Του Λάζαρου Καλλιανιώτη
Την προοπτική να εμπλουτίσει την επικοινωνιακή ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, φέρεται να ενστερνίζεται το τελευταίο διάστημα ο Αλέξη Τσίπρας.
Ο πρώην πρωθυπουργός και Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης έχει αποδεχθεί λάθη, παραλείψεις και υστερήσεις, και επιδιώκει να προσθέσει στο επιτελείο του στελέχη της αγοράς με εμπειρία από εκλογικές αναμετρήσεις, και ειδικότερα τον χώρο της Κεντροδεξιάς, καθώς μέχρι σήμερα δίπλα του υπάρχουν… μονοδιάστατα συνεργάτες προερχόμενοι από τον χώρο της Κεντροαριστεράς.
Η παράταση της αβεβαιότητας λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, έχει καθυστερήσει και τις οριστικές πρωτοβουλίες του Αλέξη Τσίπρα στο μέτωπο αυτό.