Του Μανώλη Κομνηνού
Στην τελική ευθεία για τις εκλογές, τα συστημικά ΜΜΕ… ξεσκονίζουν τις μετρήσεις τηλεθέασης, για να διαπιστώσουν τον βαθμό παρέμβασης που διατηρούν ή… έχασαν, σε επίπεδο κοινωνίας και επομένως πολιτικών ισορροπιών.
Το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο ΣΚΑΪ, οι ενημερωτικές εκπομπές του οποίου έχουν υποστεί σοβαρά πλήγματα τα τελευταία χρόνια, ενώ ειδικά στο δυναμικό κοινό, δηλαδή τους πολίτες που είναι περισσότερο κοινωνικά και εργασιακοί ενεργοί, τα ποσοστά τηλεθέασης του καναλιού του Ομίλου Αλαφούζου, θυμίζουν… πολικές θερμοκρασίες.
Την Πέμπτη για παράδειγμα, την επομένη του debate των πολιτικών αρχηγών, μια μέρα κατά την οποία το πολιτικό ενδιαφέρον για την ανάλυση της τηλεμαχίας ήταν στο ανώτατο επίπεδο, η εκπομπή “Σήμερα” του ΣΚΑΪ, με οικοδεσπότες τον Δημήτρη Οικονόμου και τον Άκη Παυλόπουλο, κατέρρευσε στο δυναμικό κοινό, με ποσοστό τηλεθέασης μόλις 6%.
Η “ψυχρολουσία” ήρθε να προστεθεί σε αντίστοιχες χαμηλές πτήσεις των περισσότερων ενημερωτικών του ΣΚΑΪ, και να επιτείνει τον προβληματισμό της διεύθυνσης του σταθμού, για τις αλλαγές που θα πρέπει να γίνουν στο άμεσο μέλλον, ώστε το κανάλι του Νέου Φαλήρου να γίνει ελκυστικό στα κοινά που ενδιαφέρουν… διαφημιστές και πολιτικούς.