Η εξομολόγηση του Γιώργου Νταλάρα σε Χρήστο Παγώνη και Προκόπη Αγγελόπουλο

«Ο άνθρωπος είναι εύκολο να δημιουργήσει καινούργια τέχνη μέσα από τη δυστυχία του» Μια κουβέντα με πολύ μεγάλη σημασία, πόσο μάλλον όταν βγαίνει από το στόμα του Γιώργου Νταλάρα, το τραγουδιστή των Ελλήνων όλου του κόσμου. Ο Γιώργος Νταλάρας, φιλοξενούμενος του Χρήστου Παγώνη και του Προκόπη Αγγελόπουλου, στην εκπομπή ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, στη Φωνή της Ελλάδας και στο ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ της ΕΡΑ, μίλησε για τα μεγάλα του ταξίδια στον Ελληνισμό όλου του Κόσμου αλλά και τους φίλους της μουσικής σε όλη τη Γη, υπογραμμίζοντας την τεράστια σημασία που έχει για κάθε καλλιτέχνη η συνάντηση με ξένους πολιτισμούς και η όσμωση με διαφορετικούς ήχους και χρώματα.

Ο αγαπημένος ερμηνευτής θυμήθηκε συναυλίες του από το Μεξικό μέχρι την Τσάλκα της Γεωργίας: «Σε όλα αυτά τα ταξίδια παίζουμε σε χώρους που παίζεται η κλασική μουσική, το θεωρώ μεγάλο επίτευγμα της ελληνικής ψυχής» τόνισε ο Γιώργος Νταλάρας και περιέγραψε τη μουσική ως ένα αυστηρά δημιουργικό κομμάτι της ζωής του που επιδίωξε, από πολύ νωρίς,  να ακούγεται αλλιώς, μακριά από τους χώρους της νύχτας, έτσι όπως αυτή είχε εξελιχθεί από τα χρόνια της Δικτατορίας ήδη, στην Ελλάδα. «Το πάλεψα όσο μπορούσα και νομίζω ότι το εκτίμησε ο κόσμος».

Θυμήθηκε με συγκίνηση, τη συναυλία του στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας, όταν , ανάμεσα σε 3 χιλιάδες κόσμο, άκουσε ξαφνικά τις επευφημίες τριών Ελλήνων ναυτικών, που είχαν κατέβει από το μπάρκο τους, μόνο και μόνο για να τον ακούσουν να τραγουδά.

Για τη σημερινή πραγματικότητα στην εποχή των περιορισμών που ήρθε με την Πανδημία, ο Γιώργος Νταλάρας είπε κάτι ενθαρρυντικό: «Ο άνθρωπος είναι εύκολο να δημιουργήσει καινούργια τέχνη μέσα από τη δυστυχία του. Πρέπει να πούμε μια καλή κουβέντα για την αξία των τεχνών, το πόσο σημαντικές είναι για το μέλλον των ανθρώπων», τις τέχνες που «δεν πρέπει να τα παραμερίζουμε και κυρίως να μην τις λοιδορούμε».

Ανοίγοντας μια αγκαλιά, από την Νέα Ζηλανδία έως τη Βραζιλία, κάλεσε τους ακροατές της Φωνής της Ελλάδας «να τιμήσουν την Τέχνη ως διαδικασία και φυσικά και τους ανθρώπους της».

Best Of

Μαρία Καρυστιανού: Πώς αντέχουν τον εαυτό τους όσοι μεθοδεύουν τη συγκάλυψη της αλήθειας;

Η Μαρία Καρυστιανού εκφώνησε ομιλία στο αμφιθέατρο Φυσιολογίας της...

Στη δικογραφία για τα Τέμπη το πόρισμα του καθηγητή Κωνσταντόπουλου, που αποκλείει τα έλαια σιλικόνης

Σε μια ακόμη σημαντική δημοσιογραφική αποκάλυψη το Open. Το...

Συνέδριο ΝΔ μετά τις… παροχές της ΔΕΘ

    Για τις αρχές φθινοπώρου παραπέμπεται το Συνέδριο της Νέας...

Όταν ο Καραμπελιάς, της “τυμβωρυχίας των Τεμπών” ήταν μάρτυρας υπεράσπισης του… Κουφοντίνα

Η ασθενής μνήμη ενός έθνους και των... ΜΜΕ, επιτρέπει...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο συνεχιστής της συμπόνοιας…

Η αρμονία της συνείδησης, και οι πινελιές της... Η επιλογή...

Χτίζοντας γέφυρες, για να τις διασχίσουν οι περιφρονημένοι και οι αδύναμοι…

Από τη διακονία του στο Περού και το εκκλησιαστικό...

Το ραντεβού της Καθολικής Εκκλησίας με το… αδιανόητο

Για δεκαετίες, η συλλογική σκέψη γύρω από την Καθολική...

Η Πόλη των Ανέμων βγάζει… ηγέτες

Ας... προσπεράσουμε τον Αλ Καπόνε. Το Σικάγο, η Πόλη...

Το Κονκλάβιο… ξεγέλασε τα γραφεία στοιχημάτων

Ακόμη μια εκλογή Ποντίφικα, όπως άλλωστε και εκείνη του...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Ο συνεχιστής της συμπόνοιας…

Η αρμονία της συνείδησης, και οι πινελιές της... Η επιλογή του Αμερικανού Καρδιναλίου του Σικάγο, Ρόμπερτ Φράνσις Πρέβοστ ως διαδόχου του Πάπα Φραγκίσκου στην Αγία...

Χτίζοντας γέφυρες, για να τις διασχίσουν οι περιφρονημένοι και οι αδύναμοι…

Από τη διακονία του στο Περού και το εκκλησιαστικό αποτύπωμά του συνολικά στη Λατινική Αμερική, ο νέος Πάπας Λέων 14ος άφησε ισχυρή παρακαταθήκη που...

Το ραντεβού της Καθολικής Εκκλησίας με το… αδιανόητο

Για δεκαετίες, η συλλογική σκέψη γύρω από την Καθολική Εκκλησία, είχε επικεντρωθεί στην εκτίμηση ότι, το Βατικανό δεν θα επέλεγε ποτέ Ποντίφικα προερχόμενο από...