Οδηγούμε: ΚΙΑ Ceed 1,4 T-GDi 140hp (vid+pics)


Αποστολή στη Νεμέα: Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ξεκινάμε από τα βασικά: απόστροφος, τέλος! Το cee’d έγινε Ceed! Μεγάλωσε, ομόρφυνε, έγινε ακόμα πιο ευρωπαϊκό, μιας και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της ΚΙΑ στη Ζίλινα της Τσεχία, και είναι πανέτοιμο να πρωταγωνιστήσει σε μιαν άκρως απαιτητική κατηγορία, αυτή των μικρομεσαίων μοντέλων που κερδίζει ολοένα περισσότερους λάτρεις.

Νέο Ceed, λοιπόν. Η ΚΙΑ τόλμησε. Τόλμησε κι άλλαξε εντελώς το επιτυχημένο μοντέλο της, το οποίο δημιουργήθηκε επί ευρωπαϊκού εδάφους, και δη στο κέντρο σχεδιασμού της κορεάτικης φίρμας στην Φρανκφούρτη από τον Γάλλο Γκρεγκορί Γκιγιόμ.

Βάση του αποτελεί η πλατφόρμα Κ2, με τις διαστάσεις του Ceed να είναι διαφοροποιημένες σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, μιας και είναι 2 cm πλατύτερο και 2,3 cm πιο χαμηλό. Υιοθετώντας τη σπορ, συναισθηματική σχεδίαση του Stinger το νέo Ceed έχει μια καινούργια εμφάνιση γεμάτη αυτοπεποίηθηση, η οποία είναι ταυτόχρονα επιβλητική και πολύ αρμονική στο σύνολό της.

Το νέο Ceed διαθέτει στάνταρ «ice cube» σχεδίασης LED φώτα ημέρας που προέρχονται από τις εκδόσεις GT και GT-Line. Από το πλάι οι καθαρές γραμμές δίνουν την εντύπωση ενός μακρύτερου καπό και μία πιο upper class προσέγγιση στην εμφάνιση του αυτοκινήτου. Η φαρδιά πίσω κολώνα αποτελεί ένα αυθεντικό σχεδιαστικό γνώρισμα όλων των πρόσφατων μοντέλων της KΙΑ, ενώ τα νέα πίσω φωτιστικά σώματα LED προσφέρουν μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα στον δρόμο.

Το εσωτερικό του νέου Ceed είναι πιο εργονομικό και ποιοτικό. Η διακεκριμένη λειτουργικότητα και σχεδίαση από τα πιο πρόσφατα KΙΑ έχει μεταφερθεί και στο νέο Ceed, με το ταμπλό να απελευθερώνει περισσότερο χώρο για τους εμπρός επιβάτες και παράλληλα να διασφαλίζει καλύτερο περιμετρικό έλεγχο.

Πρακτικά υπάρχει η πάνω περιοχή όπου δεσπόζει η «ελεύθερη» και ανεξάρτητη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, όταν στην κάτω ζώνη βρίσκονται τα χειριστήρια και οι διακόπτες για το ηχοσύστημα και το σύστημα κλιματισμού. Η κεντρική κονσόλα έχει μία ελαφριά κλίση προς τον οδηγό για πιο εύκολη και ασφαλή χρήση.

Το εσωτερικό έχει επενδύσεις από υψηλής ποιότητας μαλακά υλικά και ανάλογα με την έκδοση υπάρχουν λεπτομέρειες μετάλλου ή χρωμίου με τους υποψήφιους αγοραστές να έχουν επιλογή ανάμεσα σε υφασμάτινες, συνθετικού δέρματος ή γνήσιου δέρματος επενδύσεις. Προαιρετικά και ανάλογα με την έκδοση υπάρχει δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και στον επιλογέα ταχυτήτων.

Το νέο Ceed έχει σχεδιαστεί ειδικά  για τους δρόμους της Ευρώπης και λαμβάνοντας υπόψη τους Ευρωπαίους αγοραστές. Τα οδηγικά χαρακτηριστικά του καινούργιου μοντέλου έχουν έτσι εξελιχθεί ώστε να το τοποθετούν ξεκάθαρα πάνω από τον προκάτοχό του σε θέματα δυναμικής συμπεριφοράς και συμμετοχής του οδηγού.

Η νέα πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση, σε συνδυασμό με τις νέες επιλογές ελατηρίων και αμορτισέρ καθώς και το πιο γρήγορο σύστημα διεύθυνσης εξασφαλίζουν πιο άμεσες και ακριβείς αντιδράσεις. Έτσι, το νέο Ceed είναι άνετο παρέχοντας ταυτόχρονα στον οδηγό του τη σιγουριά του πολύ καλού ελέγχου του αμαξώματος στις στροφές και της σταθερότητας στις μεγάλες ταχύτητες – συνδυασμός που τελειοποιήθηκε και μέσω των δοκιμών εξέλιξης στους ευρωπαϊκούς δρόμους με τη μεγάλη ποικιλομορφία.

Κατά τη διάρκεια της πανελλαδικής παρουσίασης που έλαβε χώρα στη Νεμέα, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για περισσότερα από 250 χιλιόμετρα την πιο «μεγάλη» από τις διαθέσιμες εκδόσεις κινητήρων βενζίνης. Ο λόγος για τον υπερτροφοδοτούμενο T-GDi των 1,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 140 ίππους και αντικαθιστά των 1,6 GDi. Η υπερπλήρωση του εξασφαλίζει υψηλή ροπή σε ένα πολύ μεγαλύτερο εύρος στροφών σε σχέση με το μέχρι πρότινος σύνολο των 1.6 lt, γεγονός που τον καθιστά πιο αποτελεσματικό σε πολύ περισσότερες οδηγικές συνθήκες, σε συνδυασμό και με μείωση των εκπομπών ρύπων.

Συνεργάζεται αρμονική με το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων, το οποίο επίσης έχει βελτιωθεί σημαντικά ως προς τη λειτουργία και την αίσθηση που αφήνει στον οδηγό. Στον δρόμο το Ceed είναι αθόρυβο, με εξαιρετική ποιότητα κύλισης, συνέπεια της πολύ καλής δουλειάς που έκαναν οι μηχανικοί της ΚΙΑ στον τομέα της ηχομόνωσης.

Οι τεχνολογικές καινοτομίες αποτελούν την «καρδιά» του νέου Ceed, που όταν ξεκινήσουν οι πωλήσεις του θα είναι το πιο high tech μοντέλο της κατηγορίας του. Το εσωτερικό του διαθέτει μια πληθώρα νέων τεχνολογιών που εξασφαλίζουν στους επιβάτες ακόμα πιο εύκολες και άνετες μετακινήσεις. Το εξελιγμένο σύστημα infotainment είναι διαθέσιμο με «ελεύθερες» προεξέχουσες οθόνες 5 και 7 ιντσών, καθώς και με οθόνη 8 ιντσών όταν υπάρχει λειτουργία πλοήγησης. Επίσης οι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ένα δυνατό ηχοσύστημα JBL Premium με τεχνολογία Clari-Fi. Στάνταρ είναι η πλήρης διασύνδεση smartphones μέσω Bluetooth, καθώς και η αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και η είσοδος χωρίς κλειδί (keyless entry).
 

Ένα σύστημα Επιλογής Προγραμμάτων Οδήγησης επιτρέπει στους κατόχους του νέου Ceed να προσαρμόζουν την οδηγική τους εμπειρία επιλέγοντας τις Normal ή τις Sport ρυθμίσεις. Οι οδηγοί μέσω του Drive Mode Select μπορούν να προσδιορίσουν τη δύναμη που θα πρέπει να ασκούν στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ κάθε πρόγραμμα διαφοροποιεί τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα.
Στην παρούσα φάση το νέο Ceed είναι διαθέσιμο με πεντάθυρο αμάξωμα και σε 12 διαφορετικά χρώματα. Ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει να επιλέξει μέσα από μία ευρεία γκάμα τροχών νέας σχεδίασης, από χαλύβδινους 16 ιντσών ή αλουμινίου 16 ή δίχρωμους αλουμινίου 17 ιντσών.
https://www.youtube.com/watch?v=PgpZDb0i18U&t=3s
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: Βενζίνης, 1.353 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 140 hp/6.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 242 Nm/1.500 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα McPherson
Ανάρτηση πίσω: Διπλά ψαλίδια
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω: Δίσκοι
Χώρος αποσκευών: 395 Lt
Επιτάχυνση 0-100: 9,2’’
Τελική ταχύτητα: 210 χλμ/ώρα
Ρεζερβουάρ: 50 lt
Κατανάλωση (μικτή) 5,7 lt/100 χλμ
Εκπομπές ρύπων: 132 γρ.
Τιμή: 20.790 ευρώ

Best Of

Νέες «γαλάζιες» συμμαχίες στον Βόρειο Τομέα της Β’ Αθηνών

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη Μπορεί ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης να έχει...

Η Σιμητροπούλου δικαίωσε την εμπιστοσύνη Ανδρουλάκη

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Η Αναστασία Σιμητροπούλου είναι από τα νέα...

Μητσοτάκης: Η ΝΔ επιδεικνύει μια πρωτοφανή πολιτική αντοχή

Συνάντηση με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, Manfred...

Οι άκαρπες κρούσεις στον Σακελλαρίδη για τη «μετά Τσίπρα εποχή»

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη Ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης είναι από τα πρόσωπα...
spot_img

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Μεγάλος εκνευρισμός στον ΣΚΑΪ, μετά τη ραγδαία πτώση της πρωινής ζώνης

Του Μανώλη Κομνηνού   Μεγάλος εκνευρισμός καταγράφεται το τελευταίο διάστημα στο...

Με το κλειδί στο χέρι οι δύο μεγάλοι νικητές του διαγωνισμού OPAP Store App

Παρέλαβαν τα αυτοκίνητά τους από τον ΟΠΑΠ   Δύο αυτοκίνητα SUV...

OPAP ARENA stories: Κάτι παραπάνω από ένα ποδοσφαιρικό γήπεδο

  Ο ΟΠΑΠ θυμάται την ιστορική πρόκριση της ΑΕΚ στα...

Χασαπόπουλος και Βούλγαρη… κουράζονται να μετρούν πρωτιές

Του Μανώλη Κομνηνού   Ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος και η Ανθή Βούλγαρη......

Πού είσαι Βασίλη Λυριτζή (να δεις το κατάντημά τους)…

Του Νίκου Φυλάγγελου   Δεν συνηθίζεται με τους δημοσιογράφους που βρίσκονται...
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος

Μεγάλος εκνευρισμός στον ΣΚΑΪ, μετά τη ραγδαία πτώση της πρωινής ζώνης

Του Μανώλη Κομνηνού   Μεγάλος εκνευρισμός καταγράφεται το τελευταίο διάστημα στο Νέο Φάληρο και το συγκρότημα Αλαφούζου, ως αποτέλεσμα της ραγδαίας πτώσης της πρωινής ενημερωτικής ζώνης...

Με το κλειδί στο χέρι οι δύο μεγάλοι νικητές του διαγωνισμού OPAP Store App

Παρέλαβαν τα αυτοκίνητά τους από τον ΟΠΑΠ   Δύο αυτοκίνητα SUV και πολλά πλούσια δώρα σε περισσότερους από 200 τυχερούς μοίρασε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού...

OPAP ARENA stories: Κάτι παραπάνω από ένα ποδοσφαιρικό γήπεδο

  Ο ΟΠΑΠ θυμάται την ιστορική πρόκριση της ΑΕΚ στα ημιτελικά του UEFA   «Το γήπεδο είχε 35 χιλιάδες κόσμο, η φασαρία ήταν απίστευτη, κι όμως εγώ...