Προωθητικές πρωτοβουλίες Κικίλια για την περαιτέρω προβολή της Ελλάδας

Στο Ριάντ έχει μεταβεί ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, όπου θα συμμετέχει στην 22η Σύνοδο του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδιωτών και Τουρισμού (WTTC).

O Υπουργός Τουρισμού στο περιθώριο της διοργάνωσης θα πραγματοποιήσει σειρά συναντήσεων με τους CEOs των αεροπορικών εταιρειών της Σαουδικής Αραβίας με στόχο τη δρομολόγηση νέων συνεργασιών και την αύξηση των απευθείας πτήσεων. Επίσης θα έχει σειρά επαφών με παράγοντες της τουριστικής αγοράς για την περαιτέρω προβολή της χώρας μας αλλά και με επιχειρηματίες αναφορικά με την προσέλκυση επενδύσεων.

Ο κ. Κικίλιας θα πραγματοποιήσει συνάντηση εργασίας με τον CEO της αεροπορικής εταιρείας Saudia, Ibrahim Al Koshy και στη συνέχεια με τον Υπουργό Τουρισμού της Σαουδικής Αραβίας, Πρίγκηπα  Ahmed Al Khateeb.

Στη Σύνοδο συμμετέχουν πάνω από 2.000 υψηλού επιπέδου αντιπρόσωποι του ταξιδιωτικού κλάδου από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων κυβερνητικών στελεχών, επιχειρηματιών και σημαντικών παραγόντων του παγκόσμιου τουρισμού με σκοπό τη συνεργασία και την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών για τη διαμόρφωση ενός νέου, εκσυγχρονισμένου τουριστικού μοντέλου.

Στην επέκταση της τουριστικής περιόδου ακόμα και σε λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς, με αποτέλεσμα τα ταξιδιωτικά έσοδα να ξεπερνούν τον στόχο του περσινού προϋπολογισμού κατά 3 δισ. ευρώ, αναφέρθηκε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας μιλώντας στον τ/σ Open και στους δημοσιογράφους Γιώργο Σιαδήμα και Ευλαμπία Ρέβη.

“Με πήρε χθες τηλέφωνο ένας φίλος μου από το Καστελόριζο που είναι χρόνια στην τοπική αυτοδιοίκηση, ο Γιώργος Αχλαδιώτης, και με ενημέρωσε ότι μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου, τα καταλύματα σε αυτό το σύμπλεγμα νησιών ήταν γεμάτα. Μιλάω για την ακριτική Ελλάδα- τη Χίο, τη Σάμο, την Κω, που επίσης είχαν φέτος πολύ αυξημένες τουριστικές ροές- γιατί εμάς μας ενδιαφέρουν και οι εναλλακτικοί προορισμοί. Μας ενδιαφέρουν όλα τα νησιά μας και η ηπειρωτική χώρα, οι προορισμοί που δεν έχουν ισχυρό brand. Το τουριστικό προϊόν δεν είναι μόνο για 2,5 περιφέρειες, είναι για 13 περιφέρειες στη χώρα. Φυσικά και οι δημοφιλείς προορισμοί είχαν και έχουν τουρίστες, είναι εντυπωσιακό αυτό που γίνεται φέτος στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη” δήλωσε ο κ. Κικίλιας, σημειώνοντας ότι τα ταξιδιωτικά έσοδα πηγαίνουν αδιαμεσολάβητα στη μέση ελληνική οικογένεια, στην ελληνική κοινωνία και μια σειρά επαγγελμάτων- από τον τουριστικό κλάδο, την εστίαση και το εμπόριο μέχρι τον πρωτογενή τομέα και τις κατασκευές- ενώ ταυτόχρονα δίνουν τη δυνατότητα στην Κυβέρνηση να προχωρήσει σε κοινωνικές πολιτικές στήριξης των ελληνικών νοικοκυριών- όπως το Food Pass- σε μια πολύ δύσκολη περίοδο παγκόσμιων κρίσεων.

Ο Υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε, επίσης, ότι στο πλαίσιο των προσπαθειών που γίνονται για ενίσχυση το χειμερινού τουρισμού στη χώρα, και με βάση τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, ήδη 11 αεροπορικές εταιρείες έχουν συνάψει συμβόλαια με τον ΕΟΤ για πτήσεις, νέους προορισμούς, ή ενίσχυση του capacity για Δεκέμβρη, Γενάρη, Φλεβάρη και Μάρτη.

Επιπλέον επεσήμανε τον καθοριστικό ρόλο του προγράμματος “Τουρισμός για Όλους”. “Είχαμε ξεκινήσει αν θυμάστε για να καλύψουμε 200.000 συμπολίτες μας. Αποφασίστηκε- και ευχαριστούμε πάρα πολύ την Προεδρία της Κυβέρνησης και τον Πρωθυπουργό- ότι θα διπλασιαστεί ο αριθμός  και το πρόγραμμα θα αφορά  400.000 συμπολίτες μας. Η επόμενη κλήρωση θα γίνει στα τέλη Ιανουαρίου. Γιατί αυτό; Γιατί θέλουμε να στηρίξουμε τους χειμερινούς προορισμούς, τος ορεινούς προορισμούς, τα μικρά καταλύματα  που δυσκολεύτηκαν την περίοδο της πανδημίας” είπε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Τουρισμού.

Best Of

Ο Πιερρακάκης αναζητεί εσωκομματικές συμμαχίες

    Ο Κυριάκος Πιερρακάκης «βαφτίστηκε» δελφίνος για το μέλλον της...

Η «Ιερή Τράπεζα» της Εκκλησίας… σκανδαλίζει

  Πολλά χρόνια μετά την εμπλοκή του στη διοίκηση του...

Η «πράσινη» Σδούκου και η «γαλάζια» κοινωνική βάση

  Η επιλογή της Αλεξάνδρας Σδούκου για το αξίωμα της...

Υπό διαρκή αμφισβήτηση ο Βεσυρόπουλος στη ΝΔ

    Η επιλογή του Απόστολου Βεσυρόπουλου για το αξίωμα του...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο μοναχικός περίπατος των δακρύων

  Τα λόγια έχουν πάντα μια φυσική υπεροχή στην αναζήτηση...

Το ταξίδι, λοιπόν. Τίποτα άλλο (δεν έχει σημασία)…

Μεγάλη Παρασκευή... Μια σκοτεινιασμένη, πένθιμη εικόνα, με τον διστακτικό...

Ο ΟΠΑΠ ανάμεσα στους πρωταγωνιστές των Sports MarketingAwards για ακόμα μια χρονιά

Η εταιρεία απέσπασε 11 βραβεία για τις ενέργειές της...

Πώς λειτουργούν τα καταστήματα ΟΠΑΠ τη Μεγάλη Εβδομάδα

 Οι αλλαγές στο ωράριο και στις κληρώσεις ΤΖΟΚΕΡ, ΛΟΤΤΟ,...

Ο Πιερρακάκης αναζητεί εσωκομματικές συμμαχίες

    Ο Κυριάκος Πιερρακάκης «βαφτίστηκε» δελφίνος για το μέλλον της...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Ο μοναχικός περίπατος των δακρύων

  Τα λόγια έχουν πάντα μια φυσική υπεροχή στην αναζήτηση της κατάλληλης διαδρομής από το μυαλό στην καρδιά. Ώστε να μην κλονίσουν το αυθόρμητα εύθραυστο...

Το ταξίδι, λοιπόν. Τίποτα άλλο (δεν έχει σημασία)…

Μεγάλη Παρασκευή... Μια σκοτεινιασμένη, πένθιμη εικόνα, με τον διστακτικό ήλιο να προσπαθεί να ζεστάνει λίγο περισσότερο τις παγωμένες καρδιές, που γίνονται περισσότερες, στο βάρος και...

Ο ΟΠΑΠ ανάμεσα στους πρωταγωνιστές των Sports MarketingAwards για ακόμα μια χρονιά

Η εταιρεία απέσπασε 11 βραβεία για τις ενέργειές της στον χώρο του αθλητισμού Δυναμική ήταν η παρουσία του ΟΠΑΠ, για ακόμη μια χρονιά, στα Sports...