Μήπως ήρθε η ώρα των… μηνύσεων στα κανάλια από τους επαγγελματίες του λιανεμπορίου;

Του Νίκου Φυλάγγελου

 

Το υψωμένο δάχτυλο πολλών τηλεοπτικών καναλιών και δημοσιογράφων προς την κοινωνία, επανήλθε εσχάτως, με αφορμή την επιδείνωση των δεδομένων της πανδημίας του κορονοϊού.

Το κλίμα είναι βαρύ, αντί να κάνουμε βήματα μπροστά, επιστρέφουμε σε σκληρότερους περιορισμούς, η εστίαση έχει προ πολλού χρεοκοπήσει, και το λιανεμπόριο… ακολουθεί.

Ο ρόλος των τηλεοπτικών καναλιών στις εξελίξεις με την πανδημία στην Ελλάδα, τόσο σε επίπεδο τρομοκράτησης των πολιτών, όσο και κυρίως, στις δραματικές επιπτώσεις σε επίπεδο οικονομίας, υπήρξε τραγικός. Μοιραίος.

Μήπως λοιπόν οι επαγγελματίες του λιανεμπορίου, και στη συνέχεια εκείνοι της εστίασης, πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται σοβαρά το ενδεχόμενο μηνύσεων κατά τηλεοπτικών καναλιών, για… διαφυγόντα κέρδη;

Ίσως τότε, τα τηλεοπτικά ΜΜΕ θυμηθούν ότι αποστολή τους είναι να ενημερώνουν την κοινωνία. Όχι να παίζουν με τις ζωές επαγγελματιών και εργαζομένων.

Written by

Ο Νίκος Φυλάγγελος είναι πολιτικός αναλυτής