το κάνουμε για τους “λάθρο”, αφού χτίζουμε χωριά για τους “λάθρο” – προφανώς με όλες τις ανέσεις, κατά Τσελέντη – τότε να το κάνουμε και για τους ντόπιους…

Ιδού το κομμάτι της ανάρτησης Τσελέντη (ολόκληρη εδω):

” Και τα χωριά έχουν πολύ άσχημη δόμηση με πάρα πολλά πλινθόκτιστα σπίτια τα οποία είναι πολύ ευάλωτα και σε μεσαίου μεγέθους μετασεισμούς.

Είναι ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα γιατί δεν μπορούμε να έχουμε τον κόσμο στο κρύο για μήνες γι’ αυτό θα πρέπει η πολιτεία άμεσα να στείλει τροχόσπιτα για να καλυφθεί η παραμονή των κατοίκων που ήδη έχουν ξεσπιτωθεί και φυσικά με τις κατάλληλες επιδοτήσεις να βοηθηθούν να φτιάξουν νέες κατοικίες αλλά με σύγχρονους όρους δόμησης. 

Εδώ χτίζουμε ολόκληρα χωριά για τους μετανάστες (νόμιμους και παράνομους η λάθρο/.. Το διευκρινίζω επειδή κάποιοι μου επιτέθηκαν για τον ορισμό αν δεν είναι έτσι να πουν στον Μπαμπινιώτη να αλλάξει το συντακτικό φυσικα κανείς δε λέει οτι όλοι δεν είναι άνθρωποι θα περίμενα όμως αυτοί οι γιαλαντζί ανθρωπιστές να δείξουν την ίδια Ευαισθησία και για τους Έλληνες άστεγους/ το σταματώ εδώ η ανάρτηση μου είναι για σεισμούς ) , επομένως  για τους συμπατριώτες μας δε βλέπω να υπάρχει σημαντικό πρόβλημα για να τους βοηθήσουμε να στεγαστούν σε αυτό το δύσκολο στάδιο της ζωής τους”.

Παρακάμπτουμε την σύγχυση μεταξύ “συντακτικού”, λεξιλογίου, γλωσσολογίας και ετυμολογίας. Αλλά πως να παρακάμψουμε ότι ο γνήσιος (και όχι γιαλαντζί) “ανθρωπισμός” του Τσελέντη βρήκε σαν παράδειγμα “προνομιούχου” τον “λαθρο”, για τον τον οποίο “χτίζουμε ολόκληρα χωριά”, έναντι του ντόπιου; Πώς να παρακάμψουμε την “λογική” πως ό,τι γκρεμίζει ο σεισμός μπορεί τάχα να το αναστηλώσει ο κοινωνικός αυτοματισμός και ο “λαθρο”ανθρωπισμός;

Αλήθεια, ως επιστήμων και ανθρωπιστής ο Τσελέντης, τέτοιες “αντισεισμικές” προδιαγραφές θα ήθελε και για τους ντόποιους; Οπως της Μαλακάσας; Οπως του Σκαραμαγκά; Οπως του Ελαιώνα; Οπως της Μόριας; Οπως του Καρά – Τεπέ; Ποιά είναι, συγκεκριμένα, τα “ολόκληρα χωριά που χτίζουμε για τους μετανάστες”, που ικανοποιούν τον “ανθρωπισμό” του Τσελέντη, ώστε να τα έχουμε πρότυπο και για τους ντόπιους; Θα μας τα δείξει;

Ο ανθρωπισμός του Τσελέντη δεν βρίσκει κανένα ρήγμα ανάμεσα στο πως συμπεριφέρεται το κράτος στον ντόπιο τραπεζίτη, στον ντόπιο εργολάβο, στον ντόπιο εφοπλιστή, στον ντόπιο καπιταλιστή, και πως συμπεριφέρεται στον ντόπιο εργάτη, στον ντόπιο υπάλληλο, στον ντόπιο κάτοικο των υποβαθμισμένων περιοχών της ανύπαρκτης αντισεισμικής, αντιπλημμυρικής, αντιπυρικής προστασίας;  Το μόνο ρήγμα εντοπίζεται μεταξύ ντόπιου σεισμόπληκτου και… καλοζωισμένου (λαθρο)μετανάστη!

Ο ανθρωπισμός του Τσελέντη (ο κανονικός, όχι ο γιαλαντζί) δεν είδε ποτέ τους σεισμόπληκτους του ’99 να στοιβάζονται επί χρόνια στα κοντέινερ, χωρίς τότε να υπάρχουν… προνομιούχοι (λαθρο)μετανάστες στην Ελλάδα; Τα κοντέινερ αντί για σχολικές αίθουσες σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν γιατί αντιθέτως “έχουμε χτίσει σχολεία” για τα (λαθρο)προσφυγάκια; Το πρόγραμμα  σχολικών γευμάτων για 185.000 παιδιά των πιο φτωχών (ελληνικών) οικογενειών καθυστερεί ένεκα της φροντίδας του κράτους να παρέχει… λουκούλλεια  γεύματα στα (“λαθρο”)μεταναστάκια; Οι “Ελληνες άστεγοι” για τους οποίους νοιάζεται ο Τσελέντης είναι άστεγοι γιατί τα Μνημόνια, ή τους πλειστηριασμούς τους νομοθέτησαν οι (“λαθρο”)μετανάστες ή γιατί ο “ανθρωπισμός” των “ανθρωπιστών” για τους Ελληνες άστεγους δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον «ανθρωπισμό» των «ανθρωπιστών» για τους ξένους μετανάστες;

Οσο για τις “συντακτικές” εξυπνάδες του Τσελέντη, που επιχειρεί να μας μαλώσει ότι δεν ξέρουμε ελληνικά τόσα καλά όσο αυτός που βρίζει με την άδεια του Μπαμπινιώτη, δεν θα μπούμε στον κόπο να τον ρωτήσουμε αυτό που ρωτάνε εντιμότατοι Ελληνες του είδους του, αν δηλαδή “σέβεται την Δικαιοσύνη”; Αν δηλαδή σέβεται την απόφαση του (γιαλαντζίδικου ανθρωπισμού) Αρείου Πάγου που θεωρεί βρισιά απέναντι σε ανθρώπους τα “λάθρο” του Τσελέντη και του κάθε φορέα της κουτσαβακίστικης ρατσιστικής αργκο και καλεί στην μη χρήση της βρισιάς. Γιατί; Διότι (κατά τον «γιαλαντζί ανθρωπισμού» εισαγγελέα του Αρείου Πάγου αυτά τα «λάθρο» του Τσελέντη, όταν αφορούν σε ανθρώπους (όπως ο ίδιος μάλιστα παραδέχεται, τέτοιοι είναι: άνθρωποι) αποτελεί ενισχυτικό παράγοντα ξενοφοβικών και ρατσιστικών φαινομένων. Θα τον ρωτήσουμε, όμως, το εξής:

Στο λεξικό του Μπαμπινιώτη, εκτός από το “λαθρομετανάστης”, υπάρχουν κι άλλες βρισιές. Οπως, για παράδειγμα,  το “σκατόψυχος”. Η’ το “φασιστόμουτρο”. Θέλει ο κύριος Τσελέντη έτσι να διαξάγεται ο δημόσιος διάλογος; Με βρισιές;

Written by Υστερόγραφα Team

Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι