Του Μανώλη Γιαλούρη
Επαγγελματίας στον χώρο της διαφήμισης
#Ανησυχίες
Δυσοίωνες οι προβλέψεις αν εφαρμοστούν στη πράξη οι σκέψεις για μείωση ωραρίου των καταστημάτων τους χειμερινούς μήνες.
Θα μου πεις εξοικονόμηση ενέργειας… Ναι βέβαια δεν αντιλέγω….
Αλλά, θα πρέπει να ετοιμαστούμε για μείωση μισθών….
6 ώρες λιγότερες, τι σημαίνει αυτό…;
Μικρότερη αγοραστική κίνηση – Λιγότερος Τζίρος – Αυξημένα Έξοδα και στο τέλος… ΛΟΥΚΕΤΑ;
Εκτός και αν βγουν οι πρόεδροι των Εμπορικών Συλλόγων και πουν ότι δεν θα προχωρήσουν σε μειώσεις και ότι το κόστος θα το αναλάβουν οι επιχειρήσεις.
Τότε ναι, πάμε για μείωση ωραρίου. Αλλά αυτό όχι μόνο δεν είναι εφικτό, θα φέρει μάλιστα κύμα απολύσεων την ίδια στιγμή.
Καλές οι εξαγγελίες, αλλά οι συνέπειες είναι που θα κρίνουν το μέτρο.
Για άλλη μια φορά οι ηγέτες των Ευρωπαϊκών Χωρών φάνηκαν λίγοι, και προτιμούν να οδηγήσουν τα πράγματα στα άκρα, παρά να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά.
Ίσως κουράστηκαν, ίσως δεν τους ενδιαφέρει η συνοχή της κοινωνίας της Ε.Ε. και ο καθένας κοιτάει να σωθεί όπως μπορεί.
Εκτός, και αν αυτή την Ευρώπη αναζητούσαν…!
Το μέλλον θα δείξει και οι κοινωνίες θα αποφασίσουν.
Εν το μεταξύ προετοιμαζόμαστε όλοι για τον δυσκολότερο χειμώνα που έχουμε ζήσει.