Περιμένοντας τον… επόμενο ανασχηματισμό. Του Σεπτεμβρίου

Του Μάνου Οικονομίδη

Twitter@EmOikonomidis

 

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα “Αξία”, το Σάββατο 22 Ιουνίου 2024

 

Η υπεραξία της χαλάρωσης που προσφέρει το καλοκαίρι, αξιοποιείται από το πολιτικό σύστημα για αναστοχασμό, καθαρές σκέψεις και ενατένιση του μέλλοντος.

 

Έτσι θα έπρεπε να συμβαίνει τουλάχιστον, υπό το πρίσμα της βαθιάς, ποιοτικής υποβάθμισης του πολιτικού προσωπικού το οποίο έχει δικαίωμα υπογραφής για τη ζωή μας, τα τελευταία 15 χρόνια, κατά την αχρείαστη και μοιραία διαδρομή της εθνικής καταστροφής των Μνημονίων.

 

Οι ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου λειτουργούν ως σημείο τομής στον χρόνο, τη συγκυρία και τις εξελίξεις. Η κυβέρνηση αλλά και τα κόμματα της Αντιπολίτευσης βρίσκονται σε διαδικασία διαρκούς… ανατροφοδότησης στρατηγικών προτεραιοτήτων, ώστε να τέμνονται καλύτερα με τις πραγματικές, επείγουσες και επικαιροποιημένες ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας.

 

Στην Αντιπολίτευση, η περαιτέρω συρρίκνωση της κοινωνικής απήχησης και του εκλογικού αποτυπώματος του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ, δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για αμφιβολίες αναφορικά με τη μη αναστρέψιμη προοπτική της αυτοδιάλυσης αμφοτέρων. Προκειμένου να προκύψει ένας καινούριος κομματικός σχηματισμός, ο οποίος να μπορεί να εκφράσει καλύτερα την κοινωνία.

 

Στην κυβέρνηση, ο ανασχηματισμός παρέπεμψε στο μέλλον τις περισσότερο ουσιαστικές συζητήσεις για τη φυσιογνωμία, τη στρατηγική και τις στοχεύσεις της Νέας Δημοκρατίας, ώστε να διατηρήσει την πολιτική ηγεμονία που οικοδόμησε τα προηγούμενα χρόνια, τουλάχιστον μέχρι τις επόμενες εκλογές.

 

Ο Σεπτέμβριος αναμένεται να έχει τη δική του, αυτόνομη επιρροή στα γεγονότα. Και θα μπορούσε εύκολα να προδικάσει κανείς ότι εκείνη την περίοδο, στον πρόλογο του φθινοπώρου και χρονικά πέριξ των εγκαινίων της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα επιλέξει να προχωρήσει σε νέες διορθωτικές κινήσεις στο κυβερνητικό σχήμα.

 

Εκείνες τις τομές που θα έκανε, αν δεν είχαν επισπευστεί οι πρωτοβουλίες του, λόγω του «δύσκολου» αποτελέσματος των ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου.

Best Of

Τα… ίδια επιχειρήματα κατά Σαμαρά (και Καραμανλή). Λες και μοιράστηκε… non paper

Πηγή: εφημερίδα One Voice          Ο Αντώνης Σαμαράς, περισσότερο, αλλά...

Η Όλγα Κεφαλογιάννη ανοίγει νέους δρόμους για τη “βαριά βιομηχανία” της χώρας

Οι εξαγγελίες του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Συνέδριο για τον...

Κοίτα τι… φύτεψες (στην ηγεσία), Αλέξη Τσίπρα

    Ο Αλέξης Τσίπρας είναι το πρόσωπο στον καθρέφτη μιας...

Ο Κασσελάκης ως… αστοχία υλικού (επαγγελματικού προσανατολισμού)

    Η περίοδος Κασσελάκη στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, στο πολιτικό...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Έρχεται το Eurojackpot Extra για τις δυο κληρώσεις αυτής της εβδομάδας

 - Extra 2,5 εκατ. ευρώ αποκλειστικά για τους νικητές...

Τα… ίδια επιχειρήματα κατά Σαμαρά (και Καραμανλή). Λες και μοιράστηκε… non paper

Πηγή: εφημερίδα One Voice          Ο Αντώνης Σαμαράς, περισσότερο, αλλά...

Το μέσο είναι το μήνυμα…

Πρόκειται φυσικά για την κυρίαρχη θεωρία της επιστήμης της...

Η Ευρώπη… μεταναστεύει από την κοινή λογική

Του Μάνου Οικονομίδη Twitter@EmOikonomidis Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Αξία", το...

Ο θάνατος βρήκε τον Γκιουλέν, πριν τον βρει ο… Ερντογάν

Μια πολυετή "εκκρεμότητα" ανάμεσα στην Τουρκία και τις Ηνωμένες...
Μάνος Οικονομίδης
Μάνος Οικονομίδης
Ο Μάνος Οικονομίδης είναι δημοσιογράφος. Σύμβουλος στρατηγικής και επικοινωνίας

Έρχεται το Eurojackpot Extra για τις δυο κληρώσεις αυτής της εβδομάδας

 - Extra 2,5 εκατ. ευρώ αποκλειστικά για τους νικητές της κατηγορίας 4+1 στην Ελλάδα Ένας νέος μηχανισμός απόδοσης επιπλέον κερδών, ο οποίος θα προσφέρεται...

Τα… ίδια επιχειρήματα κατά Σαμαρά (και Καραμανλή). Λες και μοιράστηκε… non paper

Πηγή: εφημερίδα One Voice          Ο Αντώνης Σαμαράς, περισσότερο, αλλά και ο Κώστας Καραμανλής βρέθηκαν στο στόχαστρο… τρολ, ακροκεντρώων και των λεγόμενων «περαστικών» από τη...

Το μέσο είναι το μήνυμα…

Πρόκειται φυσικά για την κυρίαρχη θεωρία της επιστήμης της επικοινωνίας, που επιβεβαώνεται, με πεισματικές αντοχές, ανεξαρτήτως συγκυρίας και πρωταγωνιστών. Το μέσο είναι το μήνυμα. Και...