Κικίλιας: Βλάσφημη πρόκληση η βεβήλωση της Παναγίας Σουμελά

«Τέτοιες ενέργειες όχι απλά δεν βοηθούν καθόλου, αλλά αποτελούν μια ακόμη πρόκληση της τουρκικής πλευράς», τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, χαρακτηρίζοντας βλάσφημη ενέργεια τις πρόσφατες εικόνες που προβλήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στις οποίες ξένο συγκρότημα φαίνεται να χορεύει στον χώρο της Ιστορικής Μονής της Παναγίας Σουμελά.

«Αποτελούν βεβήλωση ενός Μνημείου, υποψήφιου για την ανακήρυξή του σε Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, μιας Μονής που ανοίγει μόνο για προσκυνηματικούς λόγους», συμπλήρωσε ο κ. Κικίλιας μιλώντας σε διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα «Ελληνική Πολιτιστική Διπλωματία: Μήπως ήρθε η ώρα;», που διοργάνωσε σήμερα το ΕΛΙΑΜΕΠ, με αφορμή την έκδοση του βιβλίου «Ελληνική Πολιτιστική Διπλωματία. Σύγχρονες Προσεγγίσεις – Μελλοντικές Προκλήσεις».

Στην ομιλία του, ο κ. Κικίλιας σημείωσε ότι το Υπουργείο Τουρισμού είναι έτοιμο να συμμετέχει στον διάλογο προς έναν κοινό οδικό χάρτη για την πολιτιστική διπλωματία, ξεκαθαρίζοντας ότι «η πολιτιστική διπλωματία είναι σαν το ταγκό, χρειάζεται δύο για να γίνει πράξη».

«Η πολιτιστική διπλωματία αποτελεί ένα πεδίο που συνδέεται άμεσα και με τους στόχους του Υπουργείου Τουρισμού, καθώς δραστηριότητες που συνδέονται με την πολιτιστική διπλωματία μπορούν να βελτιώσουν την εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό, να ενισχύσουν την προβολή της και να διαμορφώσουν θετικές εικόνες για την χώρα, προσελκύοντας αυξημένες τουριστικές ροές», επισήμανε ο κ. Κικίλιας.

Πρόσθεσε δε, ότι «η προβολή του ελληνικού πολιτισμού και της πολιτιστικής κληρονομιάς μας, έχει επίσης έναν πολύ σημαντικό ρόλο να διαδραματίσει, καθώς είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη διεθνή εικόνα της χώρας, με άμεσο αντίκτυπο και στον τουρισμό», για να συμπληρώσει ότι μεγάλα πολιτιστικά γεγονότα (mega events) μπορούν να αναδείξουν την Ελλάδα ως διεθνές κέντρο παραγωγής πολιτισμού και να ενισχύσουν εξειδικευμένες μορφές τουρισμού όπως συνέδρια, φεστιβάλ και μεγάλες εκθέσεις.

Ο Υπουργός Τουρισμού έκανε ιδιαίτερη αναφορά και στην προβολή και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας μέσα από Οργανισμούς, όπως η UNESCO, που μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα και την ελκυστικότητα της χώρας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και να ενισχύσει το ενδιαφέρον για τα πολιτιστικά προϊόντα της Ελλάδας σε δυνητικούς επισκέπτες.

Best Of

Ο Πιερρακάκης αναζητεί εσωκομματικές συμμαχίες

    Ο Κυριάκος Πιερρακάκης «βαφτίστηκε» δελφίνος για το μέλλον της...

Η «Ιερή Τράπεζα» της Εκκλησίας… σκανδαλίζει

  Πολλά χρόνια μετά την εμπλοκή του στη διοίκηση του...

Η «πράσινη» Σδούκου και η «γαλάζια» κοινωνική βάση

  Η επιλογή της Αλεξάνδρας Σδούκου για το αξίωμα της...

Υπό διαρκή αμφισβήτηση ο Βεσυρόπουλος στη ΝΔ

    Η επιλογή του Απόστολου Βεσυρόπουλου για το αξίωμα του...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Η πρώτη (και μεγαλύτερη)… μπασκετική καζούρα

  Πρακτικά η μεγαλύτερη... μπασκετική καζούρα ανάμεσα σε Ολυμπιακό και...

Οι “χαλασμένες” καρδιές που συνεχίζουν…

  Ακόμη ένα «πέρασμα». Από μια εποχή, σε μια άλλη....

Η (αναστάσιμη) ευαγγελική περικοπή που ταξιδεύει την καρδιά στη γαλήνη…

  Της Κατιάνας Ναυπλιώτου Στο Ευαγγέλιο της Ανάστασης, το πρωί του...

Ο μοναχικός περίπατος των δακρύων

  Τα λόγια έχουν πάντα μια φυσική υπεροχή στην αναζήτηση...

Το ταξίδι, λοιπόν. Τίποτα άλλο (δεν έχει σημασία)…

Μεγάλη Παρασκευή... Μια σκοτεινιασμένη, πένθιμη εικόνα, με τον διστακτικό...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Η πρώτη (και μεγαλύτερη)… μπασκετική καζούρα

  Πρακτικά η μεγαλύτερη... μπασκετική καζούρα ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό ήταν εκείνη της επόμενης χρονιάς. Το 1995. Στη Σαραγόσα. Με τα τρίποντα του Έντι...

Οι “χαλασμένες” καρδιές που συνεχίζουν…

  Ακόμη ένα «πέρασμα». Από μια εποχή, σε μια άλλη. Το Πάσχα λειτουργεί, ειδικά για όσους δεν έχουν στεγνώσει την καρδιά τους από τη γαλήνη...

Η (αναστάσιμη) ευαγγελική περικοπή που ταξιδεύει την καρδιά στη γαλήνη…

  Της Κατιάνας Ναυπλιώτου Στο Ευαγγέλιο της Ανάστασης, το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου, λίγο μετά το "Ανάστα ο Θεός", μπορεί κανείς να ακουμπήσει την καρδιά του...