Ο ΟΠΑΠ στην κορυφή των Sports Marketing Awards 

Δέκα βραβεία για προγράμματα και δράσεις της εταιρείας

 

Δυναμική ήταν και εφέτος η παρουσία του ΟΠΑΠ στα Sports Marketing Awards. Κέρδισε συνολικά δέκα βραβεία, εκ των οποίων ένα PLATINUM, τέσσερα GOLD, δύο SILVER και τρίαBRONZE. Οι νέες διακρίσεις που αποσπά ο ΟΠΑΠ για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στο σημαντικότερο θεσμό για την ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών αθλητικού marketing στη χώρα, επιβεβαιώνουν  τη θέση του ως κορυφαίου υποστηρικτή του ελληνικού αθλητισμού.

 

Παρά τις δύσκολες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί, λόγω της πανδημίας, ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να υλοποιεί καινοτόμες δράσεις και προγράμματα. Σε συνεργασία με κορυφαία αθλητικά brands και φορείς συμβάλλει τα μέγιστα στην ανάπτυξη ομαδικών και ατομικών αθλημάτων και ενισχύει τη σύνδεση του αθλητισμού με την κοινωνία.

 

Οι πρωτοβουλίες που βραβεύτηκαν

 

Τα προγράμματα και οι δράσεις του ΟΠΑΠ που ξεχώρισαν στα Sports Marketing Awards και τα βραβεία που απέσπασαν είναι τα ακόλουθα:

 

  • PLATINUM βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Sponsorships» για το πρόγραμμα της Παιδικής Κερkidα ΟΠΑΠ
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Καλύτερη συνολική παρουσία στο Instagram» για το Πάμε Στοίχημα στο Instagram
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Χορηγία Ομάδας – Αθλητικού Σωματείου – Συλλόγου» για τη χορηγία του ΟΠΑΠ στον ΣΕΓΑΣ
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Νέα Χορηγία» για την χορηγία στο ντοκιμαντέρ για τους ΟΠΑΠ Champions «BEST OF GREECE»
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Χορηγία Αθλητικής Διοργάνωσης – Εκδήλωσης – Event» για τη χορηγία της αθλητικής διοργάνωσης Socca World Cup 2019 στην Κρήτη
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Strategy for Brand Awareness» για την ενέργεια «Πάμε Στοίχημα moments – VIP πολυθρόνα»
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Χορηγία Αθλητικού Συλλόγου/Σωματείου» για τη χορηγική συνεργασία με τον Παναθηναϊκό Α.Ο.
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Χορηγία Αθλητικής Διοργάνωσης/Εκδήλωσης» για τον χορηγικό πυλώνα των Αθλητικών Εκδηλώσεων
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Kids/Youth/Grassroots» για την «Παιδική Κερkidα ΟΠΑΠ»
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Sports related Content during the Coronavirus Pandemic» για τα Trickshots Challenge Videos και τα videos με την καθημερινή προπόνηση των ΟΠΑΠ Champions

Best Of

Το… Τείχος (δυσπιστίας της κοινωνίας για την εθνική τραγωδία) των Τεμπών

Τα αριθμητικά δεδομένα που κατέγραψε η δημοσκόπηση της MRB...

Η ψήφος της (προσωπικής και συλλογικής) απόγνωσης…

Στον αστερισμό των δημοσκοπήσεων... Οι δίδυμες μετρήσεις της MRB...

Τα ποιοτικά στοιχεία για Δένδια που… τρομάζουν (τον ανταγωνισμό)

  Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας προβάλλει ως το...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Το… Τείχος (δυσπιστίας της κοινωνίας για την εθνική τραγωδία) των Τεμπών

Τα αριθμητικά δεδομένα που κατέγραψε η δημοσκόπηση της MRB...

Ένας παίκτης. Ένας αγώνας. Μια γενιά…

  Του Αλέκου Ευγενικού   Το ιστορικό ημερολόγιο έγραφε 11 Απριλίου του...

Η ψήφος της (προσωπικής και συλλογικής) απόγνωσης…

Στον αστερισμό των δημοσκοπήσεων... Οι δίδυμες μετρήσεις της MRB...

Οι «παπαγάλοι» που παίρνουν εκπομπές για να διαβάζουν… non paper

  Εκτός από τη Δικαιοσύνη, η δημοσιογραφία είναι ο έτερος...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Ποιός μπορεί να είναι τόσο αναίσθητος, ώστε να μην λυγίζει μπροστά στους γονείς που πήραν τα (νεκρά) παιδιά τους σε σακούλες;

Η φράση του Παύλου Ασλανίδη στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στην ΕΣΗΕΑ ο Σύλλογος Θυμάτων Τεμπών, θα στοιχειώνει αιωνίως, όσους είναι... κανονικοί άνθρωποι. Όσοι δεν...

Το… Τείχος (δυσπιστίας της κοινωνίας για την εθνική τραγωδία) των Τεμπών

Τα αριθμητικά δεδομένα που κατέγραψε η δημοσκόπηση της MRB για την τηλεόραση του Open, επιβεβαιώνουν πόσο βαθιά ρωγμή έχει προκαλέσει η διαχείριση της εθνικής...

Ένας παίκτης. Ένας αγώνας. Μια γενιά…

  Του Αλέκου Ευγενικού   Το ιστορικό ημερολόγιο έγραφε 11 Απριλίου του 1995. Έναν χρόνο μετά το φάιναλ φορ του Τελ-Αβίβ, εκεί όπου η καλύτερη ομάδα της...