Ο ΟΠΑΠ στην κορυφή των Sports Marketing Awards 

 

Sports Brand of the Year και 14 βραβεία για προγράμματα και δράσεις της εταιρείας

  

 

Ο ΟΠΑΠ ήταν για ακόμη μια χρονιά ο «πρωταθλητής» των Sports Marketing Awards. Κέρδισε την κορυφαία διάκριση Sports Brand of the Year, καθώς και 14 βραβεία για καινοτόμες δράσεις και προγράμματα που υλοποίησε, σε συνεργασία με κορυφαία αθλητικά brands και φορείς.

 

Στα 14 βραβεία που απέσπασε ο ΟΠΑΠ, στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου 2022, συγκαταλέγονται ένα PLATINUM, επτά GOLD, τρία SILVER και τρία BRONZE. Οι διακρίσεις αυτές αφορούν σε πρωτοβουλίες με στόχο την ανάπτυξη ομαδικών και ατομικών αθλημάτων και την ενίσχυση της σύνδεσης του αθλητισμού με την κοινωνία.

 

«Η βράβευση της εταιρείας μας μέσα από τον θεσμό των Sports Marketing Awards είναι η καλύτερη απόδειξη ότι ο ΟΠΑΠ αποτελεί τον μεγαλύτερο υποστηρικτή του ελληνικού αθλητισμού διαχρονικά. Σε μία δύσκολη περίοδο, λόγω της πανδημίας, καταφέραμε και κρατήσαμε το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και δράσεων του ΟΠΑΠ, έχοντας πάντα στο επίκεντρο των δράσεών μας τους συνεργάτες και τους πελάτες μας», δήλωσε ο Chief Marketing Officer του ΟΠΑΠ, Γιάννης Ρόκκας.

 

Οι πρωτοβουλίες του ΟΠΑΠ που βραβεύτηκαν

 

Τα προγράμματα και οι δράσεις του ΟΠΑΠ που ξεχώρισαν στα Sports Marketing Awards 2022  και τα βραβεία που απέσπασαν είναι τα ακόλουθα:

 

  • SPORTS BRAND OF THE YEAR
  • PLATINUM και GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence in Social Media» για το Social Media περιεχόμενο με τις χορηγούμενες ομάδες (ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΠΑΕ ΟΦΗ, ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, ΠΑΕ ΑΕΚ, Εθνική Ομάδα)
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best NEW Sponsorship (σε ισχύ από 23.05.2020)» για την Χορηγία ΟΠΑΠ – PAO BC ACADEMY ASD
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Real-Time Response / Occasion-based Marketing (π.χ.Ολυμπιακοί Αγώνες & Euro)» για το Cookball League/ ΟΠΑΠ
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Program για Αθλήτρια» για το πρόγραμμα ΟΠΑΠCHAMPIONS
  • GOLD Βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Related Commercial or Promotional Video» για το Μάριο Χεζόνια – Stadium Simulation with Subpac
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence on Facebook» για το Social Media περιεχόμενο με τις χορηγούμενες ομάδες (ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, ΠΑΕ ΑΕΚ) που αναρτάται στη Facebook σελίδα του Πάμε Στοίχημα
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence on Instagram» για το Social MediaΠεριεχόμενο με τις χορηγούμενες ομάδες (ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, ΠΑΕ ΑΕΚ)
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία « Best Sports Strategy for Customer Loyalty» για το OPAP Sponsorship’s support on loyalty program
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Related Commercial or Promotional Video»για τη Γιορτή της Μητέρας – Παναθηναϊκός ΑΟ
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Platform for Brand / Sponsor Engagement & Activation» για την χορηγική συνεργασία με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Sports-Related Covid 19 Response by a Brand» για τιςOPAP Media days
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Strategy for Product / Service Launch» για το Ο ΟΠΑΠ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ,
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Program για/από Αθλητικό Σύλλογο/Σωματείο» για τη χορηγία ΟΠΑΠ – ΠΑΕ ΟΦΗ

 

Best Of

“Γαλάζιες” μουρμούρες για τον Δήμαρχο Βριλησσίων

Στο στόχαστρο κομματικών στελεχών της Νέας Δημοκρατίας έχει βρεθεί...

Οι παροχές και το… φάντασμα του «πακέτου Σημίτη» του 2003

    Η σπουδή της κυβέρνησης να ανακοινώσει μέτρα στήριξης κοινωνικών...

Στέλλα Αργυρίου: Ανοίγουμε μια αγκαλιά που χωράει όλους τους πολίτες

Το όραμά της για μια ουσιαστική κοινωνική παρέμβαση, συμβατή...

Ο ρόλος του… λάθος Καραμανλή στην εκλογή Μητσοτάκη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας

Πηγή: One Voice  Η βαθιά άγνοια αρκετών για τις ισορροπίες...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Το έβδομο, ο Αλβέρτης και η επίσκεψη στα αποδυτήρια των Πρωταθλητών Ευρώπης

Η απόλυτη εμπειρία για 100 τυχερούς από το ΠΑΜΕ...

Η (μοιραία) εθνική απουσία του Χριστόδουλου

  Η σχέση του καθενός με τη θρησκεία είναι εν...

“Γαλάζιες” μουρμούρες για τον Δήμαρχο Βριλησσίων

Στο στόχαστρο κομματικών στελεχών της Νέας Δημοκρατίας έχει βρεθεί...

Οι παροχές και το… φάντασμα του «πακέτου Σημίτη» του 2003

    Η σπουδή της κυβέρνησης να ανακοινώσει μέτρα στήριξης κοινωνικών...

Στέλλα Αργυρίου: Ανοίγουμε μια αγκαλιά που χωράει όλους τους πολίτες

Το όραμά της για μια ουσιαστική κοινωνική παρέμβαση, συμβατή...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Το έβδομο, ο Αλβέρτης και η επίσκεψη στα αποδυτήρια των Πρωταθλητών Ευρώπης

Η απόλυτη εμπειρία για 100 τυχερούς από το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ Μια βραδιά στο σπίτι του Βασιλιά της Ευρώπης, γεμάτη από εκπλήξεις, έζησαν 100 τυχεροί πελάτες...

Η (μοιραία) εθνική απουσία του Χριστόδουλου

  Η σχέση του καθενός με τη θρησκεία είναι εν πολλοίς υποκειμενική και αμιγώς προσωπική υπόθεση. Γύρευε, τι, σε τι, και γιατί πιστεύει κάποιος. Δεν τίθεται ωστόσο...

“Γαλάζιες” μουρμούρες για τον Δήμαρχο Βριλησσίων

Στο στόχαστρο κομματικών στελεχών της Νέας Δημοκρατίας έχει βρεθεί το τελευταίο διάστημα ο Δήμαρχος Βριλησσίων Γιάννης Πισιμίσης. Ο τελευταίος κέρδισε τη μάχη των αυτοδιοικητικών εκλογών...