Νιώσε το αυθεντικό, στην Κρήτη «Crete, Sense the Authentic»

 

Συνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διεθνείς τουριστικές διαδικτυακές πύλες

 

 

Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Η καμπάνια επικεντρώνεται στη βιωμένη γνησιότητα, αλλά και στον πλούτο των εμπειριών του νησιού, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.

Η διαφημιστική καμπάνια στα Διεθνή Μ.Μ.Ε. ξεκίνησε το Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Σεπτέμβριο. Περιλαμβάνει προβολή στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο Travel Channel, το μοναδικό τηλεοπτικό δίκτυο που αφιερώνεται αποκλειστικά στην ταξιδιωτική ψυχαγωγία, σε 74 χώρες, αλλά και σε digital πλατφόρμες. Παράλληλα, η καμπάνια αξιοποιεί το programmatic advertising για στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή στις αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη. Ειδικότερα, η online διαφημιστική προβολή θα πραγματοποιηθεί στις πλατφόρμες της Verizon Media, συνδυάζοντας καινοτόμα ad formats και αποκλειστικά ad placements, στο Google Display Νetwork και με programmatic banners για στοχευμένο κοινό,  σε δημοφιλείς ιστοσελίδες με θέμα ταξίδια, ιστιοπλοΐα, διακοπές, τρόπο ζωής (lifestyle) κλπ.

Η καμπάνια  «Crete, Sense the Authentic» απευθύνεται στους επισκέπτες πολλών ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές.

Τα τρία θεματικά  διαφημιστικά σποτ  αφορούν τους θεματικούς άξονες «Περιπέτεια-Δραστηριότητες», «Ήλιος- Θάλασσα», «Γαστρονομία» και προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης και τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, αυτή την περίοδο.

Τα διαφημιστικά σποτ που προβάλλονται στα Διεθνή ΜΜΕ αποτελούν παραγωγή της Indigo View, σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρουν την υπογραφή του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη (Είναι διαθέσιμα στο επίσημο κανάλι της Περιφέρειας Κρήτης Youtube & Vimeo σε 3 διαφορετικές χρονικές διάρκειες, σε  ελληνικά και αγγλικά).

 

(ΠεριπέτειαΔραστηριότητες): “Crete, Sense the Authentic»- Sense The Authentic Adventure”: https://www.youtube.com/watch?v=5ydBDFN1hxY

 

(Ήλιος & Θάλασσα): “Crete, Sense the Authentic.- Sense The Authentic  Summer”: https://www.youtube.com/watch?v=Z9GlNULV-M0

 

(Γαστρονομία): “Crete- Sense the Authentic Taste”: https://www.youtube.com/watch?v=Y0KFrCuuoiI&list=PL-XhMPcWDI3k59PFfweU1VfMie9ez3RF0

 

 

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, σημειώνει: «Στην καρδιά της φετινής ιδιαίτερης τουριστικής περιόδου, ως Περιφέρεια Κρήτης, συνεχίζουμε την υλοποίηση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του νησιού μας. Με τη γνώση και την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, αναδεικνύουμε την αυθεντικότητα της Κρήτης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση  στην ασφάλεια όλων των επισκεπτών και στην τήρηση των οδηγιών της πολιτείας και των ειδικών».

 

Best Of

Μαρία Καρυστιανού: Πώς αντέχουν τον εαυτό τους όσοι μεθοδεύουν τη συγκάλυψη της αλήθειας;

Η Μαρία Καρυστιανού εκφώνησε ομιλία στο αμφιθέατρο Φυσιολογίας της...

Στη δικογραφία για τα Τέμπη το πόρισμα του καθηγητή Κωνσταντόπουλου, που αποκλείει τα έλαια σιλικόνης

Σε μια ακόμη σημαντική δημοσιογραφική αποκάλυψη το Open. Το...

Συνέδριο ΝΔ μετά τις… παροχές της ΔΕΘ

    Για τις αρχές φθινοπώρου παραπέμπεται το Συνέδριο της Νέας...

Όταν ο Καραμπελιάς, της “τυμβωρυχίας των Τεμπών” ήταν μάρτυρας υπεράσπισης του… Κουφοντίνα

Η ασθενής μνήμη ενός έθνους και των... ΜΜΕ, επιτρέπει...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο συνεχιστής της συμπόνοιας…

Η αρμονία της συνείδησης, και οι πινελιές της... Η επιλογή...

Χτίζοντας γέφυρες, για να τις διασχίσουν οι περιφρονημένοι και οι αδύναμοι…

Από τη διακονία του στο Περού και το εκκλησιαστικό...

Το ραντεβού της Καθολικής Εκκλησίας με το… αδιανόητο

Για δεκαετίες, η συλλογική σκέψη γύρω από την Καθολική...

Η Πόλη των Ανέμων βγάζει… ηγέτες

Ας... προσπεράσουμε τον Αλ Καπόνε. Το Σικάγο, η Πόλη...

Το Κονκλάβιο… ξεγέλασε τα γραφεία στοιχημάτων

Ακόμη μια εκλογή Ποντίφικα, όπως άλλωστε και εκείνη του...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Ο συνεχιστής της συμπόνοιας…

Η αρμονία της συνείδησης, και οι πινελιές της... Η επιλογή του Αμερικανού Καρδιναλίου του Σικάγο, Ρόμπερτ Φράνσις Πρέβοστ ως διαδόχου του Πάπα Φραγκίσκου στην Αγία...

Χτίζοντας γέφυρες, για να τις διασχίσουν οι περιφρονημένοι και οι αδύναμοι…

Από τη διακονία του στο Περού και το εκκλησιαστικό αποτύπωμά του συνολικά στη Λατινική Αμερική, ο νέος Πάπας Λέων 14ος άφησε ισχυρή παρακαταθήκη που...

Το ραντεβού της Καθολικής Εκκλησίας με το… αδιανόητο

Για δεκαετίες, η συλλογική σκέψη γύρω από την Καθολική Εκκλησία, είχε επικεντρωθεί στην εκτίμηση ότι, το Βατικανό δεν θα επέλεγε ποτέ Ποντίφικα προερχόμενο από...