Του Λάζαρου Καλλιανιώτη
Ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας υλοποιεί ένα εκτεταμένο σχέδιο προωθητικών παρεμβάσεων, ώστε η «βαριά βιομηχανία» της ελληνικής οικονομίας να διαδραματίσει έναν περισσότερο κεντρικό και στοχευμένο ρόλο, στη δύσκολη συγκυρία που έρχεται.
Ο πρωταθλητής της Νέας Δημοκρατίας στην Α’ Αθηνών, έχει δείξει ότι επιδιώκει να εναρμονίσει τους σχεδιασμούς του στο υπουργικό χαρτοφυλάκιό του, με τις καινούριες, επικαιροποιημένες προτεραιότητες της κοινωνίας, η επαφή με την οποία παραμένει συνεπής και αδιαπραγμάτευτη, για τον Βασίλη Κικίλια και το επιτελείο των στενών συνεργατών του.
Η «οικονομία του νοικοκυριού» είναι η φράση-κλειδί για το μέλλον, ώστε να μπορέσει η βελτίωση του τουριστικού προϊόντος και η άνοδος του κύκλου εργασιών, να έχει άμεσο και μετρήσιμο αποτύπωμα στον προϋπολογισμό κάθε ελληνικής οικογένειας, και να προκύψουν επαρκή ισοδύναμα για την πίεση που έχει διαμορφωθεί λόγω της ακρίβειας στα προϊόντα, και τις ευρύτερες συνέπειες της ενεργειακής κρίσης.