Ο ΟΠΑΠ στην κορυφή των Sports Marketing Awards 

 

Sports Brand of the Year και 14 βραβεία για προγράμματα και δράσεις της εταιρείας

  

 

Ο ΟΠΑΠ ήταν για ακόμη μια χρονιά ο «πρωταθλητής» των Sports Marketing Awards. Κέρδισε την κορυφαία διάκριση Sports Brand of the Year, καθώς και 14 βραβεία για καινοτόμες δράσεις και προγράμματα που υλοποίησε, σε συνεργασία με κορυφαία αθλητικά brands και φορείς.

 

Στα 14 βραβεία που απέσπασε ο ΟΠΑΠ, στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου 2022, συγκαταλέγονται ένα PLATINUM, επτά GOLD, τρία SILVER και τρία BRONZE. Οι διακρίσεις αυτές αφορούν σε πρωτοβουλίες με στόχο την ανάπτυξη ομαδικών και ατομικών αθλημάτων και την ενίσχυση της σύνδεσης του αθλητισμού με την κοινωνία.

 

«Η βράβευση της εταιρείας μας μέσα από τον θεσμό των Sports Marketing Awards είναι η καλύτερη απόδειξη ότι ο ΟΠΑΠ αποτελεί τον μεγαλύτερο υποστηρικτή του ελληνικού αθλητισμού διαχρονικά. Σε μία δύσκολη περίοδο, λόγω της πανδημίας, καταφέραμε και κρατήσαμε το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και δράσεων του ΟΠΑΠ, έχοντας πάντα στο επίκεντρο των δράσεών μας τους συνεργάτες και τους πελάτες μας», δήλωσε ο Chief Marketing Officer του ΟΠΑΠ, Γιάννης Ρόκκας.

 

Οι πρωτοβουλίες του ΟΠΑΠ που βραβεύτηκαν

 

Τα προγράμματα και οι δράσεις του ΟΠΑΠ που ξεχώρισαν στα Sports Marketing Awards 2022  και τα βραβεία που απέσπασαν είναι τα ακόλουθα:

 

  • SPORTS BRAND OF THE YEAR
  • PLATINUM και GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence in Social Media» για το Social Media περιεχόμενο με τις χορηγούμενες ομάδες (ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΠΑΕ ΟΦΗ, ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, ΠΑΕ ΑΕΚ, Εθνική Ομάδα)
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best NEW Sponsorship (σε ισχύ από 23.05.2020)» για την Χορηγία ΟΠΑΠ – PAO BC ACADEMY ASD
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Real-Time Response / Occasion-based Marketing (π.χ.Ολυμπιακοί Αγώνες & Euro)» για το Cookball League/ ΟΠΑΠ
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Program για Αθλήτρια» για το πρόγραμμα ΟΠΑΠCHAMPIONS
  • GOLD Βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Related Commercial or Promotional Video» για το Μάριο Χεζόνια – Stadium Simulation with Subpac
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence on Facebook» για το Social Media περιεχόμενο με τις χορηγούμενες ομάδες (ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, ΠΑΕ ΑΕΚ) που αναρτάται στη Facebook σελίδα του Πάμε Στοίχημα
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence on Instagram» για το Social MediaΠεριεχόμενο με τις χορηγούμενες ομάδες (ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, ΠΑΕ ΑΕΚ)
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία « Best Sports Strategy for Customer Loyalty» για το OPAP Sponsorship’s support on loyalty program
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Related Commercial or Promotional Video»για τη Γιορτή της Μητέρας – Παναθηναϊκός ΑΟ
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Platform for Brand / Sponsor Engagement & Activation» για την χορηγική συνεργασία με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Sports-Related Covid 19 Response by a Brand» για τιςOPAP Media days
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Strategy for Product / Service Launch» για το Ο ΟΠΑΠ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ,
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Program για/από Αθλητικό Σύλλογο/Σωματείο» για τη χορηγία ΟΠΑΠ – ΠΑΕ ΟΦΗ

 

Best Of

Κωστής Χατζηδάκης: Η Αντιπολίτευση δεν νοιάζεται για τα θύματα, αλλά για τις δημοσκοπήσεις

«Ο αντιπολιτευτικός οίστρος οδηγεί σε μία απεγνωσμένη και έξαλλη...

Προλαβαίνει ο Μητσοτάκης να… κλωνοποιήσει τον Βορίδη;

Ο πρόλογος της κοινοβουλευτικής διαδικασίας της συζήτησης της πρότασης...

Προκόπης Παυλόπουλος: Να διαδραματίσει η Ευρώπη τον ρόλο που της αναλογεί

Στην ομιλία του με τίτλο «Πρόσφατες εξελίξεις της Μεταναστευτικής...

Κωστής Χατζηδάκης: Το μεταρρυθμιστικό έργο μας συνεχίζεται

Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και...

Newsletter



spot_img

Δείτε επίσης...

“Σκοπός της τραγωδίας είναι η κάθαρση”…

Ο τέως Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, βρίσκεται εκ των...

Το “κόκκινο τείχος”. Στο 5% (ξανά) το προβάδισμα Τραμπ έναντι του Μπάιντεν

Οι δημοσκοπήσεις, στις ΗΠΑ πάντα, λένε την αλήθεια. Πάντα....

Μαρία Δεναξά: Στη Γαλλία αναζητούν… ανέργους για το πολεμικό μέτωπο

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Με ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό της στο...

Μανώλης Κοττάκης: Οι διπλές εκλογές τον Ιούνιο ίσως είναι η λύση

Γράφει ο Μανώλης Κοττάκης Πηγή: newsbreak.gr Η κυβέρνηση έσπευσε να ανακοινώσει ότι δέχεται...

Δημήτρης Καμπουράκης: Εδώ βασιλεύει η έξυπνη ατάκα

Γράφει ο Δημήτρης Καμπουράκης Πηγή: liberal.gr Εγώ θα επιμείνω να μην...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

“Σκοπός της τραγωδίας είναι η κάθαρση”…

Ο τέως Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, βρίσκεται εκ των πραγμάτων στο κέντρο της εθνικής τραγωδίας των Τεμπών. Ως το κεντρικό πρόσωπο του δράματος, και...

Το “κόκκινο τείχος”. Στο 5% (ξανά) το προβάδισμα Τραμπ έναντι του Μπάιντεν

Οι δημοσκοπήσεις, στις ΗΠΑ πάντα, λένε την αλήθεια. Πάντα. Αρκεί να διατηρεί κανείς την ψυχραιμία, την υπομονή και την οξυδέρκεια να τις διαβάζει και...

Μαρία Δεναξά: Στη Γαλλία αναζητούν… ανέργους για το πολεμικό μέτωπο

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Με ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό της στο Twitter, η Μαρία Δεναξά σχολίασε με νόημα την... αγγελία εξεύρευσης στρατιωτών, από το καθεστώς Μακρόν...