Οδηγούμε: VW Tiguan 1.6 TDi R-Line (pics)

\
Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου
Το Tiguan ήταν για την Volkswagen το αυτοκίνητο με το οποίο έκανε αισθητή την παρουσία της στην κατηγορία των SUV, καταφέρνοντας να επιτύχει αξιομνημόνευτες πωλήσεις, καθώς επρόκειτο για ένα όχημα αισθητικά όμορφο, το οποίο συνδυαζόταν με εξαιρετικούς κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης από την πρώτη γενιά του κιόλας.

Πριν από περίπου έναν χρόνο το Tiguan άλλαξε. Δεν ήταν μια απλή αισθητική ανανέωση. Αλλά μια συνολική αναμόρφωση του μοντέλου, αφενός ώστε να είναι πλήρως εναρμονισμένο με την εταιρική ταυτότητα της Volkswagen, αφετέρου για να παραμείνει «φρέσκο» κι ανταγωνιστικό σε μιαν άκρως απαιτητική κατηγορία.

Ασφαλώς το νέο Tiguan είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο ξεχωρίζει για τη δυναμική σχεδίαση του εμπρός μέρους του, στο οποίο οι θόλοι των τροχών και τα τραπεζοειδή φωτιστικά σώματα ενισχύουν τον έτσι κι αλλιώς «μυώδη» χαρακτήρα του. Μάλιστα το «δικό μας» Tiguan ήταν ακόμα πιο «αθλητικό», καθώς επρόκειτο για την έκδοση R-Line, η οποία φέρει σπορ προφυλακτήρα, πίσω αεροτομή, πλευρικά μαρσπιέ και άλλα «καλούδια» που κάνουν το Tiguan σαφώς πιο σπορ από τις «απλές» εκδόσεις».

Συνολικά το Tiguan R-Line είναι «φορτωμένο» με ιδιαίτερα στοιχεία όπως ζάντες αλουμινίου “Sebring” 19 ιντσών, πίσω διαχύτη σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, έμβλημα R-Line πλευρικά πάνω από τους μπροστινούς θόλους, καθώς και Light Assist, Park Pilot, τριζωνικό κλιματισμό Air Care Climatronic, σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, δερμάτινο πολυλειτουργικό  τιμόνι και σύστημα πολυμέσων «Composition Color» 8 ιντσών με σύνδεση «App Connect». Το ηχοσύστημα Excite, εξελίχθηκε ειδικά από τον εξειδικευμένο δανέζικο οίκο Dynaudio.

Κάτω από το καπό του Tiguan R-Line της δοκιμής μας ήταν τοποθετημένος ο «βασικός» κινητήρας της ντίζελ γκάμας της Volkswagen. Ο λόγος για τον Πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων με απόδοση 115 ίππους, ο οποίος εν προκειμένω συνδυάζονταν με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Οι 115 ίπποι μπορεί να μην εντυπωσιάζουν ως αριθμός, εντούτοις επαρκούν ώστε το Tiguan R-Line να κινείται παραπάνω από σβέλτα. Η ποιότητα κύλισης, παρά τους μεγάλης διάστασης τροχούς και τα ελαστικά χαμηλού προφίλ, παραμένει σε πολύ υψηλό επίπεδο με αποτέλεσμα το ταξίδι στους αυτοκινητοδρόμους αλλά και εντός πόλης, να είναι άνετο και ήρεμο.

Ωστόσο δεν θα πρέπει να λησμονούμε πως το Tiguan είναι ένα αυτοκίνητο SUV< το οποίο κατασκευάστηκε ώστε να μπορεί να κινείται κι εκτός δρόμου. Σε μια τέτοια περίπτωση τα χαμηλού προφίλ ελαστικά κάνουν κάπως πιο δύσκολο το έργο του οδηγού. Παρά την έλλειψη τετρακίνησης, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος επιτρέπει στο Tiguan να πηγαίνει (σχεδόν) παντού!

ΟΙ χώροι είναι επαρκέστατοι για πέντε ενήλικες, με το πορτ μπαγκάζ των 420 λίτρων να χωρά όλα τα απαραίτητα. Μάλιστα στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας υπήρχαν ακόμα και τραπεζάκια στις πλάτες των εμπρόσθιων καθισμάτων, τα οποία φάνηκαν εξόχως χρήσιμα στους μικρούς το δέμας επιβάτες του πίσω καθίσματος!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.598 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 115 hp/2.900 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 280Nm/1.700 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα McPherson
Ανάρτηση πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω: Δίσκοι
Χώρος αποσκευών: 420 lt
Επιτάχυνση (0-100): 10,7’’
Τελική ταχύτητα: 185 χλμ/ώρα
Κατανάλωση (μικτή) 4,8 lt/100 χλμ
Εκπομπές ρύπων: 125 γρ/χλμ
Ρεζερβουάρ: 58 lt
Τιμή: 31.800 ευρώ

 

 

 

 

Best Of

Ο Σγουρός χάνει το τρένο της… ρεβάνς για την Περιφέρεια Αττικής

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Ο Γιάννης Σγουρός βρίσκεται ήδη σε εξαιρετικά...

Οι… αρρυθμίες του «κόμματος Παναγιωτόπουλου»

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Η… ορμή με την οποία είχε ξεκινήσει...

Αχτσιόγλου: Η Δημοκρατία θα νικήσει είτε αρέσει είτε δεν αρέσει στον κ. Μητσοτάκη

Σημεία συνέντευξης της Έφης Αχτσιόγλου, βουλευτή Επικρατείας και τομεάρχη...

Μαρινάκης: Η Ελλάδα άλλαξε και γίνεται μέρα με τη μέρα, μια μεγάλη ευρωπαϊκή χώρα

Ομιλία του Γραμματέα Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Παύλου...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Δεν αξίζει να λεγόμαστε άνθρωποι, όταν δεν νοιαζόμαστε…

Της Κατιάνας Ναυπλιώτου   Για τα σχόλια υπανθρωπισμού για τους νεκρούς...

Νίκος Μπογιόπουλος: Τα κατακάθια που πανηγυρίζουν για την τραγωδία στην Τουρκία

Του Μανώλη Κομνηνού   Με ανάρτηση στην προσωπική σελίδα του στο...

Το… πλέξιμο ως ωδή στη δύναμη της γυναίκας

Της Κατιάνας Ναυπλιώτου   Εκείνη που δεν κουράστηκε να γκρεμίζει στερεότυπα....

Θανάσης Παπαμιχαήλ: Η “γκρίζα ζώνη” του εκλογικού σώματος

Γράφει ο Θανάσης Παπαμιχαήλ Πηγή: εφημερίδα "Παρασκήνιο"   Οι δύο βασικές δεξαμενές...

Η ταπείνωση που αισθάνονται οι Αμερικανοί, λόγω των… παρατράγουδων της θητείας Μπάιντεν

Του Φρίξου Παλαιολόγου Η πρόσφατη παρουσία του Μπιλ Κλίντον στον...
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος

Δεν αξίζει να λεγόμαστε άνθρωποι, όταν δεν νοιαζόμαστε…

Της Κατιάνας Ναυπλιώτου   Για τα σχόλια υπανθρωπισμού για τους νεκρούς στην Τουρκία (και τη Συρία) μετά τους φονικούς σεισμούς και τις χιλιάδες των απωλειών, μονάχα...

Νίκος Μπογιόπουλος: Τα κατακάθια που πανηγυρίζουν για την τραγωδία στην Τουρκία

Του Μανώλη Κομνηνού   Με ανάρτηση στην προσωπική σελίδα του στο Facebook, ο Νίκος Μπογιόπουλος σχολίασε απόψεις όπως του Κυριάκου Βελόπουλου, για την ανείπωτη τραγωδία του...

Το… πλέξιμο ως ωδή στη δύναμη της γυναίκας

Της Κατιάνας Ναυπλιώτου   Εκείνη που δεν κουράστηκε να γκρεμίζει στερεότυπα. Να θρυμματίζει γυάλινες οροφές, έστω και αν μας έχει στενοχωρήσει, αρνούμενη το φυσικό ραντεβού με...