Του Μανώλη Κομνηνού
Τις “χαμηλές πτήσεις” που καταγράφει από το ξεκίνημα της φετινής τηλεοπτικής περιόδου, συνεχίζει το πρωινό του ΣΚΑΪ, επιβεβαιώνοντας τις μεγάλες απώλειες που καταγράφει φέτος ο ενημερωτικός τομέας του καναλιού του Ομίλου Αλαφούζου, τόσο σε επίπεδο τηλεθέασης όσο και παρέμβασης.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τη Δευτέρα η εκπομπή “Σήμερα”, με την τριπλέτα Οικονόμου-Παυλόπουλου-Κουτροκόη έφτασε μετά βίας σε διψήφιο ποσοστό στο δυναμικό κοινό, το οποίο ενδιαφέρει τη διαφημιστική αγορά και φέρνει έσοδα στους τηλεοπτικούς σταθμούς.
Το ποσοστό της πρωινής εκπομπής του ΣΚΑΪ ήταν μόλις 11%, ενώ πολλές φορές το προηγούμενο διάστημα έχει καταγράψει και μονοψήφια ποσοστά στα δυναμικό κοινό.