Οι αμερικανικές εκλογές, με το εκκωφαντικό αποτέλεσμά τους, και το “κόκκινο κύμα” που επανέφερε τον Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο και χάρισε στους Ρεπουμπλικανούς τον έλεγχο του Κογκρέσου, σε συνδυασμό με την ιστορική επικράτηση του νέου ενοίκου του Οβάλ Γραφείου στη λαϊκή ψήφο, σηματοδοτούν και την επιβεβαίωση της αλλαγής ισορροπιών σε επίπεδο ΜΜΕ, ενημέρωσης και επικοινωνίας.
Τα social media, και ειδικότερα το X-Twitter, κέρδισαν τη μάχη της διαμόρφωσης της ατζέντας, αλλά και της καταγραφής της… πραγματικότητας, δηλαδή του κλίματος που επικρατούσε στην κοινωνία.
Ο Ίλον Μασκ το πανηγύρισε δεόντως, έχοντας ενεργό ρόλο στην καμπάνια του Ντόναλντ Τραμπ. Την ίδια ώρα, ο Economist… πενθεί για την απώλεια της αξιοπιστίας του, με την αψυχολόγητη επιλογή να αναθεωρήσει την πρόβλεψή του για το αποτέλεσμα των εκλογών, υπέρ της Κάμαλα Χάρις, ενώ… είχε ξεκινήσει η ψηφοφορία στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Της Κατιάνας Ναυπλιώτου