Του Νίκου Φυλάγγελου
Υπάρχουν εταιρείες δημοσκοπήσεων, υπάρχει και η MRB. Υπάρχουν δημοσκόποι, υπάρχουν και ο Δημήτρης Μαύρος.
Η δημοσίευση των ευρημάτων των εξαμηνιαίων “Τάσεων” της MRB, ήρθε να επιβεβαιώσει τη συνειδητή επιλογή του Δημήτρη Μαύρου να συνεχίσει να σέβεται τον εαυτό του, να τιμά τη διαδρομή της εταιρείας του, να προστατεύει τη φήμη της.
Ψύχραιμη ανάλυση, διεισδυτική προσέγγιση των επιμέρους δεδομένων, σύνθεση τάσεων και πρόγνωση της επόμενης φουρτούνας.
Υπό κανονικές συνθήκες, αυτή είναι η χρησιμότητα μιας δημοσκόπησης, που έχει πείσει και έχει επιβεβαιώσει την αξιοπιστία της, σε επίπεδο συλλογής στοιχείων, μεθοδολογίας και ανάλυσης. Μπορείς να καταλάβεις τι… τρέχει στην ελληνική κοινωνία, και να καταλήξεις σε συμπεράσματα για όσα θα ακολουθήσουν.
Όταν συμβαίνει αυτό, δεν χρειάζεσαι καν μεγάλο εύρος στατιστικού λάθους. Το πρόβλημα είναι ότι, και στην Ελλάδα, την τελευταία δεκαετία, η δυνατότητα των δημοσκοπήσεων να καταγράψουν με επάρκεια τις πραγματικές τάσεις στην ελληνική κοινωνία, έχει συρρικνωθεί.
Γι’ αυτό και έχουν απαξιωθεί. Πλην του Δημήτρη Μαύρου…