Του Κυριάκου Βελισσάριου
Η ανακοίνωση του Μαρκ Ζούκερμπεργκ για την αλλαγή της ονομασίας της “μητέρας εταιρείας” του Facebook σε… Meta, για να εκφράσει καλύτερα τις καινούριες προκλήσεις και τις κοινωνικές προτεραιότητες τις οποίες καλείται να εκφράσει, προκάλεσε… θύελλα αντιδράσεων και χλεύης.
Από τα social media μέχρι την Αλεξάντρια Οκάζιο-Κορτέζ, οι αντιδράσεις ήταν συντριπτικά αρνητικές. Κάτι που επιβεβαιώνει μια μάλλον αυταπόδεικτη διαπίστωση. Το Facebook… δεν επιδέχεται διόρθωσης.
Είναι ένα brand… αδιόρθωτο. Και όσο περνάει ο καιρός θα φθείρεται περισσότερο.