Του Λάζαρου Καλλιανιώτη
Εκτός από τα στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Περιφερειάρχες και Δημάρχους, που έχουν αρχίσει και πάλι να σκέφτονται το ενδεχόμενο δημιουργίας πολιτικού κόμματος ενόψει των επόμενων εκλογών, προκειμένου να εκμεταλλευτούν τον εκλογικό νόμο της απλής αναλογικής, αντίστοιχες σκέψεις φέρονται να κάνουν και άνθρωποι της αγοράς.
Τα σενάρια για αντίστοιχο κόμμα από τα Επιμελητήρια και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις είχαν κυκλοφορήσει και άλλες φορές στο παρελθόν, η συγκυρία ωστόσο δεν ευνόησε τέτοιου είδους κινήσεις, και τελικά οι περισσότεροι συστρατεύτηκαν στο πλευρό του Κυριάκου Μητσοτάκη, στην τελική ευθεία για τις βουλευτικές εκλογές του 2019.
Σήμερα, τα δεδομένα δείχνουν να έχουν μεταβληθεί. Ήδη καταγράφονται παρασκηνιακά διερευνητικές κινήσεις, επαφές και ζυμώσεις, ώστε να διαπιστωθεί εγκαίρως η αντικειμενική απήχηση που θα είχε ένα τέτοιο εγχείρημα, αλλά και η δυναμική του, δηλαδή το πόσοι και ποιοι «επώνυμοι» από τον χώρο της αγοράς, θα ήταν διατεθειμένοι να βγουν μπροστά και να σηκώσουν το βάρος. Περισσότερα… προσεχώς.