Οι ραγδαίες αλλαγές που καταγράφονται σε επίπεδο κοινωνίας, και αναπόφευκτα ακολουθούν το πολιτικό σκηνικό, αναγκάζουν τους κεντρικούς παίκτες των ελληνικών ΜΜΕ να αναπροσαρμόσουν τη στρατηγική τους.
Ο Γιάννης Αλαφούζος αποτελεί πιθανότατα το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα. Ο ιδιοκτήτης του Παναθηναϊκού έχει δει τα τελευταία χρόνια την επένδυσή του στον ΣΚΑΪ, σε τηλεόραση και ραδιόφωνο, να… μπάζει νερά. Μια σειρά από επιλογές σε βασικά πρόσωπα στην παρουσίαση των ενημερωτικών εκπομπών αλλά και ως σχολιαστές, σε εκπομπές και δελτία ειδήσεων, έχουν μετατρέψει το κανάλι του Νέου Φαλήρου σε… αγαπημένο στόχο της κοινωνίας μέσω των social media.
Προκειμένου λοιπόν να βρεθεί σε καλύτερη θέση έναντι του ανταγωνισμού, και να είναι καλύτερα προετοιμασμένος για πιθανές πολιτικές αλλαγές και μεταβολές, ο Γιάννης Αλαφούζος δρομολογεί στο παρασκήνιο μια σειρά από… επιθετικές κινήσεις.
Με επίκεντρο τον χώρο του διαδικτύου και την προσθήκη μεγάλων ιστοσελίδων στον μιντιακό Όμιλο του ΣΚΑΪ, ώστε να διευρύνει και να πολλαπλασιάσει, τόσο την απήχηση σε άλλα ακροατήρια, όσο και, κυρίως, τη δυνατότητα παρέμβασής του.
Πηγή: One Voice