Οδηγούμε: VW Tiguan 1.6 TDi R-Line (pics)

\
Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου
Το Tiguan ήταν για την Volkswagen το αυτοκίνητο με το οποίο έκανε αισθητή την παρουσία της στην κατηγορία των SUV, καταφέρνοντας να επιτύχει αξιομνημόνευτες πωλήσεις, καθώς επρόκειτο για ένα όχημα αισθητικά όμορφο, το οποίο συνδυαζόταν με εξαιρετικούς κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης από την πρώτη γενιά του κιόλας.

Πριν από περίπου έναν χρόνο το Tiguan άλλαξε. Δεν ήταν μια απλή αισθητική ανανέωση. Αλλά μια συνολική αναμόρφωση του μοντέλου, αφενός ώστε να είναι πλήρως εναρμονισμένο με την εταιρική ταυτότητα της Volkswagen, αφετέρου για να παραμείνει «φρέσκο» κι ανταγωνιστικό σε μιαν άκρως απαιτητική κατηγορία.

Ασφαλώς το νέο Tiguan είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο ξεχωρίζει για τη δυναμική σχεδίαση του εμπρός μέρους του, στο οποίο οι θόλοι των τροχών και τα τραπεζοειδή φωτιστικά σώματα ενισχύουν τον έτσι κι αλλιώς «μυώδη» χαρακτήρα του. Μάλιστα το «δικό μας» Tiguan ήταν ακόμα πιο «αθλητικό», καθώς επρόκειτο για την έκδοση R-Line, η οποία φέρει σπορ προφυλακτήρα, πίσω αεροτομή, πλευρικά μαρσπιέ και άλλα «καλούδια» που κάνουν το Tiguan σαφώς πιο σπορ από τις «απλές» εκδόσεις».

Συνολικά το Tiguan R-Line είναι «φορτωμένο» με ιδιαίτερα στοιχεία όπως ζάντες αλουμινίου “Sebring” 19 ιντσών, πίσω διαχύτη σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, έμβλημα R-Line πλευρικά πάνω από τους μπροστινούς θόλους, καθώς και Light Assist, Park Pilot, τριζωνικό κλιματισμό Air Care Climatronic, σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, δερμάτινο πολυλειτουργικό  τιμόνι και σύστημα πολυμέσων «Composition Color» 8 ιντσών με σύνδεση «App Connect». Το ηχοσύστημα Excite, εξελίχθηκε ειδικά από τον εξειδικευμένο δανέζικο οίκο Dynaudio.

Κάτω από το καπό του Tiguan R-Line της δοκιμής μας ήταν τοποθετημένος ο «βασικός» κινητήρας της ντίζελ γκάμας της Volkswagen. Ο λόγος για τον Πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων με απόδοση 115 ίππους, ο οποίος εν προκειμένω συνδυάζονταν με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Οι 115 ίπποι μπορεί να μην εντυπωσιάζουν ως αριθμός, εντούτοις επαρκούν ώστε το Tiguan R-Line να κινείται παραπάνω από σβέλτα. Η ποιότητα κύλισης, παρά τους μεγάλης διάστασης τροχούς και τα ελαστικά χαμηλού προφίλ, παραμένει σε πολύ υψηλό επίπεδο με αποτέλεσμα το ταξίδι στους αυτοκινητοδρόμους αλλά και εντός πόλης, να είναι άνετο και ήρεμο.

Ωστόσο δεν θα πρέπει να λησμονούμε πως το Tiguan είναι ένα αυτοκίνητο SUV< το οποίο κατασκευάστηκε ώστε να μπορεί να κινείται κι εκτός δρόμου. Σε μια τέτοια περίπτωση τα χαμηλού προφίλ ελαστικά κάνουν κάπως πιο δύσκολο το έργο του οδηγού. Παρά την έλλειψη τετρακίνησης, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος επιτρέπει στο Tiguan να πηγαίνει (σχεδόν) παντού!

ΟΙ χώροι είναι επαρκέστατοι για πέντε ενήλικες, με το πορτ μπαγκάζ των 420 λίτρων να χωρά όλα τα απαραίτητα. Μάλιστα στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας υπήρχαν ακόμα και τραπεζάκια στις πλάτες των εμπρόσθιων καθισμάτων, τα οποία φάνηκαν εξόχως χρήσιμα στους μικρούς το δέμας επιβάτες του πίσω καθίσματος!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.598 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 115 hp/2.900 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 280Nm/1.700 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα McPherson
Ανάρτηση πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω: Δίσκοι
Χώρος αποσκευών: 420 lt
Επιτάχυνση (0-100): 10,7’’
Τελική ταχύτητα: 185 χλμ/ώρα
Κατανάλωση (μικτή) 4,8 lt/100 χλμ
Εκπομπές ρύπων: 125 γρ/χλμ
Ρεζερβουάρ: 58 lt
Τιμή: 31.800 ευρώ

 

 

 

 

Best Of

Η Αχτσιόγλου… έπαθε Κασσελάκη (ελαφρότητα influencer)

Ξαναβρήκε την... ενέργεια από την οποία είχε αδειάσει. Η...

Χατζηδάκης: Θέτουμε σε λειτουργία ένα ισχυρό εργαλείο για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διασύνδεση των POS με τις...

Το “υπερ-εγώ” του Κασσελάκη τον οδηγεί στον… επίλογο

Η ανεξήγητη αυτοπεποίθηση που δείχνει να διακρίνει σε πλεόνασμα...

Κίνηση αμφισβήτησης (και ανατροπής) του Ανδρουλάκη από το… ίδιο βράδυ των ευρωεκλογών κιόλας

Τα δημοσκοπικά νέα προκαλούν μαύρες σκέψεις στη Χαριλάου Τρικούπη,...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Το ταξίδι, λοιπόν. Τίποτα άλλο (δεν έχει σημασία)…

Τη φετινή Μεγάλη Παρασκευή, ακόμη και ο καιρός αποφάσισε...

Η Μισέλ Ομπάμα… δείχνει το μέλλον

Το μέλλον που θα μπορούσε η ίδια να εκφράσει,...

Μαρία Δεναξά: Ο… ζήλος διαπιστευτηρίων των κομματικά στρατευμένων

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Με ανάρτηση στους προσωπικούς λογαριασμούς της στα...

Η… συμπεριληπτική κακοποίηση των γυναικών, με τη φρικώδη προσφώνηση “βουλεύτρια”

Η ωδή στην πρόοδο, που συνοψίζεται στη διαχρονική και...

Λευτέρης Κουσούλης: Η διοικούσα Εκκλησία ήταν πάντα διαθέσιμη στην εξουσία

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Για τους... διαφορετικούς κόσμους της Εκκλησίας μίλησε...
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος

Το ταξίδι, λοιπόν. Τίποτα άλλο (δεν έχει σημασία)…

Τη φετινή Μεγάλη Παρασκευή, ακόμη και ο καιρός αποφάσισε να περάσει απέναντι. Και αντί της παραδοσιακής, σκοτεινιασμένης και πένθιμης εικόνας του, να μας χαρίσει...

Η Μισέλ Ομπάμα… δείχνει το μέλλον

Το μέλλον που θα μπορούσε η ίδια να εκφράσει, αλλά... το αρνείται. Μιλώντας σε μαθητές σχολείου, στο μεταίχμιο της μετάβασής τους στο Κολλέγιο, η Μισέλ...

Μαρία Δεναξά: Ο… ζήλος διαπιστευτηρίων των κομματικά στρατευμένων

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Με ανάρτηση στους προσωπικούς λογαριασμούς της στα social media, η Μαρία Δεναξά έκανε ένα εξαιρετικά αιχμηρό σχόλιο για τη θλιβερή κατάσταση στα...