Τσακλόγλου: Διευκολύνουμε τη ζωή των πολιτών

«Το 1555 δεν είναι ένα απλό τηλεφωνικό κέντρο, αλλά ένα σύγχρονο επιχειρησιακό κέντρο διαχείρισης και παρακολούθησης των αιτημάτων των πολιτών, για όλες τις υπηρεσίες και τους εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου», ανέφερε σήμερα στη Βουλή ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Πάνος Τσακλόγλου, κατά τη διάρκεια της απάντησης του σε σχετική επίκαιρη ερώτηση στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου. Όπως τόνισε ο κ. Τσακλόγλου, «στόχος μας είναι το 1555 να γίνει κομμάτι της καθημερινότητας, και το βασικό κανάλι επικοινωνίας των πολιτών για τα ασφαλιστικά, τα συνταξιοδοτικά, τα εργασιακά, τα προνοιακά και τα λοιπά συναφή ζητήματά τους», επισημαίνοντας παράλληλα ότι το χαρτοφυλάκιο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αφορά δυνητικά όλους τους πολίτες (e-EΦΚΑ, ΣΕΠΕ, ΟΠΕΚΑ, ΟΑΕΔ).

Ο κ. Τσακλόγλου παρουσίασε συγκεκριμένα στοιχεία για τη λειτουργία του νέου τηλεφωνικού κέντρου και την αποδοχή του από τους ασφαλισμένους, επισημαίνοντας ότι η νέα υπηρεσία «συναντάει την αποδοχή των πολιτών, όπως προκύπτει από τις παραπάνω από 430.000 κλήσεις που δέχθηκε στις 100 ημέρες της πιλοτικής λειτουργίας του. Από αυτές απαντήθηκε πάνω από το 97%. Σε αυτές, το 85% των αιτημάτων επιλύθηκαν άμεσα από τους εκπαιδευμένους τηλεφωνητές, το 13% παραπέμφθηκε στις ειδικές ομάδες υποστήριξης, και μόλις το 2% παραμένει σε εκκρεμότητα για απάντηση».

Αναφερόμενος στην πρότερη κατάσταση του παλιού τηλεφωνικού κέντρου του E-ΕΦΚΑ, ο κ. Τσακλόγλου σημείωσε ότι «η δυναμικότητα του παλιού τηλεφωνικού κέντρου του e-ΕΦΚΑ απαντούσε μόλις 800 κλήσεις την ημέρα, με μέσο χρόνο αναμονής τα 20 λεπτά, ενώ αδυνατούσε να απαντήσει στο 1/3 των κλήσεων είτε γιατί δεν είχε αρκετό προσωπικό στις ώρες αιχμής είτε γιατί οι πολίτες ανέμεναν για μεγάλο χρονικό διάστημα».

«Προσκαλέσαμε τις πέντε μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα (Deloitte, PwC, Grand Thorton, KPMG, EY), ακριβώς για να υπάρχει διαφάνεια, αλλά και να ελαχιστοποιήσουμε την πιθανότητα η προσπάθειά μας να αποτύχει», τόνισε ο κ. Τσακλόγλου.

«Οι εταιρείες που επελέγησαν για την υλοποίηση του έργου είναι οι μεγαλύτερες με στόχο την υψηλή ποιότητα του αποτελέσματος. Απευθυνθήκαμε στις κορυφαίες εταιρείες του χώρου που έχουν αξιοπιστία, αλλά και εμπειρία σε έργα μεγάλου βεληνεκούς, σύνθετα και μεγάλου βαθμού δυσκολίας και κορυφαία πελατολόγια. Οι εταιρείες ήταν διστακτικές στην αρχή, καθότι η πρόκληση της εξυπηρέτησης τόσο μεγάλου πλήθους πολιτών για τόσο σύνθετα ζητήματα ήταν μεγάλη, ενώ το τίμημα ήταν στα όρια του κόστους», ανέφερε ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αναλύοντας τη λειτουργία του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου, επισήμανε τα ακόλουθα:

  • Οι πολίτες βρίσκουν άμεση ανταπόκριση στα αιτήματά τους, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και εντελώς δωρεάν.
  • Απαντάμε σε όλα τα τηλεφωνήματα, άμεσα, χωρίς καθυστερήσεις και δωρεάν.
  • Τα αιτήματα των πολιτών καταγράφονται στο σύνολό τους και έχουμε πλέον πλήρη γνώση ποια είναι τα ζητήματα που απασχολούν τους πολίτες.
  • Τα σύνθετα αιτήματα που δεν επιλύονται στην πρώτη γραμμή, προωθούνται και χρεώνονται σε συγκεκριμένους εξειδικευμένους υπαλλήλους των υπηρεσιών μας, οι οποίοι επικοινωνούν με τους πολίτες σε εύλογο χρονικό διάστημα, και είτε επιλύουν το ζήτημα, ή τους ενημερώνουν για το χρόνο που θα απαιτηθεί για να διευθετηθεί.

«Όλα τα παραπάνω επιβεβαιώνονται από τους ίδιους τους πολίτες», ανέφερε ο κ. Τσακλόγλου, επισημαίνοντας ότι «σε έρευνα που έγινε τον Αύγουστο σε πολίτες που είχαν χρησιμοποιήσει το 1555 και μάλιστα για σύνθετες υποθέσεις τους, οι 8 στους 10 δήλωσαν πως ήταν αρκετά ή πολύ ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του, αλλά και την απάντηση που πήραν».

Best Of

Κωστής Χατζηδάκης: Προχωρούμε μπροστά, στο δρόμο της ανάπτυξης

Επιτάχυνση της αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας και επανεξέταση του...

Ελίζα Βόζεμπεργκ: Τώρα… τρέχουμε (για τις ευρωεκλογές). Γιορτάζουμε μετά

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Ανήμερα της ονοματικής εορτής της, η Ελίζα...

Η Κάλλη Κώστα στη μάχη των εκλογών του ΤΕΕ

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Τη μάχη των εκλογών του ΤΕΕ δίνει...

Όλγα Κεφαλογιάννη: Συστράτευση των γυναικών ώστε να ευαισθητοποιηθεί η κοινωνία

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη έκανε την...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ένας ευπατρίδης που θα είχε σώσει το ΠΑΣΟΚ (και την Ελλάδα)… από τον Σημίτη

  Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Οι περισσότεροι θυμούνται και μνημονεύουν τον Γιώργο...

Στο 6% το προβάδισμα Τραμπ έναντι Μπάιντεν στις 7 Πολιτείες-κλειδιά (που… βγάζουν Πρόεδρο)

Οι δημοσκοπήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν γίνει όσο...συναρπαστικές θα...

Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος: Ανεπάρκεια, ανασφάλεια, εμπαιγμός «μέσα» στα μάτια μας

Του Κωνσταντίνου Παπαδόπουλου   Ρευματοκλοπές - Νεροκλοπές   Με νέες αυξήσεις στους...

Στις Δημοκρατίες, ο λαός έχει την ευθύνη της… αποβολής κομμάτων

Η απόφαση της Δικαιοσύνης για αποβολή του κόμματος των...

Νίκος Μπογιόπουλος: Τα Τέμπη είναι ένα οριακό σημείο για την ελληνική κοινωνία

Γράφει ο Νίκος Μπογιόπουλος Πηγή: imerodromos.gr   Ηταν θέμα χρόνου να το...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Ένας ευπατρίδης που θα είχε σώσει το ΠΑΣΟΚ (και την Ελλάδα)… από τον Σημίτη

  Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Οι περισσότεροι θυμούνται και μνημονεύουν τον Γιώργο Γεννηματά ως τον θεμελιωτή του Εθνικού Συστήματος Υγείας. Πόσο επίκαιρο, ειδικά στην εποχή της πανδημίας...

Στο 6% το προβάδισμα Τραμπ έναντι Μπάιντεν στις 7 Πολιτείες-κλειδιά (που… βγάζουν Πρόεδρο)

Οι δημοσκοπήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν γίνει όσο...συναρπαστικές θα περίμενε κανείς, επτά μήνες πριν τις προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου. Η ισορροπία δύναμης ανάμεσα στον Τζο...

Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος: Ανεπάρκεια, ανασφάλεια, εμπαιγμός «μέσα» στα μάτια μας

Του Κωνσταντίνου Παπαδόπουλου   Ρευματοκλοπές - Νεροκλοπές   Με νέες αυξήσεις στους λογαριασμούς ρεύματος στο προσκήνιο, λόγω ρευματοκλοπών, «προειδοποιεί»-αναγγέλλειι το αρμόδιο Υπουργείο από τον Μάιο. Ρευματοκλοπές από...