Ο ΟΠΑΠ στην κορυφή των Sports Marketing Awards 

 

Sports Brand of the Year και 14 βραβεία για προγράμματα και δράσεις της εταιρείας

  

 

Ο ΟΠΑΠ ήταν για ακόμη μια χρονιά ο «πρωταθλητής» των Sports Marketing Awards. Κέρδισε την κορυφαία διάκριση Sports Brand of the Year, καθώς και 14 βραβεία για καινοτόμες δράσεις και προγράμματα που υλοποίησε, σε συνεργασία με κορυφαία αθλητικά brands και φορείς.

 

Στα 14 βραβεία που απέσπασε ο ΟΠΑΠ, στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου 2022, συγκαταλέγονται ένα PLATINUM, επτά GOLD, τρία SILVER και τρία BRONZE. Οι διακρίσεις αυτές αφορούν σε πρωτοβουλίες με στόχο την ανάπτυξη ομαδικών και ατομικών αθλημάτων και την ενίσχυση της σύνδεσης του αθλητισμού με την κοινωνία.

 

«Η βράβευση της εταιρείας μας μέσα από τον θεσμό των Sports Marketing Awards είναι η καλύτερη απόδειξη ότι ο ΟΠΑΠ αποτελεί τον μεγαλύτερο υποστηρικτή του ελληνικού αθλητισμού διαχρονικά. Σε μία δύσκολη περίοδο, λόγω της πανδημίας, καταφέραμε και κρατήσαμε το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και δράσεων του ΟΠΑΠ, έχοντας πάντα στο επίκεντρο των δράσεών μας τους συνεργάτες και τους πελάτες μας», δήλωσε ο Chief Marketing Officer του ΟΠΑΠ, Γιάννης Ρόκκας.

 

Οι πρωτοβουλίες του ΟΠΑΠ που βραβεύτηκαν

 

Τα προγράμματα και οι δράσεις του ΟΠΑΠ που ξεχώρισαν στα Sports Marketing Awards 2022  και τα βραβεία που απέσπασαν είναι τα ακόλουθα:

 

  • SPORTS BRAND OF THE YEAR
  • PLATINUM και GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence in Social Media» για το Social Media περιεχόμενο με τις χορηγούμενες ομάδες (ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΠΑΕ ΟΦΗ, ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, ΠΑΕ ΑΕΚ, Εθνική Ομάδα)
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best NEW Sponsorship (σε ισχύ από 23.05.2020)» για την Χορηγία ΟΠΑΠ – PAO BC ACADEMY ASD
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Real-Time Response / Occasion-based Marketing (π.χ.Ολυμπιακοί Αγώνες & Euro)» για το Cookball League/ ΟΠΑΠ
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Program για Αθλήτρια» για το πρόγραμμα ΟΠΑΠCHAMPIONS
  • GOLD Βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Related Commercial or Promotional Video» για το Μάριο Χεζόνια – Stadium Simulation with Subpac
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence on Facebook» για το Social Media περιεχόμενο με τις χορηγούμενες ομάδες (ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, ΠΑΕ ΑΕΚ) που αναρτάται στη Facebook σελίδα του Πάμε Στοίχημα
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence on Instagram» για το Social MediaΠεριεχόμενο με τις χορηγούμενες ομάδες (ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, ΠΑΕ ΑΕΚ)
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία « Best Sports Strategy for Customer Loyalty» για το OPAP Sponsorship’s support on loyalty program
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Related Commercial or Promotional Video»για τη Γιορτή της Μητέρας – Παναθηναϊκός ΑΟ
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Platform for Brand / Sponsor Engagement & Activation» για την χορηγική συνεργασία με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Sports-Related Covid 19 Response by a Brand» για τιςOPAP Media days
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Strategy for Product / Service Launch» για το Ο ΟΠΑΠ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ,
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Program για/από Αθλητικό Σύλλογο/Σωματείο» για τη χορηγία ΟΠΑΠ – ΠΑΕ ΟΦΗ

 

Best Of

Η “υποθήκη” Κωνσταντάτου για να… προσπεράσει τον Παπανικολάου, στην αυτοδιοικητική μάχη του Νότιου Τομέα

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Η αυτοδιοικητική μάχη για τον πρωταγωνιστικό ρόλο...

Η Όλια Νικολοπούλου στο… ραντάρ της ΝΔ για τον Βόρειο Τομέα της Β’ Αθηνών

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Στην τελική ευθεία για τις εκλογές από...

Ο Βενιζέλος έβαλε υποθήκη για το μέλλον

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη  Το μέτωπο που άνοιξε την προηγούμενη εβδομάδα...

Τσαπανίδου: Το σκάνδαλο Μητσοτάκη είναι πλέον σκάνδαλο της ΝΔ

Συνέντευξη της εκπροσώπου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Πόπης Τσαπανίδου,...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Η “υποθήκη” Κωνσταντάτου για να… προσπεράσει τον Παπανικολάου, στην αυτοδιοικητική μάχη του Νότιου Τομέα

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Η αυτοδιοικητική μάχη για τον πρωταγωνιστικό ρόλο...

Η Όλια Νικολοπούλου στο… ραντάρ της ΝΔ για τον Βόρειο Τομέα της Β’ Αθηνών

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Στην τελική ευθεία για τις εκλογές από...

Ο Βενιζέλος έβαλε υποθήκη για το μέλλον

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη  Το μέτωπο που άνοιξε την προηγούμενη εβδομάδα...

Η… 11η Μαϊου της “απελευθέρωσης” (από τον κορονοϊό)

Του Κυριάκου Βελισσάριου   Η σχετική επίσημη ανακοίνωση του Λευκού Οίκου...

Μ. Κοττάκης: Ο πατριωτισμός και ο ρομαντικός εθνικισμός εναντίον του ενδοτισμού και του μικροελλαδισμού

Γράφει ο Μανώλης Κοττάκης Πηγή: newsbreak.gr Στη Λάρισα με ρώτησαν γιατί επέλεξα να...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Η “υποθήκη” Κωνσταντάτου για να… προσπεράσει τον Παπανικολάου, στην αυτοδιοικητική μάχη του Νότιου Τομέα

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Η αυτοδιοικητική μάχη για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον Νότιο Τομέα του λεκανοπεδίου της Αττικής, έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια σε μια από...

Η Όλια Νικολοπούλου στο… ραντάρ της ΝΔ για τον Βόρειο Τομέα της Β’ Αθηνών

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Στην τελική ευθεία για τις εκλογές από τις οποίες διεκδικεί την ανανέωση της εντολής και της εμπιστοσύνης των πολιτών προς το πρόσωπό...

Ο Βενιζέλος έβαλε υποθήκη για το μέλλον

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη  Το μέτωπο που άνοιξε την προηγούμενη εβδομάδα ο Ευάγγελος Βενιζέλος ακόμη και με πρώην συντρόφους του, προερχόμενους από το λεγόμενο εκσυγχρονιστικό μπλοκ,...