Του Λάζαρου Καλλιανιώτη
Η Αθήνα δεν είναι… συνηθισμένος Δήμος, και έτσι ο Κώστας Μπακογιάννης θα συνεχίσει και θα ενδυναμώσει τη στρατηγική της διεθνούς εξωστρέφειας, που ξεκίνησε με την πρόσφατη επίσκεψή του στην Κωνσταντινούπολη και τη συνάντηση εργασίας με τον Εκρέμ Ιμάμογλου.
Ο Δήμαρχος Αθηναίων άλλωστε διαθέτει επικοινωνιακή υπεροπλία, που του επιτρέπει να περνάει με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και σε πληθυντικά διευρυμένα κοινά, τα πολιτικά μηνύματα που επιθυμεί.
Το “brand name” Αθήνα, λοιπόν, επιστρέφει στη διεθνή σκηνή, δια χειρός Κώστα Μπακογιάννη, την πλέον κατάλληλη στιγμή, για μια Ελλάδα που αναζητεί το στίγμα και τον βηματισμό της.