Του Νίκου Φυλάγγελου
Μια πραγματικά μελαγχολική εικόνα… Βλέποντας κανείς τους επαγγελματίες του λιανεμπορίου να περιφέρουν την αγωνία τους στα κανάλια, στη σκιά των δραματικών εξελίξεων με την πανδημία του κορονοϊού, και το νέο lockdown, που τους οδηγεί στα όρια της κατάρρευσης, δεν μπορεί παρά να σκύβει σιωπηλός το κεφάλι.
Η αγορά, προερχόμενη από τη δεκαετία της εθνικής καταστροφής των Μνημονίων, δεν πρόλαβε να σηκώσει κεφάλι, μετά την… απαλλαγή από το φορομπηχτική πολιτική Τσίπρα-Τσακαλώτου, και γονάτισε εκ νέου, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Το μέτρο του click-away, που λειτούργησε ως γραμμή άμυνας, δεν μπορεί πρακτικά να αποτρέψει τα λουκέτα που έρχονται, και την ανεργία που θα τα συνοδεύσει, όπως σημειώνουν οι επαγγελματίες του λιανεμπορίου, με τις αγωνιώδεις εκκλήσεις τους.
Το οξύμωρο φυσικά, προφανές. Διαμαρτύρονται μέσω των τηλεοπτικών καναλιών, τα οποία έχουν μοιραία ευθύνη για το αδιέξοδό τους. Όταν, το προηγούμενο διάστημα, δημοσιογράφοι-ρεπόρτερ και παρουσιαστές εκπομπών, κουνούσαν το δάχτυλο περί ατομικής ευθύνης, και αναφέρονταν με ζοφερό τρόπο σε εικόνες “συνωστισμού” στα καταστήματα.
Είπαμε όμως. Δεν είναι εύκολο να έχεις το θάρρος να μηνύσεις τους τηλεοπτικούς σταθμούς για διαφυγόντα κέρδη.
Έτσι, περιοριζόμαστε στον θρήνο τύπου… Μεγάλης Παρασκευής.