Ν. Μπογιόπουλος: Η βαρβαρότητα της “επόμενης μέρας”

Γράφει ο Νίκος Μπογιόπουλος

Πηγή: imerodromos.gr

 

Η «επόμενη» μέρα ξεκίνησε. Και θα κουβαλάει τα βαρίδια του χτες:

  • Την θεωρία «ο καθένας για την πάρτη του» εκείνων που θυμούνται το «όλοι μαζί» σαν μετάθεση των ευθυνών τους.
  • Την πολιτική εμπορευματοποίησης δημόσιων αγαθών και υπηρεσιών.
  • Την αδιαφορία στον αδύναμο, στον ευάλωτο, στον ανήμπορο ντόπιο και στον ικέτη πρόσφυγα.
  • Τον «κοινωνικό αυτοματισμό» απέναντι στον «βολεμένο» δημόσιο υπάλληλο, «τεμπελχανά» απεργό, «εισβολέα» ξένο, μη άνωθεν εγκεκριμένο «διαφορετικό».
  • Το «διαίρει και βασίλευε» μιας εξουσίας που σπεύδει να «κοινωνικοποιεί» τις κρίσεις για να διασφαλίζει τον υπέρ λίγων σφετερισμό των κερδών.
  • Την λογική της ελιτίστικης «αριστείας» κόντρα στην παροχή των δυνατοτήτων για ατομική ανύψωση μέσω της συλλογικής κοινωνικής ευημερίας.
  • Την επάνοδο της προπαγάνδας που ελεεινολογεί το δημόσιο, αλλά σήμερα το «χειροκροτά».
  • Τον βούρδουλα μιας δήθεν «ελεύθερης οικονομίας» που έχει απ’ όλα, αλλά μόνο για τους λίγους.
  • Την πολιτική της «δημιουργικής καταστροφής» που θα επιχειρήσει να αξιοποιήσει την καραντίνα της πανδημίας για να καταργήσει τη λέξη «μισθό» με τη λέξη «επίδομα» και δίπλα στην έννοια «εργασιακό δικαίωμα» να επιβάλλει την ένδειξη «αναστολή».
  • Την πλύση εγκεφάλου ότι δήθεν «δεν υπάρχει εναλλακτική» σε ένα σύστημα που δεν έχει για ΜΕΘ αλλά έχει για F-16 και για ανακεφαλαιοποιήσεις τραπεζών.
  • Την επίθεση εναντίον όσων μιλούν για τα λαικά δίκαια με την κατηγορία του «λαϊκισμού».
  • Τον εξοβελισμό της έννοιας «αλληλεγγύη» από τους υπέρμαχους της νεοφιλελεύθερης ζούγκλας του «δεν υπάρχει κοινωνία, παρά μόνο άτομα».
  • Την μετατροπή της απαγόρευσης κυκλοφορίας σε αρμό «συμβίωσης» και σε προσομοίωση μιας δυστοπίας τύπου «αλτ τις ει;».
  • Την καταγγελία σαν «αναχρονισμό» του αιτήματος για κεντρικό, πανεθνικό σχεδιασμό, με ιεραρχήσεις και κοινωνικές προτεραιότητες, κόντρα στον άναρχο καπιταλιστικό ανταγωνισμό, στον φιλοτομαρισμό, στη σπατάλη πόρων στο του εμπορίου της φιλαυτίας και της ανοησίας.

Η επόμενη μέρα ξεκίνησε. Η’ θα είναι χτισμένη με πρόσημο τον Ανθρωπο ή θα είναι μια πρωτοφανής βαρβαρότητα με όρους περιφρόνησης και πειθαναγκασμού της «αγέλης».

Best Of

Η Αχτσιόγλου… έπαθε Κασσελάκη (ελαφρότητα influencer)

Ξαναβρήκε την... ενέργεια από την οποία είχε αδειάσει. Η...

Χατζηδάκης: Θέτουμε σε λειτουργία ένα ισχυρό εργαλείο για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διασύνδεση των POS με τις...

Το “υπερ-εγώ” του Κασσελάκη τον οδηγεί στον… επίλογο

Η ανεξήγητη αυτοπεποίθηση που δείχνει να διακρίνει σε πλεόνασμα...

Κίνηση αμφισβήτησης (και ανατροπής) του Ανδρουλάκη από το… ίδιο βράδυ των ευρωεκλογών κιόλας

Τα δημοσκοπικά νέα προκαλούν μαύρες σκέψεις στη Χαριλάου Τρικούπη,...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο μοναχικός περίπατος των δακρύων

  Τα λόγια έχουν πάντα μια φυσική υπεροχή στην αναζήτηση...

Το ταξίδι, λοιπόν. Τίποτα άλλο (δεν έχει σημασία)…

Τη φετινή Μεγάλη Παρασκευή, ακόμη και ο καιρός αποφάσισε...

Η Μισέλ Ομπάμα… δείχνει το μέλλον

Το μέλλον που θα μπορούσε η ίδια να εκφράσει,...

Μαρία Δεναξά: Ο… ζήλος διαπιστευτηρίων των κομματικά στρατευμένων

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Με ανάρτηση στους προσωπικούς λογαριασμούς της στα...

Η… συμπεριληπτική κακοποίηση των γυναικών, με τη φρικώδη προσφώνηση “βουλεύτρια”

Η ωδή στην πρόοδο, που συνοψίζεται στη διαχρονική και...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Ο μοναχικός περίπατος των δακρύων

  Τα λόγια έχουν πάντα μια φυσική υπεροχή στην αναζήτηση της κατάλληλης διαδρομής από το μυαλό στην καρδιά. Ώστε να μην κλονίσουν το αυθόρμητα εύθραυστο...

Το ταξίδι, λοιπόν. Τίποτα άλλο (δεν έχει σημασία)…

Τη φετινή Μεγάλη Παρασκευή, ακόμη και ο καιρός αποφάσισε να περάσει απέναντι. Και αντί της παραδοσιακής, σκοτεινιασμένης και πένθιμης εικόνας του, να μας χαρίσει...

Η Μισέλ Ομπάμα… δείχνει το μέλλον

Το μέλλον που θα μπορούσε η ίδια να εκφράσει, αλλά... το αρνείται. Μιλώντας σε μαθητές σχολείου, στο μεταίχμιο της μετάβασής τους στο Κολλέγιο, η Μισέλ...