Του Μανώλη Κομνηνού
Μια… βουτιά στον ψυχολογικό κόσμο των παιδιών, που βρίσκονται αντιμέτωπα με το λουκέτο στα δημοτικά σχολεία, σε συνδυασμό με τις πληθυντικές παραμέτρους των επιπτώσεων από την πανδημία του κορονοϊού, επιχείρησε η Στέλλα Αργυρίου, με ανάρτηση στην προσωπική σελίδα της στο Facebook.
Η γνωστή ψυχολόγος σημείωσε χαρακτηριστικά τα εξής:
“Το σχολείο για τους μικρούς μαθητές αποτελεί μια όαση κανονικοτητας απέναντι στην κοινωνική απομόνωση που βιώνουμε.
Νομίζω ότι πρέπει να ληφθούν υπόψη όλες οι αρνητικές παράμετροι που σχετίζονται με την ψυχική υγεία των παιδιών: Παιδαγωγικά, τα παιδιά θα απομονωθούν μπροστά σε μια οθόνη και θα αποκοινωνικοποιηθούν, το σχολείο σε μαθαίνει και κανόνες, όχι μόνο γνώσεις.
Κοινωνικά, εθίζεται μια ολόκληρη κοινωνία και κυρίως η νέα γενιά της στη λογική της απομόνωσης και της ατομικής λογικής, ο ενιαίος κοινωνικός χώρος του σχολείου αποδιαρθρώνεται.
Ψυχολογικά, πιθανά μελλοντικά προβλήματα στην εξέλιξή τους αφού δεν θα επικοινωνούν δια ζώσης με κανέναν πέραν των γονιών.
Τέλος εθίζονται στη λογική του φόβου, στερούμε από τα παιδιά όλες τις χαρές της ηλικίας τους.Τα παιδιά μας κατάφεραν να εφαρμόσουν τα μέτρα, εμείς αποτύχαμε παταγωδώς.
Συνεχίστε τις βόλτες σας”.