Του Μανώλη Κομνηνού
Αξιοπρεπής επαγγελματίας, δυναμική γυναίκα με πολυεπίπεδη συμμετοχή στο δημόσιο γίγνεσθαι, και… περήφανη μαμά. Η ψυχολόγος Στέλλα Αργυρίου αγκαλιάζει μια σειρά από ταυτοτικά χαρακτηριστικά, που της επιτρέπουν να ιχνηλατεί με επάρκεια και ασφάλεια συμπεράσματος σύνθετες πτυχές της βίαιης ανατροπής της κοινωνικής καθημερινότητας, λόγω των συνεπειών της πανδημίας του κορονοϊού.
Με ανάρτησή της στο Facebook, η Στέλλα Αργυρίου κατέθεσε την ψύχραιμη προσέγγισή της για το θέμα του ανοίγματος των σχολείων, ούσα και η ίδια μαμά μικρής μαθήτριας.
Η Στέλλα Αργυρίου σημείωσε με νόημα τα εξής:
“Το σχολείο εκτός από μέσο κοινωνικοποίησης διδάσκει πειθαρχία, αυτοέλεγχο, ομαδικότητα. Τα παιδιά οφείλουν να βρίσκονται στο φυσικό τους περιβαλλον μαζί με παιδιά της ηλικίας τους. Η κατάσταση μας οδήγησε να τοποθετήσουμε τα παιδιά μπροστά σε οθόνες για αρκετό διάστημα. Τα σύραμε μαζί μας σε σούπερ μάρκετ, τράπεζες, φούρνους και σε όλες τις δουλειές μας γενικά.
Περιμένουν μαζί μας με ένα σωρό κόσμο σε ουρές για να μπούμε, να πληρώσουμε, κ.ο.κ. Ξεχάσαμε όμως να τα ρωτήσουμε αν είναι ευτυχισμένα. Με σωστά μέτρα, θετική διάθεση και συνεργασία όλα αντιμετωπίζονται. Ας μην είμαστε επιθετικοί. Τον Σεπτέμβρη , μετά από τόσους μήνες στο σπίτι, όταν παρέδωσα την κόρη μου στην είσοδο του σχολείου της και την είδα να τρέχει τσιροκοπώντας προς τους συμμαθητές της βούρκωσα. Κάπως έτσι νιώθω και τώρα!”.