Νίκος Νικολαϊδης: Διαφωνώ, κύριοι συνάδελφοι…

Του Νίκου Νικολαϊδη

 

Το τραίνο 1

 

Δύσκολα θα ξεχαστεί και θα ξεπεραστεί από τη συλλογική μνήμη η τραγωδία των Τεμπών . Και όλοι μας απαιτούμε να βρεθούν , έως  και τον τελευταίο , οι ένοχοι  για την φοβερή σύγκρουση και οι υπεύθυνοι για την κατάντια των σιδηροδρόμων.

Συλλαλητήρια επί συλλαλητηρίων σε όλη τη χώρα με παλαιική απαίτηση  να πληρώσουν όλοι όσοι ευθύνονται .Είναι μεγάλος ο πόνος και το ποτάμι της οργής ασταμάτητο. Ξανά πάλι στους δρόμους και σήμερα και αύριο ο κόσμος. Και μαζί και οι δημοσιογράφοι με 24ωρη απεργία «στηρίζοντας –σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ –το πάνδημο αίτημα να αποδοθούν οι πραγματικές ευθύνες  για το έγκλημα των Τεμπών».

Διαφωνώ κύριοι συνάδελφοι, από την πρώτη στιγμή οι δημοσιογράφοι βρέθηκαν στον τόπο της τραγωδίας και κάτω από δύσκολες και αντίξοες συνθήκες ,χωρίς ύπνο για μέρες, φώτισαν όλο αυτό το μακάβριο σκηνικό. Δημοσιογράφοι πάλι δίνοντας καθημερινό αγώνα ξεσκέπασαν όλες αυτές τις θλιβερές ιστορίες που διαβάζουμε κι ακούμε ανατριχιάζοντας.

Τι επιτυγχάνουμε λοιπόν απεργώντας, ευθυγραμμιζόμενοι και με συνδικαλιστές του ΟΣΕ που έχουν τεράστιες ευθύνες. Για 24 ώρες κανένα νέο για την τραγωδία .Αυτό μάλλον συσκότιση μου θυμίζει…

 

Το τραίνο 2

 

Όλοι τώρα ανακάλυψαν την…Αμερική ,στην προκειμένη περίπτωση το ξεχαρβάλωμα του ΟΣΕ .Κι  όμως μια εικόνα χίλιες λέξεις .Βλέποντας όλο τον καιρό τις φρικιαστικές εικόνες από τον τόπο της τραγωδίας μου έκανε φοβερή εντύπωση το πρώτο βαγόνι της συμφοράς .

Βαμμένο σε όλο το μήκος του και από τις δύο πλευρές έως το ύψος των παραθύρων με γκράφιτι. Ποιος επέτρεψε στις συμμορίες με τα σπρέι να μπουκάρουν στα αμαξοστάσια του ΟΣΕ και επί ώρες και ημέρες να τα μπογιατίζουν; Κανένας έλεγχος, ξέφραγο αμπέλι. Και μετά ανακαλύψαμε τις «ασθένειες» του αμαρτωλού οργανισμού. Δηλαδή όποιος θέλει πάει και βάζει και μια βόμβα σ’ ένα βαγόνι.

Όσο για τις κλοπές των καλωδίων χαλκού γιατί δεν πάει η αστυνομία –και γνωρίζει και μπορεί – στα χυτήρια μετάλλων να τα ελέγξει. Και τους κλέφτες θα βρει και τους κλεπταποδόχους θα πιάσει.

Best Of

Νίκος Πλακιάς: Η πολιτική και η επικοινωνιακή συγκάλυψη που έγινε στα Τέμπη είναι αδιαμφισβήτητη

Ο Νίκος Πλακιάς έκανε την παρακάτω ανάρτηση στον προσωπικό...

Φήμες για σκάνδαλα «ακροκεντρώων»… περαστικών από τη ΝΔ

Πηγή: One Voice  Η… αστοχία υλικού με τον αμετροεπή Αρίστο...

Από τον Μενέντεζ στον… Ελπιδοφόρο

    Η πρόσφατη πανηγυρική γιορτή στον Λευκό Οίκο για την...

Ο Σαμαράς διευρύνει το ακροατήριό του

         Με την παραδοσιακή κοινωνική βάση της Νέας Δημοκρατίας...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο Καραμανλής και το τελευταίο μεγάλο “όχι” των Ελλήνων

Πριν από 17 χρόνια, σαν σήμερα, ξεκίνησε ένα “καυτό”...

Η δημοσιογραφική υπεραξία της Σταυρούλας Καραλή έδωσε πόντους στις ενημερωτικές εκπομπές της ΕΡΤ

Οι εκάστοτε διοικήσεις της ΕΡΤ δέχονται συνήθως κριτική για......

Ο Θάνος Σιαφάκας (που παραιτήθηκε) πρόσθεσε ποιότητα στο ΕΡΤnews

Ο Θάνος Σιαφάκας επέλεξε να μην συνεχίσει στην παρουσίαση...

Το (άσβεστο) μίσος των (διχαστικών) ακροκεντρώων για τη Μαρία Καρυστιανού

Η τραγωδία των Τεμπών έχει ήδη καταγραφεί στην εθνική...

Νίκος Πλακιάς: Η πολιτική και η επικοινωνιακή συγκάλυψη που έγινε στα Τέμπη είναι αδιαμφισβήτητη

Ο Νίκος Πλακιάς έκανε την παρακάτω ανάρτηση στον προσωπικό...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Ο Καραμανλής και το τελευταίο μεγάλο “όχι” των Ελλήνων

Πριν από 17 χρόνια, σαν σήμερα, ξεκίνησε ένα “καυτό” 48ωρο, που επρόκειτο να μείνει στην Ιστορία ως ο πρόλογος της “αρχής του τέλους” για...

Η δημοσιογραφική υπεραξία της Σταυρούλας Καραλή έδωσε πόντους στις ενημερωτικές εκπομπές της ΕΡΤ

Οι εκάστοτε διοικήσεις της ΕΡΤ δέχονται συνήθως κριτική για... υπερπληθώρα καινούριων προσώπων που καταφτάνουν στο Ραδιομέγαρο, και προκαλούν... χασμωδία και αδυναμία αρμονικής λειτουργίας του...

Ο Θάνος Σιαφάκας (που παραιτήθηκε) πρόσθεσε ποιότητα στο ΕΡΤnews

Ο Θάνος Σιαφάκας επέλεξε να μην συνεχίσει στην παρουσίαση των εκπομπών του ΕΡΤnews, τις οποίες μπόλιασε με την υπογραφή ποιότητας που χαρακτηρίζει τη δημοσιογραφική...