Του Νίκου Φυλάγγελου
Αλήθεια, οι διαφημιστικές εταιρείες παρακολουθούν προσεκτικά τους τηλεοπτικούς σταθμούς; Το ενημερωτικό προϊόν που προσφέρεται στην τηλεόραση, και οι διαφημιστικές εταιρείες… συντηρούν με τις χορηγίες τους;
Προφανώς όχι, είναι η απάντηση. Γιατί, αν το έκαναν, η ποιότητα του τηλεοπτικού προϊόντος θα είχε βελτιωθεί. Όχι συνειδητά, αλλά λόγω του… φόβου της απώλειας εσόδων. Έστω κι έτσι όμως, τη δουλειά μας θα την κάναμε. Και η Δημοκρατία θα έπαιρνε μια βαθιά ανάσα.
Τις τελευταίες εβδομάδες, είναι πολύ έντονη στους τηλεοπτικούς σταθμούς η ψυχολογία του… καταναγκασμού της κυβέρνησης Μητσοτάκη να οδηγήσει τη χώρα σε ένα δεύτερο lockdown. Υπάρχουν αρκετοί επιπόλαιοι διαμορφωτές της κοινής γνώμης, μπροστά από τις κάμερες, που περίπου… απαιτούν από τον Πρωθυπουργό να προχωρήσει σε νέα εθνική καραντίνα.
Η οποία φυσικά θα είχε καταστροφικές συνέπειες για την ελληνική οικονομία, την ελληνική κοινωνία και την ίδια την κυβέρνηση, καθώς το πολιτικό κόστος που θα προκαλέσει, θα εξαργυρωθεί με… χρονοκαθυστέρηση. Αλλά, θα εξαργυρωθεί.
Είναι να απορεί λοιπόν κανείς; Τόσο εκτός πραγματικότητας είναι όλες αυτές οι… χαριτωμένες φυσιογνωμίες; Δεν καταλαβαίνουν; Ή… ξέρουν τι κάνουν;