Του Νίκου Φυλάγγελου
Η οικονομία της καθημερινότητας και η υγεία… Δυο πυλώνες που θα καθορίσουν την εκλογική συμπεριφορά των πολιτών, και επομένως τη μετεκλογική πραγματικότητα που θα διαμορφωθεί στη χώρα, σε αναζήτηση καινούριων ισορροπιών δύναμης και ηγεμονιών.
Η ακρίβεια καλπάζει στα supermarket. Το βιώνει κάθε πολίτης-καταναλωτής, και όσο περνάει ο καιρός, η κατάσταση χειροτερεύει. Από την πλευρά της κυβέρνησης χρειάζεται προχωρημένη προσοχή στο πώς προσεγγίζεται το θέμα, γιατί η ψυχολογία της κοινωνίας είναι εύθραυστη, και λόγια… υπερβολής και πανηγυρισμών, μπορούν να μετατρέψουν την απόγνωση των πολιτών σε… σφαίρα μπροστά στην κάλπη.
Οι ελλείψεις στα φάρμακα, ήρθαν να επιδεινώσουν το αίσθημα ανασφάλειας το οποίο βιώνουν οι πολίτες τα τελευταία 15 χρόνια, εξαιτίας των διαδοχικών, σύνθετων και πολυεπίπεδων κρίσεων. Ειδικά όταν αφορά δυο ακραία ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, τα παιδιά και τους ηλικιωμένους.
Η γεωμετρία μιας εκλογικής αναμέτρησης δεν έχει στατικά, ούτε μονοδιάστατα χαρακτηριστικά. Όποιοι υποτιμούν τη σιωπηλή πλειοψηφία, σπανίως δεν αιφνιδιάζονται δυσάρεστα στις κάλπες. Και η σιωπηλή πλειοψηφία καθίσταται περισσότερο ευδιάκριτη, κάθε φορά που… ανταμώνουμε ξανά όλοι μαζί, όπως στις εορταστικές περιόδους.