Ο ΟΠΑΠ στην κορυφή των Sports Marketing Awards 

 

Sports Brand of the Year και 14 βραβεία για προγράμματα και δράσεις της εταιρείας

  

 

Ο ΟΠΑΠ ήταν για ακόμη μια χρονιά ο «πρωταθλητής» των Sports Marketing Awards. Κέρδισε την κορυφαία διάκριση Sports Brand of the Year, καθώς και 14 βραβεία για καινοτόμες δράσεις και προγράμματα που υλοποίησε, σε συνεργασία με κορυφαία αθλητικά brands και φορείς.

 

Στα 14 βραβεία που απέσπασε ο ΟΠΑΠ, στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου 2022, συγκαταλέγονται ένα PLATINUM, επτά GOLD, τρία SILVER και τρία BRONZE. Οι διακρίσεις αυτές αφορούν σε πρωτοβουλίες με στόχο την ανάπτυξη ομαδικών και ατομικών αθλημάτων και την ενίσχυση της σύνδεσης του αθλητισμού με την κοινωνία.

 

«Η βράβευση της εταιρείας μας μέσα από τον θεσμό των Sports Marketing Awards είναι η καλύτερη απόδειξη ότι ο ΟΠΑΠ αποτελεί τον μεγαλύτερο υποστηρικτή του ελληνικού αθλητισμού διαχρονικά. Σε μία δύσκολη περίοδο, λόγω της πανδημίας, καταφέραμε και κρατήσαμε το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και δράσεων του ΟΠΑΠ, έχοντας πάντα στο επίκεντρο των δράσεών μας τους συνεργάτες και τους πελάτες μας», δήλωσε ο Chief Marketing Officer του ΟΠΑΠ, Γιάννης Ρόκκας.

 

Οι πρωτοβουλίες του ΟΠΑΠ που βραβεύτηκαν

 

Τα προγράμματα και οι δράσεις του ΟΠΑΠ που ξεχώρισαν στα Sports Marketing Awards 2022  και τα βραβεία που απέσπασαν είναι τα ακόλουθα:

 

  • SPORTS BRAND OF THE YEAR
  • PLATINUM και GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence in Social Media» για το Social Media περιεχόμενο με τις χορηγούμενες ομάδες (ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΠΑΕ ΟΦΗ, ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, ΠΑΕ ΑΕΚ, Εθνική Ομάδα)
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best NEW Sponsorship (σε ισχύ από 23.05.2020)» για την Χορηγία ΟΠΑΠ – PAO BC ACADEMY ASD
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Real-Time Response / Occasion-based Marketing (π.χ.Ολυμπιακοί Αγώνες & Euro)» για το Cookball League/ ΟΠΑΠ
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Program για Αθλήτρια» για το πρόγραμμα ΟΠΑΠCHAMPIONS
  • GOLD Βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Related Commercial or Promotional Video» για το Μάριο Χεζόνια – Stadium Simulation with Subpac
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence on Facebook» για το Social Media περιεχόμενο με τις χορηγούμενες ομάδες (ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, ΠΑΕ ΑΕΚ) που αναρτάται στη Facebook σελίδα του Πάμε Στοίχημα
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence on Instagram» για το Social MediaΠεριεχόμενο με τις χορηγούμενες ομάδες (ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, ΠΑΕ ΑΕΚ)
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία « Best Sports Strategy for Customer Loyalty» για το OPAP Sponsorship’s support on loyalty program
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Related Commercial or Promotional Video»για τη Γιορτή της Μητέρας – Παναθηναϊκός ΑΟ
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Platform for Brand / Sponsor Engagement & Activation» για την χορηγική συνεργασία με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Sports-Related Covid 19 Response by a Brand» για τιςOPAP Media days
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Strategy for Product / Service Launch» για το Ο ΟΠΑΠ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ,
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Program για/από Αθλητικό Σύλλογο/Σωματείο» για τη χορηγία ΟΠΑΠ – ΠΑΕ ΟΦΗ

 

Best Of

Μητσοτάκης: Στενή συνεργασία με την Εκκλησία

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μαζί με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο...

Όλγα Κεφαλογιάννη: Ένας τουρισμός προσβάσιμος σε όσο το δυνατόν περισσότερους συμπολίτες μας

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διαδικασία επιλογής των δικαιούχων του...

Κώστας Μπακογιάννης: Θέλουμε να πετύχει ο Δήμος. Για το καλό της πόλης και των κατοίκων της

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Ο τέως Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης επέστρεψε...

Κωστής Χατζηδάκης: Προχωρούμε μπροστά, στο δρόμο της ανάπτυξης

Επιτάχυνση της αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας και επανεξέταση του...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο Κασσελάκης ως απάντηση στις… προσευχές Μητσοτάκη

Ένας Πρωθυπουργός που βρίσκεται πέντε χρόνια στην εξουσία, εξ'...

Μανώλης Κοττάκης: Η Ελλάδα βρίσκεται σε σημείο βρασμού

Γράφει ο Μανώλης Κοττάκης Πηγή: εφημερίδα "Δημοκρατία"   Ηταν ευχάριστη έκπληξη για...

Άρης Πορτοσάλτε: Οι κήρυκες του μίσους και του φανατισμού δεν θα σταματήσουν εδώ

Γράφει ο Άρης Πορτοσάλτε Πηγή: liberal.gr   Στην τελική ευθεία προ των...

Μιχάλης Ψύλος: Δεν μπορείς να λύσεις ένα πρόβλημα με την ίδια νοοτροπία που το δημιούργησε

Γράφει ο Μιχάλης Ψύλος Πηγή: εφημερίδα "Ναυτεμπορική"   «Η ΕΕ κινδυνεύει να πεθάνει»: Με...

Η δημοφιλία Μπάιντεν… στα πατώματα. Όπως του πρεσβύτερου Μπους (όταν έχασε τις εκλογές)

Η προοπτική να μετατραπεί ο Τζο Μπάιντεν σε Πρόεδρος...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Ο Κασσελάκης ως απάντηση στις… προσευχές Μητσοτάκη

Ένας Πρωθυπουργός που βρίσκεται πέντε χρόνια στην εξουσία, εξ' αντικειμένου... προσεύχεται να έχει αντιπάλους οι οποίοι δεν θα μπορούν να αποτελέσουν αξιόπιστη εναλλακτική λύση...

Μανώλης Κοττάκης: Η Ελλάδα βρίσκεται σε σημείο βρασμού

Γράφει ο Μανώλης Κοττάκης Πηγή: εφημερίδα "Δημοκρατία"   Ηταν ευχάριστη έκπληξη για μένα η διαπίστωση ότι η ΕΡΤ2 μεταδίδει αυτή την εποχή σε επανάληψη μια σειρά που...

Άρης Πορτοσάλτε: Οι κήρυκες του μίσους και του φανατισμού δεν θα σταματήσουν εδώ

Γράφει ο Άρης Πορτοσάλτε Πηγή: liberal.gr   Στην τελική ευθεία προ των ευρωεκλογών, τηλεπωλητές και τηλεκήρυκες της Ακροδεξιάς, πνίγονται στη δουλειά. Μεγάλη ποικιλία προϊόντων, απλωμένη μπροστά τους,...