Οδηγούμε: Skoda Fabia Cup Edition (pics)


Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου
Τα τελευταία χρόνια η Skoda έχει εξελιχθεί στην απόλυτη κυρίαρχοι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (ERC), με τη Fabia να αποτελεί το μεγάλο «όπλο» του τσέχικου εργοστασίου, όχι μόνο σε εργοστασιακό επίπεδο, μιας και πολλοί ιδιώτες εμπιστεύονται τη Skoda για να αποκτήσουν ένα αποδοτικό κι αξιόπιστο αυτοκίνητο.

Για να γιορτάσει τον περυσινό της τίτλο στο ERC, λοιπόν, η Skoda δημιούργησε μια επετειακή έκδοση της Fabia. Ο λόγος για την «Cup Edition». Κατ’ ουσίαν πρόκειται για μία «κλασσική» Fabia με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 999 κ.εκ. που αποδίδει 110 ίππους, μόνο που έχει δεχθεί τις σημαντικές «περιποιήσεις» του εργοστασίου, ώστε να δείχνει (και να είναι) πιο «άγρια»!

Από αισθητικής άποψης η Fabia Cup Edition έχει αποκτήσει διχρωμία, με το αυτοκίνητο της δοκιμής μας να είναι λευκό με μαύρη οροφή. Όμορφες είναι οι επίσης μαύρες ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών, ενώ και οι καθρέφτες έχουν αποκτήσει μαύρο χρώμα. Στο πλαϊνό αλλά και στην πίσω πόρτα συναντά κανείς τα λογότυπα «Cup Edition», ενώ για να γίνει ακόμα πιο σπορ η εικόνα, τα τζάμια των πίσω θυρών είναι φιμέ.


Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης κάποιες ξεχωριστές σπορ πινελιές, όπως τα πανέμορφα και άκρως… αγωνιστικά μονοκόμματα καθίσματα, τα οποία δημιουργούν μια… μπάκετ αίσθηση, ενώ αλλαγή έχουμε και στο τιμόνι, με τη Skoda να επιλέγει το «Supersport», το οποίο είναι πολυλειτουργικό, flat bottomed και ντυμένο με διάτρητο δέρμα. Η θέση του κλειδιού έχει αντικατασταθεί από μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα, μιας και η Skoda έχει εξοπλίσει τη Fabia Cup Edition με σύστημα «Easy Start».

Όπως προαναφέραμε, ο κινητήρας του συγκεκριμένου μοντέλου είναι ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος των 999 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 110 ίππους. «Ζωντανός» σε όλο το φάσμα των στροφών, χαρίζει στο μικρό τσέχικο μοντέλο ικανοποιητικές επιδόσεις τόσο από στάση (0-100 σε λιγότερα από 10’’) όσο κι εν κινήσει.

Συνεργάζεται αρμονικά με το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων, το οποίο συμβάλλει με την κλιμάκωσή του ώστε η μέση εργοστασιακή κατανάλωση να παραμένει κάτω από τα 5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Ακόμα, πάντως, κι αν θέλει κάποιος να κινηθεί λίγο πιο σβέλτα εκμεταλλευόμενος τις αρετές του κινητήρα και την… εικόνα του μοντέλου, η κατανάλωση δεν θα ξεπεράσει τα 6 λίτρα.

Οι χώροι είναι… κλασσικοί Fabia, με τέσσερις ενήλικες να βολεύονται άνετα στο εσωτερικό, την ώρα που το πορτ μπαγκάζ των 330 λίτρων φιλοξενεί όλα τα απαραίτητα για την καθημερινότητα αλλά και τις εκτός των τειχών αποδράσεις.
Συνολικά θα μπορούσαμε να πούμε πως η συγκεκριμένη έκδοση της Fabia είναι ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε όσους θέλουν να αισθάνονται και να είναι σπορ, προσφέροντας ένα αποδοτικό μοτέρ, πολλές «πινελιές»… ERC και φυσικά σε μια τιμή άκρως ανταγωνιστική!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: Βενζίνης, 999 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 110 hp/5.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 200 Nm/3.500 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα McPherson
Ανάρτηση πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω: Δίσκοι
Χώρος αποσκευών: 330 Lt
Επιτάχυνση 0-100: 9,5’’
Τελική ταχύτητα: 196 χλμ/ώρα
Ρεζερβουάρ: 45 lt
Κατανάλωση (μικτή) 4,4 lt/100 χλμ
Εκπομπές ρύπων: 103 γρ.
Τιμή: 14.900 ευρώ

Best Of

Ο Κασσελάκης φαιδροποίησε τον ΣΥΡΙΖΑ. Και την πολιτική ζωή

Τελικά, από ποιόν ήταν... βαλτός ο Στέφανος Κασσελάκης; Από...

Ο Κασσελάκης… δεν αντιλαμβάνεται (τι συμβαίνει γύρω του)

Ο τραγέλαφος στον οποίο εξελίχτηκε η θητεία του Στέφανου...

Η Δούρου παίρνει (διακριτικές) αποστάσεις και αφήνει…μόνο τον Παππά στον “τραγέλαφο” Κασσελάκη

Οι περισσότερο προσεκτικοί έχουν διαγνώσει το τελευταίο διάστημα μια......

Ποιό κανάλι θα προλάβει να… προσλάβει τον Κασσελάκη (μετά την “απόλυσή” του από τον ΣΥΡΙΖΑ);

Με τον τραγέλαφο που συνιστά η παρουσία του Στέφανου...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο Κασσελάκης φαιδροποίησε τον ΣΥΡΙΖΑ. Και την πολιτική ζωή

Τελικά, από ποιόν ήταν... βαλτός ο Στέφανος Κασσελάκης; Από...

Ο Κασσελάκης… δεν αντιλαμβάνεται (τι συμβαίνει γύρω του)

Ο τραγέλαφος στον οποίο εξελίχτηκε η θητεία του Στέφανου...

Το κορίτσι που άφησε πίσω… Και η Ευρώπη που “μίκρυνε” χωρίς εκείνη

  Τα τελευταία βήματα σε μια Βουλή που έγινε το...

Η στήριξη του Ντικ Τσέινι στην Κάμαλα Χάρις ως… δώρο προς τον Ντόναλντ Τραμπ

Η στήριξη την οποία προσέφερε ο Ντικ Τσέινι στην...

Ο (“σκανδαλιάρης”) Σολτς συνεχίζει να στηρίζει τον… χορηγό της Ακροδεξιάς (στη Γερμανία και στην Ευρώπη)

Στο περιθώριο της συνάντησής του με τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι...
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος

Ο Κασσελάκης φαιδροποίησε τον ΣΥΡΙΖΑ. Και την πολιτική ζωή

Τελικά, από ποιόν ήταν... βαλτός ο Στέφανος Κασσελάκης; Από τον Κυριάκο Μητσοτάκη ή από τον Αλέξη Τσίπρα; Ο φερόμενος ως Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης...

Ο Κασσελάκης… δεν αντιλαμβάνεται (τι συμβαίνει γύρω του)

Ο τραγέλαφος στον οποίο εξελίχτηκε η θητεία του Στέφανου Κασσελάκη στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, επιβεβαιώνει πόσο επώδυνα μπορούν να είναι τα αποτελέσματα μιας επιπόλαιας...

Το κορίτσι που άφησε πίσω… Και η Ευρώπη που “μίκρυνε” χωρίς εκείνη

  Τα τελευταία βήματα σε μια Βουλή που έγινε το φυσικό θέρετρο της απόλυτης πολιτικής ηγεμονίας της. Το κορίτσι που μεγάλωσε στη... λάθος πλευρά του Τείχους...