Η… συμπεριληπτική κακοποίηση των γυναικών, με τη φρικώδη προσφώνηση “βουλεύτρια”

Η ωδή στην πρόοδο, που συνοψίζεται στη διαχρονική και επίμονη προτροπή του Μαχάτμα Γκάντι… “να γίνουμε η αλλαγή που θέλουμε να δούμε”, επέτρεψε στις τρέχουσες, συγκατοικούσες γενιές της ανθρωπότητας, να προσπεράσουν παθογένειες, ατροφίες και ατέλειες που μας κληρονόμησε το παρελθόν, ως χθες.

Στο όνομα της προόδου ωστόσο, όπως και των… θρησκευτικών δογμάτων, διαπράττονται σε πλείστες περιπτώσεις “εγκλήματα”. Κακουργηματικές κακοποιήσεις. Στην περίπτωσή μας, εννοιών, αξιακής αφετηρίας και ηθικής διαδρομής.

Η φρικώδης προσφώνηση “βουλεύτρια”, την οποία περιφέρουν στον δημόσιο λόγο εισοδηματίες ενός δικαιωματισμού που ενδιαφέρεται μονάχα για την εικόνα και αδιαφορεί, υποτιμά, προσβάλλει την ουσία, συνιστά… συμπεριληπτική κακοποίηση των γυναικών, για να ενσωματώσουμε στη συζήτηση την ανορθογραφία της συμπερίληψης, ως δήθεν εννοιολογικής εξέλιξης των λέξεων, στα… μέτρα που βολεύει τους… υποκριτές.

Η επιστήμη της Γλωσσολογίας μας προσέφερε γενναιόδωρα χρηστικά μεθοδολογικά εργαλεία, για να κατανοήσουμε ότι η γλώσσα είναι ζωντανός οργανισμός. Γεννά συναισθήματα. Καλλιεργεί ανήσυχες προσωπικότητες, που θα κινητροδοτήσουν την πρόοδο της αλλαγής. Σέβεται και εμπνέει. Βρίσκεται σε διαρκή διάλογο με κάθε γενιά, εκείνες που προηγήθηκαν, τις τρέχουσες, εκείνες που θα έρθουν.

Βουλεύτρια… Ο παραμορφωτικός ορισμός δεν ξενίζει επειδή είναι νεόκοπος (αλλά ημι-ορθός), όπως υποστηρίζουν οι υποστηρικτές του. Αλλά λόγω συναισθηματικής ανοησίας, Η εξοργιστική πλάνη εμμονικών συμπλεγμάτων, με αναφορά στο ημιμαθές περιθώριο. Βαθιά προσβολή στις γυναίκες που γκρέμισαν γυάλινες οροφές, και έγιναν έμπνευση για τις αγέννητες γενιές των γυναικών που ακολούθησαν. Εκείνες που έγιναν Ιστορία. Την αναθεώρησαν. Δεν βολεύτηκαν με θλιβερές και κακόηχες παραφωνίες που ντύνονται με ηχόχρωμα αυτο(χλευασμού), από τα χείλη ανεξήγητων υπερ-εγώ.

ΥΓ: Στη φωτογραφία η Ελεανόρ Ρούσβελτ. Η γητευτής των ατομικών δικαιωμάτων, εκείνη που λύγισε την Ιστορία. Πόση ντροπή θα αισθανόταν για την υστερία της “βουλεύτριας”…

Του Νίκου Φυλάγγελου

Best Of

Η σημειολογία (και η ουσία) της συνάντησης του Κώστα Καραμανλή με τον πρόεδρο της JTI

Ο Πρόεδρος του Ομίλου της ΣΕΚΕ κ. Κώστας Καραμανλής...

Μητσοτάκης: Aγωνιζόμαστε να στηρίξουμε ειδικά τα πιο αδύναμα νοικοκυριά

Συνέντευξη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην εκπομπή «Σήμερα» του...

Χατζηδάκης: Η επόμενη μεγάλη πρόκληση για την κυβέρνηση

Την σταδιακή αλλά ταχεία επέκταση των άμεσων πληρωμών -που...

Ο Παπανικολάου με τις… καλπάζουσες φιλοδοξίες στην Κεντροδεξιά

Πηγή: OneVoice Γράφει το «Βαθύ Λαρύγγι»   Κάθε άλλο παρά κοινό μυστικό...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Κόλαφος για Μενέντεζ: “Έβαλε την πολιτική δύναμή του προς πώληση σε συμφέροντα”

Όσοι παρακολουθούν τη δίκη του Ρόμπερτ Μενέντεζ ως διεφθαρμένου...

Η σημειολογία (και η ουσία) της συνάντησης του Κώστα Καραμανλή με τον πρόεδρο της JTI

Ο Πρόεδρος του Ομίλου της ΣΕΚΕ κ. Κώστας Καραμανλής...

Η “τελευταία έξοδος” του Αλαφούζου από τον ΣΚΑΪ

"Τελευταία έξοδος: Ρίτα Χέιγουορθ"... Από τις καλύτερες ταινίες που...

Οι ΤουρκοΑλβανοί περικυκλώνουν την Ελλάδα

Πηγή: OneVoice Μαύρη Λίστα   Δεν μπορώ να μην το γράψω. Αν έκανε...

Λευτέρης Κουσούλης: Σχεδόν αδύνατος ένας ουσιαστικός διάλογος για κάτι

Γράφει ο Λευτέρης Κουσούλης Πηγή: εφημερίδα "Το Βήμα"   Κάποτε οι άνθρωποι...
Νίκος Φυλάγγελος
Νίκος Φυλάγγελος
Ο Νίκος Φυλάγγελος είναι πολιτικός αναλυτής

Κόλαφος για Μενέντεζ: “Έβαλε την πολιτική δύναμή του προς πώληση σε συμφέροντα”

Όσοι παρακολουθούν τη δίκη του Ρόμπερτ Μενέντεζ ως διεφθαρμένου και πράκτορα ξένων δυνάμεων, δεν μπορούν να αποφύγουν τον σχολιασμό των σκληρών εκφράσεων που χρησιμοποιεί...

Η σημειολογία (και η ουσία) της συνάντησης του Κώστα Καραμανλή με τον πρόεδρο της JTI

Ο Πρόεδρος του Ομίλου της ΣΕΚΕ κ. Κώστας Καραμανλής συναντήθηκε με τον Πρόεδρο της Japan Tobacco κ. Iwai Mitsuo. Στη συνάντηση μετείχε και ο...

Η “τελευταία έξοδος” του Αλαφούζου από τον ΣΚΑΪ

"Τελευταία έξοδος: Ρίτα Χέιγουορθ"... Από τις καλύτερες ταινίες που μας χάρισε τις πολλές τελευταίες δεκαετίες ο παγκόσμιος κινηματογράφος. Καμία σχέση δηλαδή με την εικόνα...