Let’s Ferry: Νέες υπηρεσίες για την ασφάλεια των ταξιδιωτών

  Στους κορυφαίους του e-επιχειρείν

Σημαντικές διακρίσεις για νέες υπηρεσίες

 

Καινοτομίες αλλά και νέες σημαντικές διακρίσεις προσθέτει στη λειτουργία και το ενεργητικό της αντίστοιχα η ηλεκτρονική πλατφόρμα πωλήσεων ηλεκτρονικών εισιτηρίων Lets Ferry(www.letsferry.com). Πιο συγκεκριμένα δίνει τη δυνατότητα κατά την on line κράτηση εισιτηρίων άμεσης προβολής των δρομολογίων και των ημερών με τα διαθέσιμα δρομολόγια, ενώ προσφέρει ηλεκτρονικό web check in ώστε να ελαχιστοποιούνται οι φυσικές επαφές των πελατών της. Έτσι με «όχημα» ρη συνεχή ανάπτυξη και την επένδυση σε νέες καινοτόμες υπηρεσίες στο πλαίσιο της δέκατης ετήσιας γιορτή του ελληνικού ecommerce, τα  Evolutionawards έλαβε πέντε βραβεία από την  κριτική επιτροπή που αποτελείται από τους κορυφαίους του χώρου,.

«Τα βραβεία αυτά δικαίωσαν τη σταθερή επιλογή της LetsFerry να παραμένει ενεργή, ακόμα και σε συνθήκες «ακινητοποίησης» για την αγορά και να επενδύει στην άριστη εμπειρία οnlineαναζήτησης και κράτησης εισιτηρίων για τους πελάτες της» ανέφερε με αφορμή τις νέες διακρίσεις η Digital Director της Let’s Ferry Χριστίνα Φωτεινοπούλου

Να σημειωθεί ότι φέτος καταγράφηκε στο πλαίσιο του διαγωνισμού εντυπωσιακός αριθμός συμμετοχών, που ξεπέρασε κάθε προηγούμενο επιβεβαιώνοντας τη μεγάλη δυναμική του κλάδου αλλά και την εξέλιξη της ίδιας της αγοράς.

Στο φόντο αυτό, η www.letsferry.comκατάφερε να ξεχωρίσει αποσπώντας τα:

·         GoldevolutionAward: “Bestineticketing στην ενότητα «ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό επιχειρείν».

·         Silver e-volution Αward:“Best in Travel & Tourism”στην ίδια ενότητα.

·         Silverevolutionaward για το σχεδιασμό και το επαναλανσάρισματης σελίδας της, στην ενότητα «Καινοτομία & Experience Design».

·         Bronze e-volution Αward: “Best Cross Border Marketing” στην ενότητα«Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing».

·         Bronze e-volution Αward : Design Aesthetics – Animation στην ενότητα«Καινοτομία και Σχεδίαση».

«Η LetsFerry, ανταποδίδει καθημερινά την εμπιστοσύνη των χιλιάδων πελατών που την επιλέγουν από το 2015 που άρχισε να δραστηριοποιείται. Έκανε αμέσως διασκεδαστική τη χρονοβόρα και περίπλοκη διαδικασία κράτησηςεισιτηρίων με την εύκολη περιήγηση στην ανανεωμένη πλατφόρμα της, την παροχή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και την απόλυτη ασφάλεια πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή μέσω Paypal.  Στη συνέχεια, κατανοώντας τις ιδιαιτερότητες αυτής της δύσκολης περιόδου, ενσωμάτωσε όλες τις τελευταίες εξελίξεις στην online κράτηση εισιτηρίων όπως την άμεση προβολή των δρομολογίων και των ημερών με τα διαθέσιμα δρομολόγια, αλλά και το ηλεκτρονικό webcheckinώστε να ελαχιστοποιούνται οι φυσικές επαφές των πελατών της» σημειώνει η η Digital Director της Let’s Ferry Χριστίνα Φωτεινοπούλουκαι προσθέτει ότι η εταιρία «δεσμεύεται να συνεχίσει να επενδύει σε νέες, πρωτοποριακές εφαρμογές και υπηρεσίες εξασφαλίζοντας την κορυφαία online εμπειρία αναζήτησης και κράτησης εισιτηρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε: www.letsferry.com και για traveltips, ιδέες και νέα στον κλάδο του τουρισμού, το νέο ενημερωμένο blog της.

Written by Υστερόγραφα Team

Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι