Οδηγούμε: BMW 520d M Pack (pics)


Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου
Ας μιλήσουμε για τη BMW. Ποιό είναι το πρώτο μοντέλο της βαυαρικής φίρμας, το οποίο σας έρχεται στο μυαλό; Ναι, οι πιο μεγάλοι σε ηλικία, οι παραδοσιακοί ίσως, θα πουν «η τριάρα». ΟΙ νεότεροι θα σταθούν στην «σειρά 1», η οποία ειδικά στην τελευταία εκδοχή της είναι ένα άκρως νεανικό και σπορτίφ αυτοκίνητο. Όλοι, όμως, θα συμφωνήσουν πως τα δεδομένα αλλάζουν.

Κι αυτό διότι η νέα «σειρά 5» της BMW είναι εδώ για να δημιουργήσει ένα νέο status αναφορικά με τη μάρκα συνολικά. Δίχως υπερβολή, η νέα «πεντάρα» είναι η καλύτερη «πεντάρα» που φτιάχτηκε ποτέ. Και δεν το λέμε εμείς, αλλά οι έρευνες. Για να είμαστε ακριβείς, κι εμείς προσυπογράφουμε, καθώς είναι δεδομένο πως η BMW «ξυπνά τις αισθήσεις». Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ένα μοντέλο – σημείο αναφοράς!

Τι είναι η νέα «σειρά 5»; Σχεδιαστικά αντλεί στοιχεία από τη «σειρά 7» στο εμπρός μέρος. Σχεδόν… αντιγραφή, θα λέγαμε! Από το πλάι η σιλουέτα της παραπέμπει άμεσα σε «σειρά 3»! Των άκρων, δηλαδή! Ε, και μιας κι αναφερθήκαμε στα… άκρα, η «ουρά» της δεν μοιάζει πουθενά, αποτελώντας το στοιχείο που της προσδίδει μια ξεχωριστή προσωπικότητα!

Ξεκάθαρη είναι η πρόθεση των Γερμανών να δημιουργήσουν ένα σπορ σεντάν, το οποίο να μην υπολείπεται σε τομείς όπως η πολυτέλεια και το στιλ, συνάμα, όμως, να προσφέρει άπλετη οδηγική ευχαρίστηση. Και, πιστέψτε μας, η νέα «πεντάρα» προσφέρει μια νέα οδηγική εμπειρία για τα δεδομένα της κατηγορίας της, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε κατά τη σύντομη δοκιμή της στο πλαίσιο της πανελλαδικής παρουσίασης.

Δεν είναι τυχαίο πως οι Βαυαροί έχουν δώσει μεγάλη σημασία στην «εξατομίκευση» της νέας «πεντάρας», δημιουργώντας εκδόσεις με μεγαλύτερη έμφαση στην πολυτέλεια (Luxury) ή στην σπορτίφ εικόνα και συμπεριφορά (M pack), ή ακόμα και υβριδική που βρίσκεται… καθ’ οδόν! Φυσικά όταν μιλάμε για «νέα σειρά 5» που πιο πολύ πλησιάζει την «επτάρα», τομείς όπως η πολυτέλεια, η ποιότητα κατασκευής, η κύληση, η εργονομία και οι άπλετοι χώροι είναι δεδομένοι και στο μέγιστο επίπεδο.

Στο εσωτερικό συναντά κανείς την τελευταία γενιά του συστήματος iDrive με οθόνη αφής 10,25-ιντσών. Ο έλεγχος των συστημάτων γίνεται μέσω Controller, touchscreen, φωνητικών εντολών ή αναγνώρισης χειρονομιών BMW. Μεγάλα εικονίδια εμφανίζουν το περιεχόμενο των μενού πάντα σε ενημερωμένη μορφή και σε διάταξη σύμφωνα με τις επιθυμίες του χρήστη. Έγχρωμο, τρίτης γενιάς είναι και το σύστημα BMW Head-Up Display με 70% μεγαλύτερη, υψηλής ανάλυσης επιφάνεια προβολής.
Επίσης, εκτενής είναι η γκάμα συστημάτων υποστήριξης, όπως το Steering & Lane Keeping Assistant, το οποίο σε φέρνει λίγο πιο κοντά στην αυτόνομη οδήγηση, και λειτουργεί μέχρι τα 210 χιλιόμετρα, διατηρώντας τον έλεγχο του αυτοκινήτου ακόμα κι αν αποσύρεις για λίγα δευτερόλεπτα τα χέρια σου από το τιμόνι.

Στο μηχανολογικό κομμάτι, η BMW 520d βασίζεται στον υπετροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα που αποδίδει 190 ίππους και 400 Nm ροπής. Το εν λόγω μοτέρ συνεργάζεται με το ολοκαίνουριο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF. Συνολικά είναι μια άκρως ισορροπημένη πρόταση, καθώς δίχως να ξεπερνά το «ψυχολογικό όριο» των δύο λίτρων, προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις σε συνδυασμό με οικονομία καυσίμου.

Όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά, παραμένει ουδέτερη σε κάθε περίπτωση. Η ισχύς του κινητήρα είναι παραπάνω από επαρκής για να κινήσει γρήγορα την «πεντάρα», ενώ παρά τα σχεδόν πέντε μέτρα μήκους του αμαξώματος, καταφέρνει να κρύψει επιμελώς τις διαστάσεις της. Η άνεση είναι κορυφαία, όπως και η ποιότητα κατασκευής. Εξαιρετικά σε απόδοση και ακούραστα στην έντονη χρήση είναι τα αεριζόμενα δισκόφρενα της 520d, ενώ οι χώροι είναι παραπάνω από επαρκείς για πέντε ενήλικες και τις αποσκευές τους.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: Πετρελαίου, 1.995 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 190 hp/4.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 400 Nm/1.750 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Ανάρτηση εμπρός: Διπλά ψαλίδια
Ανάρτηση πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω: Αεριζόμενοι δίσκοι
Χώρος αποσκευών: 685 Lt
Επιτάχυνση 0-100: 7,7’’
Τελική ταχύτητα: 238 χλμ/ώρα
Ρεζερβουάρ: 66 lt
Κατανάλωση (μικτή) 4,5 lt/100 χλμ
Εκπομπές ρύπων: 118 γρ.
Τιμή: 58.573 ευρώ
 

Best Of

Ο Γερουλάνος έδειξε… χαρακτήρα στο «μέτωπο Σημίτη»

Πηγή: One Voice              Μετριοπαθής και συνετός, όπως είναι...

Στενότητα, οικονομική και πολιτική για Κασσελάκη

Πηγή: One Voice  Η δημοσκοπική μιζέρια που συνοδεύει την περπατησιά...

Νικήτας Κακλαμάνης: Να επενδύσουμε στη σύνεση

Με έκδηλη συγκίνηση, ο Νικήτας Κακλαμάνης απευθύνθηκε στην Ολομέλεια...

Τα… υπόγεια χτυπήματα κατά του Χατζηδάκη

Πηγή: One Voice  Το πρόσφατο… φιάσκο με τη φορολόγηση για...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Μαρία Καρυστιανού: Κανένα έγκλημα χωρίς τιμωρία

Η Μαρία Καρυστιανού έκανε την παρακάτω ανάρτηση στους προσωπικούς...

«Έσπασαν» τα τηλέφωνα σε τηλεοπτικό σταθμό για τους… ύμνους Δρυμιώτη για τις τράπεζες

Πηγή: One Voice   Ο Ανδρέας Δρυμιώτης, άλλοτε επικεφαλής της Δέλτα...

Η Μπιζόγλη «λαχείο» για τον Real Fm

         Σε… λαχείο εξελίσσεται για τον Real Fm η...

Το μήνυμα… συναίνεσης του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου

Πηγή: One Voice            Με συναινετικό πνεύμα και λόγο...

Μόνο τη… διαφθορά δεν κατέγραφε στο μπλοκάκι του ο Σημίτης

Η εποχή Σημίτη, από το 1996 μέχρι το 2004,...
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος

Μαρία Καρυστιανού: Κανένα έγκλημα χωρίς τιμωρία

Η Μαρία Καρυστιανού έκανε την παρακάτω ανάρτηση στους προσωπικούς λογαριασμούς της στα social media: Ο Σύλλογος Συγγενών Θυμάτων Τεμπων είναι ευγνώμων για την έμπρακτη αλληλεγγύη...

«Έσπασαν» τα τηλέφωνα σε τηλεοπτικό σταθμό για τους… ύμνους Δρυμιώτη για τις τράπεζες

Πηγή: One Voice   Ο Ανδρέας Δρυμιώτης, άλλοτε επικεφαλής της Δέλτα Πληροφορικής, της εταιρείας με το πολυετές… μονοπώλιο στη διεξαγωγή των εκλογικών αναμετρήσεων στην Ελλάδα, συμμετέχει...

Η Μπιζόγλη «λαχείο» για τον Real Fm

         Σε… λαχείο εξελίσσεται για τον Real Fm η απόφαση του Νίκου Χατζηνικολάου να την εντάξει στο δυναμικό του σταθμού.          Η καλή δημοσιογράφος έδωσε...