Πιασάρικο και όντως προκλητικό το θέμα με την αγορά μπορδοροδοκόκκινου χαλιού από το υπουργείο τουρισμού, αξίας 20.000 €. Κάπου εδώ όμως αρχίζουν τα ερωτήματα.
Αφενός, ο αριστοτεχνικός τρόπος με τον οποίο έριξε λάδι στη φωτιά ο Άδωνις Γεωργιάδης, προσπαθώντας δήθεν να υπερασπίσει την Όλγα Κεφαλογιάννη με επιχειρήματα που θα καταδίκαζαν και «άγιο»…
Αφετέρου η ολομέτωπη επίθεση κατά της Κεφαλογιάννη από άκρως φιλοκυβερνητική εφημερίδα και μάλιστα σε στήλη η οποία απηχεί τις απόψεις του Μαξίμου.
Το κυριότερο, ο συγχρονισμός: Πόσο τυχαίο είναι ότι άπαντες ασχολούνται με το χαλί των 20.000, την ώρα που αποκαλύπτονται απευθείας αναθέσεις 2 εκατομμυρίων σε «εταιρεία που ασχολείται με το Twitter», την ώρα μάλιστα που αποκαλύπτεται η κοινή διαχείριση λογαριασμών υπουργείων και υποψηφίων προέδρων του ΠΑΣΟΚ; Αποκάλυψη που φυσικά εμπλέκει άμεσα το Μέγαρο Μαξίμου.
Επιλήψιμα τα 20 χιλιάρικα, πολύ πιο επιλήψιμα όμως τα 2 εκατομμύρια. Ειδικά όταν υπάρχει τέτοια προφανής προσπάθεια συγκάλυψης…