Νιώσε το αυθεντικό, στην Κρήτη «Crete, Sense the Authentic»

 

Συνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διεθνείς τουριστικές διαδικτυακές πύλες

 

 

Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Η καμπάνια επικεντρώνεται στη βιωμένη γνησιότητα, αλλά και στον πλούτο των εμπειριών του νησιού, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.

Η διαφημιστική καμπάνια στα Διεθνή Μ.Μ.Ε. ξεκίνησε το Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Σεπτέμβριο. Περιλαμβάνει προβολή στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο Travel Channel, το μοναδικό τηλεοπτικό δίκτυο που αφιερώνεται αποκλειστικά στην ταξιδιωτική ψυχαγωγία, σε 74 χώρες, αλλά και σε digital πλατφόρμες. Παράλληλα, η καμπάνια αξιοποιεί το programmatic advertising για στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή στις αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη. Ειδικότερα, η online διαφημιστική προβολή θα πραγματοποιηθεί στις πλατφόρμες της Verizon Media, συνδυάζοντας καινοτόμα ad formats και αποκλειστικά ad placements, στο Google Display Νetwork και με programmatic banners για στοχευμένο κοινό,  σε δημοφιλείς ιστοσελίδες με θέμα ταξίδια, ιστιοπλοΐα, διακοπές, τρόπο ζωής (lifestyle) κλπ.

Η καμπάνια  «Crete, Sense the Authentic» απευθύνεται στους επισκέπτες πολλών ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές.

Τα τρία θεματικά  διαφημιστικά σποτ  αφορούν τους θεματικούς άξονες «Περιπέτεια-Δραστηριότητες», «Ήλιος- Θάλασσα», «Γαστρονομία» και προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης και τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, αυτή την περίοδο.

Τα διαφημιστικά σποτ που προβάλλονται στα Διεθνή ΜΜΕ αποτελούν παραγωγή της Indigo View, σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρουν την υπογραφή του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη (Είναι διαθέσιμα στο επίσημο κανάλι της Περιφέρειας Κρήτης Youtube & Vimeo σε 3 διαφορετικές χρονικές διάρκειες, σε  ελληνικά και αγγλικά).

 

(ΠεριπέτειαΔραστηριότητες): “Crete, Sense the Authentic»- Sense The Authentic Adventure”: https://www.youtube.com/watch?v=5ydBDFN1hxY

 

(Ήλιος & Θάλασσα): “Crete, Sense the Authentic.- Sense The Authentic  Summer”: https://www.youtube.com/watch?v=Z9GlNULV-M0

 

(Γαστρονομία): “Crete- Sense the Authentic Taste”: https://www.youtube.com/watch?v=Y0KFrCuuoiI&list=PL-XhMPcWDI3k59PFfweU1VfMie9ez3RF0

 

 

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, σημειώνει: «Στην καρδιά της φετινής ιδιαίτερης τουριστικής περιόδου, ως Περιφέρεια Κρήτης, συνεχίζουμε την υλοποίηση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του νησιού μας. Με τη γνώση και την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, αναδεικνύουμε την αυθεντικότητα της Κρήτης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση  στην ασφάλεια όλων των επισκεπτών και στην τήρηση των οδηγιών της πολιτείας και των ειδικών».

 

Best Of

Κώστας Μπακογιάννης: Οι αποφάσεις που θα καθορίσουν το μέλλον μας

Ο Κώστας Μπακογιάννης έκανε την παρακάτω ανάρτηση στους προσωπικούς...

Η Όλγα, η Νίκη, η Σοφία. Άρωμα γυναίκας στη “σταυροφορία” ανάκαμψης της κυβέρνησης

Τρεις γυναίκες με διακριτή και αισθητή διαδρομή στον δημόσιο...

Επάγγελμα: (Χυδαίοι) υβριστές των γονέων των Τεμπών

Στη σκιά της εθνικής τραγωδίας των Τεμπών και του...

Μαρία Καρυστιανού: Το αίτημά μας είναι αξιακό. Όχι κομματικό

Η Μαρία Καρυστιανού έκανε την παρακάτω ανάρτηση στους προσωπικούς...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Το Pamestoixima.gr έκανε το…ΜΠΑΜ της σεζόν με τη νέα του χορηγία

– Ξεκινά επίσημη συνεργασία με την ομάδα - φαινόμενο...

Η Δέσποινα Καμπούρη κάνει σκονάκι στο ΟΠΑΠ Game Time

Η αποκάλυψη της γνωστής παρουσιάστριας για τα μαθητικά...

Football Party για μοναδικές ποδοσφαιρικές βραδιές με την παρέα σου με super δώρα και εκπλήξεις από το Πάμε Στοίχημα

Σούπερ ενισχυμένες αποδόσεις σε 2 επιλεγμένες αγορές του ντέρμπι...

Ένας (πραγματικά) μεγάλος Έλληνας. Που έβλεπε (πολύ) μπροστά από την εποχή του

  Σύμφωνα με το ιστορικό ημερολόγιο, σαν σήμερα, στις 22...

Μεγαλύτερος από την παράταξη της οποίας ηγήθηκε…

    Η καρδιά μας. Για εκείνη γίνονται όλα. Από εκείνη...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Το Pamestoixima.gr έκανε το…ΜΠΑΜ της σεζόν με τη νέα του χορηγία

– Ξεκινά επίσημη συνεργασία με την ομάδα - φαινόμενο ΜΠΑΜ FC Η πιο…εκρηκτική συνεργασία της χρονιάς είναι γεγονός. Το Pamestoixima.grπροχώρησε σε μία πρωτοποριακή χορηγία της...

Η Δέσποινα Καμπούρη κάνει σκονάκι στο ΟΠΑΠ Game Time

Η αποκάλυψη της γνωστής παρουσιάστριας για τα μαθητικά της χρόνια και οι 3 ελληνικές ομάδες που υποστηρίζει Η Δέσποινα Καμπούρη είναι η καλεσμένη στο...

Football Party για μοναδικές ποδοσφαιρικές βραδιές με την παρέα σου με super δώρα και εκπλήξεις από το Πάμε Στοίχημα

Σούπερ ενισχυμένες αποδόσεις σε 2 επιλεγμένες αγορές του ντέρμπι Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ, σε περιμένουν σε ένα κατάστημα ΟΠΑΠ, την Κυριακή από τις 19:30 έως τις 20:30 Τα...