Του Φρίξου Παλαιολόγου
Τα σχετικά ρεπορτάζ έχουν πολλαπλασιαστεί τις τελευταίες ημέρες, και περιλαμβάνουν λεπτομέρειες που… υποψιάζουν ότι, αυτή τη φορά… κάτι τρέχει.
Η πρόθεση του Μαρκ Ζούκερμπεργκ να προχωρήσει σε αλλαγή του ονόματος του Facebook, δεν είναι τωρινό, καινούριο δεδομένο, καθώς ο ιδρυτής του μαζικότερου από τα social media, επεδίωκε πάντα μια διαφοροποίηση στο brand, για να δείξει ότι απευθύνεται σε διευρυμένο ακροατήριο, με πληθυντικά ενδιαφέροντα.
Αυτή τη φορά, φαίνεται να βρίσκεται πιο κοντά στη μεγάλη απόφαση. Είτε επιλέξει την ονομασία “Horizon”, είτε κάποια άλλη, το ουσιαστικό πρόβλημα για τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ δεν αλλάζει. Δεν αρκεί μια αλλαγή ονόματος, για να ξεχαστούν οι… αμαρτίες σου. Και τα τελευταία χρόνια, μαζεύτηκαν πολλές.