Νιώσε το αυθεντικό, στην Κρήτη «Crete, Sense the Authentic»

 

Συνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διεθνείς τουριστικές διαδικτυακές πύλες

 

 

Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Η καμπάνια επικεντρώνεται στη βιωμένη γνησιότητα, αλλά και στον πλούτο των εμπειριών του νησιού, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.

Η διαφημιστική καμπάνια στα Διεθνή Μ.Μ.Ε. ξεκίνησε το Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Σεπτέμβριο. Περιλαμβάνει προβολή στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο Travel Channel, το μοναδικό τηλεοπτικό δίκτυο που αφιερώνεται αποκλειστικά στην ταξιδιωτική ψυχαγωγία, σε 74 χώρες, αλλά και σε digital πλατφόρμες. Παράλληλα, η καμπάνια αξιοποιεί το programmatic advertising για στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή στις αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη. Ειδικότερα, η online διαφημιστική προβολή θα πραγματοποιηθεί στις πλατφόρμες της Verizon Media, συνδυάζοντας καινοτόμα ad formats και αποκλειστικά ad placements, στο Google Display Νetwork και με programmatic banners για στοχευμένο κοινό,  σε δημοφιλείς ιστοσελίδες με θέμα ταξίδια, ιστιοπλοΐα, διακοπές, τρόπο ζωής (lifestyle) κλπ.

Η καμπάνια  «Crete, Sense the Authentic» απευθύνεται στους επισκέπτες πολλών ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές.

Τα τρία θεματικά  διαφημιστικά σποτ  αφορούν τους θεματικούς άξονες «Περιπέτεια-Δραστηριότητες», «Ήλιος- Θάλασσα», «Γαστρονομία» και προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης και τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, αυτή την περίοδο.

Τα διαφημιστικά σποτ που προβάλλονται στα Διεθνή ΜΜΕ αποτελούν παραγωγή της Indigo View, σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρουν την υπογραφή του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη (Είναι διαθέσιμα στο επίσημο κανάλι της Περιφέρειας Κρήτης Youtube & Vimeo σε 3 διαφορετικές χρονικές διάρκειες, σε  ελληνικά και αγγλικά).

 

(ΠεριπέτειαΔραστηριότητες): “Crete, Sense the Authentic»- Sense The Authentic Adventure”: https://www.youtube.com/watch?v=5ydBDFN1hxY

 

(Ήλιος & Θάλασσα): “Crete, Sense the Authentic.- Sense The Authentic  Summer”: https://www.youtube.com/watch?v=Z9GlNULV-M0

 

(Γαστρονομία): “Crete- Sense the Authentic Taste”: https://www.youtube.com/watch?v=Y0KFrCuuoiI&list=PL-XhMPcWDI3k59PFfweU1VfMie9ez3RF0

 

 

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, σημειώνει: «Στην καρδιά της φετινής ιδιαίτερης τουριστικής περιόδου, ως Περιφέρεια Κρήτης, συνεχίζουμε την υλοποίηση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του νησιού μας. Με τη γνώση και την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, αναδεικνύουμε την αυθεντικότητα της Κρήτης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση  στην ασφάλεια όλων των επισκεπτών και στην τήρηση των οδηγιών της πολιτείας και των ειδικών».

 

Best Of

Το… Τείχος (δυσπιστίας της κοινωνίας για την εθνική τραγωδία) των Τεμπών

Τα αριθμητικά δεδομένα που κατέγραψε η δημοσκόπηση της MRB...

Η ψήφος της (προσωπικής και συλλογικής) απόγνωσης…

Στον αστερισμό των δημοσκοπήσεων... Οι δίδυμες μετρήσεις της MRB...

Τα ποιοτικά στοιχεία για Δένδια που… τρομάζουν (τον ανταγωνισμό)

  Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας προβάλλει ως το...

Η “win-win” συνέντευξη Μητσοτάκη στο Breitbart News, το οποίο… αποθέωνε τον Σαμαρά

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει αποδείξει ότι διαθέτει ανθεκτικά πολιτικά...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Το… Τείχος (δυσπιστίας της κοινωνίας για την εθνική τραγωδία) των Τεμπών

Τα αριθμητικά δεδομένα που κατέγραψε η δημοσκόπηση της MRB...

Η ψήφος της (προσωπικής και συλλογικής) απόγνωσης…

Στον αστερισμό των δημοσκοπήσεων... Οι δίδυμες μετρήσεις της MRB...

Οι «παπαγάλοι» που παίρνουν εκπομπές για να διαβάζουν… non paper

  Εκτός από τη Δικαιοσύνη, η δημοσιογραφία είναι ο έτερος...

Η αυτοκαταστροφική έπαρση του «συστήματος»

  Ένα «σύστημα» που χάνει την επαφή του με την...

Τα ποιοτικά στοιχεία για Δένδια που… τρομάζουν (τον ανταγωνισμό)

  Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας προβάλλει ως το...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Το… Τείχος (δυσπιστίας της κοινωνίας για την εθνική τραγωδία) των Τεμπών

Τα αριθμητικά δεδομένα που κατέγραψε η δημοσκόπηση της MRB για την τηλεόραση του Open, επιβεβαιώνουν πόσο βαθιά ρωγμή έχει προκαλέσει η διαχείριση της εθνικής...

Η ψήφος της (προσωπικής και συλλογικής) απόγνωσης…

Στον αστερισμό των δημοσκοπήσεων... Οι δίδυμες μετρήσεις της MRB για το Open και της Metron Analysis για το Mega προσφέρουν μια επαρκή εικόνα της...

Οι «παπαγάλοι» που παίρνουν εκπομπές για να διαβάζουν… non paper

  Εκτός από τη Δικαιοσύνη, η δημοσιογραφία είναι ο έτερος συστημικός πυλώνας της Δημοκρατίας μας, που έχει υποστεί τόσο βαθιές ρωγμές τα τελευταία χρόνια. Εισπράττοντας...