Του Λάζαρου Καλλιανιώτη
Είναι πραγματικά να απορείς, πώς κατάφερε ο Δημήτρης Παπαδημούλης να γίνει “είδηση”, εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού.
Οι εικόνες του με τα γεμάτα καρότσια σε super market, προκάλεσαν θύελλα αντιδράσεων στα social media, που φυσικά δεν επρόκειτο να κοπάσει, παρά τις εξηγήσεις που έδωσε με αναρτήσεις του.
Δεν θα μπορούσε να συμβεί διαφορετικά. Ειδικά σε τέτοιες ακραίες συνθήκες, οι πολιτικοί πρέπει να είναι ακόμη περισσότερο προσεκτικοί. Και να υποψιάζονται πως, ότι κάνουν και λένε… χρησιμοποιείται εναντίον τους, από μια κοινωνία που, έτσι κι αλλιώς τους βλέπει “με μισό μάτι”.