Οδηγούμε: Hyundai i20 1.0 100hp (pics)


Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου
Μπορεί το i30 να είναι το «βαρύ πυροβολικό» της Hyundai σε ό,τι αφορά στα μοντέλα που αποτελούν τη γκάμα της κορεατικής φίρμας, εντούτοις το αυτοκίνητο που είναι με διαφορά το best seller είναι το i20. Ο λόγος είναι απλός: δίχως να υστερεί σημαντικά σε χώρους σε σχέση με το i30, το i20 είναι πιο οικονομικό και προσφέρει ένα πλήρες «πακέτο» για τον μέσο οδηγό.

Ειδικά έπειτα από την πρόσφατη εκτεταμένη αισθητική ανανέωση που υπέστη, το i20 έγινε ακόμα πιο σύγχρονο και σίγουρα επαναπροσδιόρισε τη θέση του σε μιαν άκρως απαιτητική κατηγορία της αγοράς. ΟΙ αλλαγές αφορούν τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω τμήμα του i20, με τους σχεδιαστές της Hyundai να προχωρούν σε πολύ επιτυχημένες επεμβάσεις.

Εμπρός δεσπόζει η νέα εξαγωνική μάσκα και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρες, ενώ και τα led ημέρας που είναι ενσωματωμένα στα φωτιστικά σώματα τραβούν τα βλέμματα. Πίσω οι αλλαγές είναι πιο… ξεκάθαρες, τόσο με τον νέο προφυλακτήρα με την ενσωματωμένη μαύρη «φάσα» στο κέντρο του, όσο και με τα εντελώς καινούρια φωτιστικά σώματα, τα οποία δίνουν μεγαλύτερο όγκο στο i20.

Σε ότι αφορά στον εξοπλισμό ασφαλείας, το i20 είναι πλέον εφοδιασμένο με το «πακέτο προστασίας» Hyundai SmartSense, το οποίο περιλαμβάνει όλα όσα θέλει ένας οικογενειάρχης για να αισθάνεται πως το αυτοκίνητό του μπορεί να τον προστατεύσει από… κακοτοπιές. Το εν λόγω «πακέτο», στην έκδοση Distinctive, περιλαμβάνει σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής πορείας (LDWS), σύστημα διατήρησης πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας (LKA), σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης (FCA), σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού και αυτόματη ενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας φώτων.

Αισθητικές αλλαγές έγιναν και στο εσωτερικό, κυρίως σε ό,τι αφορά στο τιμόνι και στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων, η οποία στις «πλούσιες» εκδόσεις έχει πλέον διάμετρο 7 ίντσες. Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλής ποιότητας και συναρμογής, παρά την σκληρή αίσθησή τους, ενώ κορυφαίο είναι το φινίρισμα.

Το I20 της δοκιμής μας εφοδιαζόταν με τον «χιλιάρη» τρικύλινδρο κινητήρα των 100 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Συνολικά έχει ραφιναρισμένη λειτουργία και είναι αρκετά αθόρυβος, ενώ με αρκετή προσπάθεια θα καταφέρει κανείς να επιτύχει την εργοστασιακή μέτρηση κατανάλωσης των 4,4 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα. Οδηγώντας… φυσιολογικά, πάντως, η μέση κατανάλωση κινείται περίπου στα 6,5 λίτρα.

Στον δρόμο το i20 είναι σταθερό σε κάθε περίπτωση και χάρη στον ψυχωμένο κινητήρα, κινείται σβέλτα και με περισσή ασφάλεια και στον αυτοκινητόδρομο. Τα φρένα που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω, είναι ανθεκτικά και σε κάθε περίπτωση αξιόπιστα.

Κοντολογίς, το ανανεωμένο i20 είναι ένα αυτοκίνητο που προσφέρει ένα πολύ καλό «πακέτο» στον υποψήφιο αγοραστή. Έχει πολλά καλά από το «μεγάλο» i30 δίχως να υστερεί σημαντικά σε κάποιον τομέα –πλην των χώρων- και γενικά αποτελεί μιαν εξαιρετική πρόταση στην κατηγορία του.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 998 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 100 hp/4.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 172 Nm/1.500 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα McPherson
Ανάρτηση πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω: Δίσκοι
Χώρος αποσκευών: 326 Lt
Επιτάχυνση 0-100: 10,8’’
Τελική ταχύτητα: 188 χλμ/ώρα
Ρεζερβουάρ: 50 lt
Κατανάλωση (μικτή) 4,4 lt/100 χλμ
Εκπομπές ρύπων: 102 γρ.
Τιμή: 13.590 ευρώ

Best Of

Σε ποιόν χρεώνει ο Μητσοτάκης το «κάζο Μενέντεζ»

Γράφει το «Βαθύ Λαρύγγι» Πηγή: One Voice   Οι δραματικές εξελίξεις γύρω...

Το (άχαστο) δίδυμο Κασσελάκη-Πολάκη… έβγαλε (και πάλι) από τη δύσκολη θέση την κυβέρνηση

Όσα συνέβησαν στον ΣΥΡΙΖΑ, με επίκεντρο τη διαγραφή του...

Ό, τι λάμπει… δεν είναι χρυσός, κ. Γεραπετρίτη

Ανορθογραφίες Γράφει ο… Insider   Γιώργος Γεραπετρίτης Έχετε μήνυμα Πηγή: One Voice     Οι ράβδοι...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο Ελπιδοφόρος «παίκτης» στην επόμενη ηγεσία της Αμερικής

Γράφει Il Preferito (*ο επικρατέστερος διάδοχος του παπικού θρόνου,...

Η… απολογία Ομπάμα για την καθυστερημένη στήριξη προς την Κάμαλα Χάρις

Με ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό του στο Twitter, ο...

Σε ποιόν χρεώνει ο Μητσοτάκης το «κάζο Μενέντεζ»

Γράφει το «Βαθύ Λαρύγγι» Πηγή: One Voice   Οι δραματικές εξελίξεις γύρω...

Ο… τρόμος του Ομπάμα για τον κίνδυνο “μεγάλης γκάφας” της Κάμαλα Χάρις στο debate με τον Τραμπ

Ο Μπαράκ Ομπάμα έχει διατηρήσει προσεκτικές αποστάσεις ασφαλείας από...

Το συγκινητικό τέλος της… συμβίωσης Χουδαλάκη-Καλαμαράκη στον Real Fm

Με εμφανή συγκίνηση, ο Γιώργος Χουδαλάκης και ο Ιωσήφ...
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος

Ο Ελπιδοφόρος «παίκτης» στην επόμενη ηγεσία της Αμερικής

Γράφει Il Preferito (*ο επικρατέστερος διάδοχος του παπικού θρόνου, όταν… αδειάζει)  Πηγή: One Voice Ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος, ο οποίος παραδοσιακά «ευλόγησε» την έναρξη των...

Η… απολογία Ομπάμα για την καθυστερημένη στήριξη προς την Κάμαλα Χάρις

Με ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό του στο Twitter, ο Μπαράκ Ομπάμα... αγκάλιασε την υποψηφιότητα της Κάμαλα Χάρις για την Προεδρία των ΗΠΑ, και επιχείρησε...

Σε ποιόν χρεώνει ο Μητσοτάκης το «κάζο Μενέντεζ»

Γράφει το «Βαθύ Λαρύγγι» Πηγή: One Voice   Οι δραματικές εξελίξεις γύρω από το πρόσωπο του Ρόμπερτ Μενέντεζ, με τη σοκαριστική καταδίκη του βετεράνου Γερουσιαστή, ο οποίος...