Οδηγούμε: VW Tiguan 1.6 TDi R-Line (pics)

\
Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου
Το Tiguan ήταν για την Volkswagen το αυτοκίνητο με το οποίο έκανε αισθητή την παρουσία της στην κατηγορία των SUV, καταφέρνοντας να επιτύχει αξιομνημόνευτες πωλήσεις, καθώς επρόκειτο για ένα όχημα αισθητικά όμορφο, το οποίο συνδυαζόταν με εξαιρετικούς κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης από την πρώτη γενιά του κιόλας.

Πριν από περίπου έναν χρόνο το Tiguan άλλαξε. Δεν ήταν μια απλή αισθητική ανανέωση. Αλλά μια συνολική αναμόρφωση του μοντέλου, αφενός ώστε να είναι πλήρως εναρμονισμένο με την εταιρική ταυτότητα της Volkswagen, αφετέρου για να παραμείνει «φρέσκο» κι ανταγωνιστικό σε μιαν άκρως απαιτητική κατηγορία.

Ασφαλώς το νέο Tiguan είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο ξεχωρίζει για τη δυναμική σχεδίαση του εμπρός μέρους του, στο οποίο οι θόλοι των τροχών και τα τραπεζοειδή φωτιστικά σώματα ενισχύουν τον έτσι κι αλλιώς «μυώδη» χαρακτήρα του. Μάλιστα το «δικό μας» Tiguan ήταν ακόμα πιο «αθλητικό», καθώς επρόκειτο για την έκδοση R-Line, η οποία φέρει σπορ προφυλακτήρα, πίσω αεροτομή, πλευρικά μαρσπιέ και άλλα «καλούδια» που κάνουν το Tiguan σαφώς πιο σπορ από τις «απλές» εκδόσεις».

Συνολικά το Tiguan R-Line είναι «φορτωμένο» με ιδιαίτερα στοιχεία όπως ζάντες αλουμινίου “Sebring” 19 ιντσών, πίσω διαχύτη σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, έμβλημα R-Line πλευρικά πάνω από τους μπροστινούς θόλους, καθώς και Light Assist, Park Pilot, τριζωνικό κλιματισμό Air Care Climatronic, σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, δερμάτινο πολυλειτουργικό  τιμόνι και σύστημα πολυμέσων «Composition Color» 8 ιντσών με σύνδεση «App Connect». Το ηχοσύστημα Excite, εξελίχθηκε ειδικά από τον εξειδικευμένο δανέζικο οίκο Dynaudio.

Κάτω από το καπό του Tiguan R-Line της δοκιμής μας ήταν τοποθετημένος ο «βασικός» κινητήρας της ντίζελ γκάμας της Volkswagen. Ο λόγος για τον Πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων με απόδοση 115 ίππους, ο οποίος εν προκειμένω συνδυάζονταν με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Οι 115 ίπποι μπορεί να μην εντυπωσιάζουν ως αριθμός, εντούτοις επαρκούν ώστε το Tiguan R-Line να κινείται παραπάνω από σβέλτα. Η ποιότητα κύλισης, παρά τους μεγάλης διάστασης τροχούς και τα ελαστικά χαμηλού προφίλ, παραμένει σε πολύ υψηλό επίπεδο με αποτέλεσμα το ταξίδι στους αυτοκινητοδρόμους αλλά και εντός πόλης, να είναι άνετο και ήρεμο.

Ωστόσο δεν θα πρέπει να λησμονούμε πως το Tiguan είναι ένα αυτοκίνητο SUV< το οποίο κατασκευάστηκε ώστε να μπορεί να κινείται κι εκτός δρόμου. Σε μια τέτοια περίπτωση τα χαμηλού προφίλ ελαστικά κάνουν κάπως πιο δύσκολο το έργο του οδηγού. Παρά την έλλειψη τετρακίνησης, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος επιτρέπει στο Tiguan να πηγαίνει (σχεδόν) παντού!

ΟΙ χώροι είναι επαρκέστατοι για πέντε ενήλικες, με το πορτ μπαγκάζ των 420 λίτρων να χωρά όλα τα απαραίτητα. Μάλιστα στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας υπήρχαν ακόμα και τραπεζάκια στις πλάτες των εμπρόσθιων καθισμάτων, τα οποία φάνηκαν εξόχως χρήσιμα στους μικρούς το δέμας επιβάτες του πίσω καθίσματος!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.598 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 115 hp/2.900 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 280Nm/1.700 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα McPherson
Ανάρτηση πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω: Δίσκοι
Χώρος αποσκευών: 420 lt
Επιτάχυνση (0-100): 10,7’’
Τελική ταχύτητα: 185 χλμ/ώρα
Κατανάλωση (μικτή) 4,8 lt/100 χλμ
Εκπομπές ρύπων: 125 γρ/χλμ
Ρεζερβουάρ: 58 lt
Τιμή: 31.800 ευρώ

 

 

 

 

Best Of

Ο πόλεμος του Νίκου Ανδρουλάκη στη Φώφη Γεννηματά, που δεν ξεχνιέται (από πολλούς)

Στην τελική ευθεία για τον δεύτερο γύρο των εκλογών...

Οι (βαριές) ευθύνες της Δούρου για την ανοχή και διαιώνιση του… παρατράγουδου Κασσελάκη

Η εικόνα... παρατράγουδου, μη συμβιωτικού με την πραγματικότητα και...

Πώς θα αλλάξει ο Ανδρουλάκης το ΠΑΣΟΚ που… δεν άλλαξε (ο ίδιος) τόσα χρόνια;

Ένα θεμελιώδες ζητούμενο στην εσωκομματική κάλπη για την ηγεσία...

Ο θυμός του Τσίπρα για τον Φαραντούρη

    Ο Νικόλας Φαραντούρης προστέθηκε στους υποψηφίους για την ηγεσία...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Δημοκρατία… Η δύναμη των (πολλών) ανθρώπων

Στο Καλλιμάρμαρο, στη σπαρακτική συναυλία για τα παιδιά που...

Η συμβίωση με την απώλεια

Η αναμέτρηση με την καρδιά μοιάζει... χαμένη από χέρι....

Το νέο ΣΚΡΑΤΣ «24 ΜΗΝΕΣ ΤΥΧΗ» μοιράζει κέρδη ύψους 24.000 ευρώ κάθε μήνα  για 2 χρόνια

  Ένα νέο παιχνίδι ΣΚΡΑΤΣ, που κυκλοφόρησε πρόσφατα, δίνει για...

Η απεγνωσμένη προσπάθεια του Ομπάμα να πείσει τους Αφροαμερικανούς να ψηφίσουν τη Χάρις

Η ομιλία του Μπαράκ Ομπάμα στην Πενσιλβάνια, αποκάλυψε ένα...

Ο πόλεμος του Νίκου Ανδρουλάκη στη Φώφη Γεννηματά, που δεν ξεχνιέται (από πολλούς)

Στην τελική ευθεία για τον δεύτερο γύρο των εκλογών...
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος

Δημοκρατία… Η δύναμη των (πολλών) ανθρώπων

Στο Καλλιμάρμαρο, στη σπαρακτική συναυλία για τα παιδιά που έχασαν τη ζωή τους στα Τέμπη, ενώθηκαν σωπηλά νήματα Ιστορίας. Δημοκρατία... Το πολίτευμα του κράτους (δύναμη)...

Η συμβίωση με την απώλεια

Η αναμέτρηση με την καρδιά μοιάζει... χαμένη από χέρι. Γι' αυτό και το κέντρο βάρους μετατοπίζεται στο μυαλό, και την επίμονη γοητεία που του...

Το νέο ΣΚΡΑΤΣ «24 ΜΗΝΕΣ ΤΥΧΗ» μοιράζει κέρδη ύψους 24.000 ευρώ κάθε μήνα  για 2 χρόνια

  Ένα νέο παιχνίδι ΣΚΡΑΤΣ, που κυκλοφόρησε πρόσφατα, δίνει για πρώτη φορά στουςπαίκτες την ευκαιρία για κέρδη με σταθερές μηνιαίες καταβολές. Πρόκειται για το παιχνίδι...