«OLYMPIAN LAND»: Η νέα τουριστική ταυτότητα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

«OLYMPIAN LAND», δηλαδή «Ολυμπιακή Γη» τιτλοφορείται η νέα τουριστική ταυτότητα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο «Moxy» στην Πάτρα σήμερα, Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021.

«Με επίκεντρο την Ολυμπία της παγκόσμιας φήμης, τη διαμαντόπετρα του στέμματος για τη Δυτική Ελλάδα, χτίζουμε το νέο τουριστικό προφίλ της περιοχής μας, αναδεικνύοντας κάθε περιοχή και κάθε δυνατότητα που υπάρχει και στις τρεις Περιφερειακές Ενότητες» επεσήμανε ο Περιφερειάρχης, Νεκτάριος Φαρμάκης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τονίζοντας πως η φιλοσοφία πάνω στην οποία στηρίζεται η νέα τουριστική ταυτότητα αποσκοπεί σε μία επιθετική εξωστρέφεια που θα καταστήσει τη Δυτική Ελλάδα αναγνωρίσιμη, με τη δική της διακριτή ταυτότητα, σε όλο τον κόσμο.

«Εμείς που ζούμε εδώ ξέρουμε πόσα μπορεί να προσφέρει η περιοχή μας στον επισκέπτη. Θαυμάζουμε τα υπέροχα τοπία, απολαμβάνουμε τα πολλά και ποιοτικά αγροτοδιατροφικά μας προϊόντα, ξέρουμε την σημαντική γεωστρατηγική μας θέση και φυσικά, αντιλαμβανόμαστε ότι αυτή εδώ η γη, επί 3.000 περίπου χρόνια διηγείται την ιστορία του ελληνισμού, έχοντας μάλιστα στην επικράτειά της ένα μοναδικό παγκόσμιο σύμβολο, την Αρχαία Ολυμπία. Γνωρίζουμε επίσης όμως ότι η Δυτική Ελλάδα, μέχρι σήμερα έχει παρουσιάσει ένα πολύ αδύναμο στίγμα στον έξω κόσμο. Δεν καταφέραμε να δημιουργήσουμε μία ισχυρή τοπική ταυτότητα, δεν αξιοποιήσαμε τη σύγχρονη τεχνολογία και δεν πετύχαμε μία εξωστρέφεια που θα μας έφερνε πιο κοντά στη σύγχρονη τουριστική βιομηχανία. Γι’ ατό και θεμέλιος λίθος της προσπάθειάς μας από την αρχή, ήταν να θέσουμε τις βάσεις, να δημιουργήσουμε τις απαραίτητες προϋποθέσεις, να αξιοποιήσουμε χρηματοδοτικά εργαλεία, ενεργοποιώντας και προωθώντας ένα πλέγμα νέων έργων και επενδύσεων, με σκοπό την ανάπτυξη των τουριστικών υποδομών, συμπεριλαμβανομένων και των ψηφιακών, της Δυτικής Ελλάδας» ανέφερε μεταξύ άλλων.

Ακόμα, ο Περιφερειάρχης, ευχαρίστησε το Υπουργείο Τουρισμού για την αμέριστη υποστήριξή του στην προσπάθεια επανατοποθέτησης της Δυτικής Ελλάδας στον τουριστικό χάρτη της χώρας, καθώς και το σύνολο των συντελεστών της προσπάθειας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε και η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας που τιτλοφορείται «EPIC WEST» και η οποία, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει την υλοποίηση θεματικών και χωρικών βίντεο, συμμετοχές σε διεθνείς και εγχώριες τουριστικές εκθέσεις και διαφημιστική προβολή με όλα τα σύγχρονα μέσα.

«Μέσα από τη νέα καμπάνια, με επίκεντρο πάντα το παγκόσμιο σύμβολο του Ολυμπισμού, προβάλλουμε τα αρχαιολογικά και ιστορικά μνημεία, τις δαντελένιες ακρογιαλιές και την θαυμάσια ενδοχώρα με την σπάνια βιοποικιλότητα, την πλούσια τοπική κουζίνα και τα τοπικά προϊόντα. Και φυσικά, τη μεγάλη δύναμη αυτού του τόπου, δηλαδή τους φιλόξενους ανθρώπους με τη δύναμη να παρέχουν μία πραγματική και ολοκληρωμένη τουριστική εμπειρία στους επισκέπτες μας» τόνισε ο κ. Φαρμάκης, καταλήγοντας ως εξής: «Πιστεύουμε ότι όλοι θα καταλάβουν πια ότι η Δυτική Ελλάδα είναι η κοιτίδα των πανανθρώπινων αξιών, αλλά και μία σύγχρονη γη υψηλών τουριστικών δυνατοτήτων για όλη τη διάρκεια του χρόνου, ένα αυθεντικό και πολυτάλαντο έπος. Και πάλι όμως, όχι μόνο δεν τελειώσαμε, αλλά είμαστε στην αρχή. Το ταξίδι της Δυτικής Ελλάδας στον κόσμο και στο μέλλον, μόλις ξεκίνησε. Τους επόμενους μήνες, καθώς θα ολοκληρώνονται οι παραγωγές της νέας καμπάνιας, η Δυτική Ελλάδα θα είναι σε θέση να αφηγηθεί τη δική της μοναδική και συναρπαστική ιστορία σε όλους, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης».

Στην εκδήλωση, μίλησε επίσης ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού, Νικόλαος Κοροβέσης, ο οποίος τόνισε ότι με όχημα τη νέα καμπάνια «EPIC WEST» θα υλοποιηθούν οι δράσεις για την τουριστική προβολή και προώθηση της Δυτικής Ελλάδας το 2021-2023, που αφορούν τους παρακάτω 4 βασικούς άξονες: α) τη συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, β) τη διαφημιστική εκστρατεία με σκοπό την προώθηση του brand name και την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Δυτικής Ελλάδας, γ) την ανάπτυξη ψηφιακών υποδομών με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων τελευταίας τεχνολογίας, και δ) τη διαρκή επιμόρφωση των επαγγελματιών του τουρισμού.

Τέλος, ο Προϊστάμενος του Τμήματος Σχεδιασμού Τουριστικής Στρατηγικής, Λαυρέντης Βασιλειάδης, παρουσίασε αναλυτικά τις δράσεις τουριστικής προβολής 2021 – 2023.

Στην εκδήλωση συμμετείχε με μήνυμά της και η Υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, η οποία τόνισε: «Είναι πολύ σημαντική η προτεραιότητα που δίνεται στην ανάπτυξη του Τουρισμού από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, με τρόπο συστηματικό, μεθοδικό και συντεταγμένο και ταυτόχρονη αξιοποίηση των πόρων του ΕΣΠΑ και του Εθνικού Ταμείου Ανάκαμψης. Η προσπάθεια της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας να αποκτήσει μία διακριτή θέση στην ελληνικό και το διεθνή τουριστικό χάρτη είναι μία εθνική προσπάθεια, και τη στηρίζουμε όλοι μας».

Τέλος, παρέμβαση στην παρουσίαση έκανε και ο Δήμαρχος Αρχαίας Ολυμπίας, Γιώργος Γεωργιόπουλος, εκφράζοντας τη χαρά και τη συγκίνησή του για το γεγονός πως η νέα τουριστική καμπάνια θέτει στο επίκεντρο την Ολυμπιακή Γη και σημειώνοντας πως η Αρχαία Ολυμπία αποτελεί τον «κοινό τόπο» όλων των πολιτών της Δυτικής Ελλάδας και όχι μόνο. Τέλος, εξέφρασε συγχαρητήρια για την ολοκληρωμένη τουριστική στρατηγική της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Best Of

Όλγα Κεφαλογιάννη: Έχω αποφασίσει να είμαι ο εαυτός μου

Πηγή: madamefigaro.gr Πηγαίνοντας για τη συνέντευξη της Όλγας Κεφαλογιάννη, περίμενα...

Οι νέες σκέψεις Κασσελάκη για… τηλεοπτική καριέρα

Πηγή: εφημερίδα One Voice              Κατά τη διάρκεια της παρουσίας...

Ο Κώστας Τσουκαλάς «όπλο» για τη στρατηγική Ανδρουλάκη

Πηγή: εφημερίδα One Voice             Η επιλογή του Κώστα Τσουκαλά...

Η απουσία κοινωνικού ακροατηρίου για τον Κασσελάκη

Πηγή: εφημερίδα One Voice Μια προσεκτική ανάλυση των ποιοτικών ευρημάτων...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Η Αλεξία Μπακογιάννη… επί προσωπικού

Πηγή: mononews.gr Αυθόρμητη, χειμαρρώδης και αποκαλυπτική, η πρόεδρος και CEO...

Όλγα Κεφαλογιάννη: Έχω αποφασίσει να είμαι ο εαυτός μου

Πηγή: madamefigaro.gr Πηγαίνοντας για τη συνέντευξη της Όλγας Κεφαλογιάννη, περίμενα...

Ο Μητροπολίτης Γαβριήλ και η φιλοτέχνιση του προφίλ του

Πηγή: One Voice             Οι εορτές των Χριστουγέννων και της...

Οι νέες σκέψεις Κασσελάκη για… τηλεοπτική καριέρα

Πηγή: εφημερίδα One Voice              Κατά τη διάρκεια της παρουσίας...

Στεφανία Κασίμη και Μανώλης Παρδάλης, η καλύτερη παρέα στα ερτζιανά (και) στις γιορτές

Μετά την αρμονική συνύπαρξή τους στο πρόγραμμα του Real...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Η Αλεξία Μπακογιάννη… επί προσωπικού

Πηγή: mononews.gr Αυθόρμητη, χειμαρρώδης και αποκαλυπτική, η πρόεδρος και CEO της εταιρείας στρατηγικής επικοινωνίας αία* relate, Αλεξία Μπακογιάννη, μιλάει για τα πάντα στο Table for...

Όλγα Κεφαλογιάννη: Έχω αποφασίσει να είμαι ο εαυτός μου

Πηγή: madamefigaro.gr Πηγαίνοντας για τη συνέντευξη της Όλγας Κεφαλογιάννη, περίμενα ασυνείδητα να συναντήσω την Υπουργό. Τελικά, συνάντησα τη μητέρα που βάζει πάνω απ’ όλα τα...

Ο Μητροπολίτης Γαβριήλ και η φιλοτέχνιση του προφίλ του

Πηγή: One Voice             Οι εορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς προσφέρονται ως… πρώτη ύλη για διαπροσωπική επαφή και επικοινωνία, ανταλλαγή ευχών και την ευκαιρία...