Γράφει το «Βαθύ Λαρύγγι»
Ο Όμιλος Αλαφούζου έχει καταγράφει μια πολυδεκαετή σημαντική παρουσία στα ελληνικά ΜΜΕ, με αφετηρία τις απαρχές της δεκαετίας του 1990, όταν ο Αριστείδης Αλαφούζος «κληρονόμησε» το brand name της «Καθημερινής», την… περίεργη εποχή του σκανδάλου Κοσκωτά, επί διακυβέρνησης Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.
Ο ραδιοφωνικός ΣΚΑΪ υπήρξε διαχρονικά περισσότερο μάχιμος και παρεμβατικός, ενώ στα χρόνια της παρακμής των Μνημονίων, και ο τηλεοπτικός ΣΚΑΪ έγινε σημείο αναφοράς του «αντι-ΣΥΡΙΖΑ μετώπου», την περίοδο της κατάρρευσης του Mega και της συρρίκνωσης των άλλων παραδοσιακών τηλεοπτικών ΜΜΕ.
Ο Γιάννης Αλαφούζος εισέπραξε περαιτέρω φθορά και λόγω της εμπλοκής του με τον ποδοσφαιρικό Παναθηναϊκό, όπου συνδέθηκε με διαδοχικές αποτυχίες. Στο περιθώριο και μιας πρόσφατης επίσκεψής του στο Μέγαρο Μαξίμου, ο ιδιοκτήτης του ΣΚΑΪ φημολογείται ότι δηλώνει «κουρασμένος». Και «ψάχνεται» για να… την κάνει από τα ΜΜΕ.
Αναζητούνται πρόθυμοι να τον αντικαταστήσουν και να σηκώσουν τη σκυτάλη, αν και μάλλον θα χρειαστεί να προχωρήσουν σε… συρρίκνωση του κόστους, από τη στιγμή που ο ΣΚΑΪ είναι σήμερα επενδυτικά «προβληματικός».