Η “γέφυρα” Βορίδη προς τους Έλληνες του εξωτερικού

Με πρωτοβουλία του Υπουργού Εσωτερικών Μάκη Βορίδη παρουσιάστηκε την Πέμπτη 17 Ιουλίου στις ειδικές επιτροπές Δημόσιας Διοίκησης και Ελληνισμού της Διασποράς της Βουλής από την διαφημιστική εταιρεία Frank & Fame η ενημερωτική εκστρατεία για την ψήφο των Ελλήνων κατοίκων του εξωτερικού.

 

Όπως είπε ο κ. Βορίδης, αυτή είναι ίσως η πρώτη φορά που ιδιωτική εταιρεία έρχεται στο Κοινοβούλιο για να ενημερώσει τους Βουλευτές και χαρακτήρισε αυτή την κίνηση ένα «καλό ξεκίνημα της αλληλεπίδρασης ιδιωτικού τομέα και νομοθετικού σώματος».

 

Ο Υπουργός αποσαφήνισε ότι η εκστρατεία ενημέρωσης δεν γίνεται για τη στήριξη των ομογενειακών μέσων ενημέρωσης αλλά για την ενημέρωση των Ελλήνων κατοίκων του εξωτερικού σχετικά με την εκλογική διαδικασία, με στόχο να αποκομίσουν μία πλήρη εικόνα και να συμμετάσχουν σε αυτή.

 

«Η εντολή που έχει λάβει η εταιρεία είναι να μεγιστοποιήσει, την επικοινωνιακή ωφέλεια και την επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα των ποσών που διατέθηκαν, ώστε τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων να αξιοποιηθούν στον βέλτιστο βαθμό, προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή συμμετοχή των κατοίκων του εξωτερικού στην επόμενη εκλογική διαδικασία» σημείωσε. Προανήγγειλε δε ότι τα ποσά αυτά θα κατευθυνθούν στα μέσα ενημέρωσης της ομογένειας, ξεκαθαρίζοντας παράλληλα ότι δεν θα υπάρξει ένας «κορβανάς» που θα μοιραστεί οριζόντια σε όλα τα ομογενειακά μέσα.

 

Παράλληλα, επεσήμανε το απολύτως διαφανές της επικοινωνιακής στρατηγικής που έχει ακολουθηθεί σε όλα τα στάδια της διαδικασίας και εξήγησε ότι για την κατανομή των ποσών στα μέσα δεν θα υπάρξει ένας κεντρικός σχεδιασμός από την εταιρεία αλλά έχει επιλέγει ένας απολύτως διαφανής τρόπος τον οποίο ανέλυσε.

 

«Είναι ένας απολύτως διαφανής μηχανισμός, δεν προϋποθέτει προειλημμένη απόφαση, ότι θα δώσω εδώ τόσα και τόσα εκεί. Θα πάνε τα χρήματα εκεί που οι κάτοικοι του εξωτερικού βλέπουν περισσότερο, για να πετύχουμε τη μεγαλύτερη διάδοση του μηνύματος» ανέφερε ο κ. Βορίδης σχετικά με τις ιστοσελίδες προσθέτοντας ότι ανάλογα κριτήρια θα υπάρχουν και για τις τηλεοράσεις και τα ραδιόφωνα.

 

Επιπροσθέτως, τόνισε ότι για την προώθηση της εκστρατείας επελέγη ένα μήνυμα το οποίο μεταφέρει την πληροφορία έναντι ενός συναισθηματικού μηνύματος καθώς, όπως εξήγησε, ένα μικρό μόλις μέρος των κατοίκων του εξωτερικού έχει αντιληφθεί πλήρως τις ακριβείς προϋποθέσεις της συμμετοχής τους στην επόμενη εκλογική διαδικασία και δήλωσε ότι η εκστρατεία θα βοηθήσει ακριβώς σε αυτή την κατεύθυνση.

 

Ο κ. Βορίδης τοποθέτησε χρονικά την έναρξη της ενημερωτικής εκστρατείας εντός του Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους, καθώς, όπως είπε, ένας σημαντικός αριθμός Ελλήνων κατοίκων του εξωτερικού βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη χώρα μας και δεν θα είχε νόημα να ξεκινήσει αυτή η εκστρατεία στο εξωτερικό ενώ αυτοί βρίσκονται εδώ.

 

Σε ό,τι αφορά την πλατφόρμα για την ψήφο των απόδημων Ελλήνων, ανακοίνωσε ότι έχει πλέον ολοκληρωθεί η σύνδεση της και διαλειτουργεί με τις υπηρεσίες του στρατού, του ΕΦΚΑ και των υπηρεσιών αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας προκειμένου να διασταυρώνονται τα απαραίτητα έγγραφα.

 

 

 

 

Best Of

Κώστας Μπακογιάννης: Οι αποφάσεις που θα καθορίσουν το μέλλον μας

Ο Κώστας Μπακογιάννης έκανε την παρακάτω ανάρτηση στους προσωπικούς...

Η Όλγα, η Νίκη, η Σοφία. Άρωμα γυναίκας στη “σταυροφορία” ανάκαμψης της κυβέρνησης

Τρεις γυναίκες με διακριτή και αισθητή διαδρομή στον δημόσιο...

Επάγγελμα: (Χυδαίοι) υβριστές των γονέων των Τεμπών

Στη σκιά της εθνικής τραγωδίας των Τεμπών και του...

Μαρία Καρυστιανού: Το αίτημά μας είναι αξιακό. Όχι κομματικό

Η Μαρία Καρυστιανού έκανε την παρακάτω ανάρτηση στους προσωπικούς...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Το Pamestoixima.gr έκανε το…ΜΠΑΜ της σεζόν με τη νέα του χορηγία

– Ξεκινά επίσημη συνεργασία με την ομάδα - φαινόμενο...

Η Δέσποινα Καμπούρη κάνει σκονάκι στο ΟΠΑΠ Game Time

Η αποκάλυψη της γνωστής παρουσιάστριας για τα μαθητικά...

Football Party για μοναδικές ποδοσφαιρικές βραδιές με την παρέα σου με super δώρα και εκπλήξεις από το Πάμε Στοίχημα

Σούπερ ενισχυμένες αποδόσεις σε 2 επιλεγμένες αγορές του ντέρμπι...

Ένας (πραγματικά) μεγάλος Έλληνας. Που έβλεπε (πολύ) μπροστά από την εποχή του

  Σύμφωνα με το ιστορικό ημερολόγιο, σαν σήμερα, στις 22...

Μεγαλύτερος από την παράταξη της οποίας ηγήθηκε…

    Η καρδιά μας. Για εκείνη γίνονται όλα. Από εκείνη...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Το Pamestoixima.gr έκανε το…ΜΠΑΜ της σεζόν με τη νέα του χορηγία

– Ξεκινά επίσημη συνεργασία με την ομάδα - φαινόμενο ΜΠΑΜ FC Η πιο…εκρηκτική συνεργασία της χρονιάς είναι γεγονός. Το Pamestoixima.grπροχώρησε σε μία πρωτοποριακή χορηγία της...

Η Δέσποινα Καμπούρη κάνει σκονάκι στο ΟΠΑΠ Game Time

Η αποκάλυψη της γνωστής παρουσιάστριας για τα μαθητικά της χρόνια και οι 3 ελληνικές ομάδες που υποστηρίζει Η Δέσποινα Καμπούρη είναι η καλεσμένη στο...

Football Party για μοναδικές ποδοσφαιρικές βραδιές με την παρέα σου με super δώρα και εκπλήξεις από το Πάμε Στοίχημα

Σούπερ ενισχυμένες αποδόσεις σε 2 επιλεγμένες αγορές του ντέρμπι Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ, σε περιμένουν σε ένα κατάστημα ΟΠΑΠ, την Κυριακή από τις 19:30 έως τις 20:30 Τα...