Κορυφαίες διακρίσεις για τον ΟΠΑΠ στα Sports Marketing Awards

 

 Sports Brand of the Year και 16 βραβεία

 

 

 

 

Ο ΟΠΑΠ ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής και των εφετινών Sports Marketing Awards. Η εταιρεία τιμήθηκε με 16 βραβεία, ανάμεσά τους και η κορυφαία διάκριση Sports Brand of the Year, στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019. Μεταξύ άλλων, ο ΟΠΑΠ απέσπασε ένα Platinum, έξι Gold, έξι Silver και δύο Bronze βραβεία, επιβεβαιώνοντας ότι αποτελεί τον μεγαλύτερο υποστηρικτή του ελληνικού αθλητισμού.

 

Συγκεκριμένα, έλαβε τις εξής διακρίσεις:

 

  • PLATINUM στην κατηγορία BestSportsSponsorships (Χορηγία ΟΠΑΠ στην Ομοσπονδία Σωματείων Ελλήνων Καλαθοσφαιριστών με Αμαξίδιο)
  • GOLD στην κατηγορία Design – Branding («Άστα να ζήσουν ξανά» – Πρόγραμμα Επαναχρησιμοποίησης υλικών)
  • GOLD στην κατηγορία Engagement – Experiential (Αγώνας Προσφοράς)
  • GOLD στην κατηγορία Στρατηγική Δημοσίων Σχέσεων – Καμπάνια στα ΜΜΕ (HoopsforHope)
  • GOLD στην κατηγορία Χορηγία Ομάδας – Αθλητικού Σωματείου – Συλλόγου (Χορηγία ΟΠΑΠ στην Ομοσπονδία Σωματείων Ελλήνων Καλαθοσφαιριστών με Αμαξίδιο)
  • GOLD στην κατηγορία Χορηγία Αθλητικής Διοργάνωσης – Εκδήλωσης – Event (Κερkida ΟΠΑΠ)
  • GOLD στην κατηγορία Κids – Youth – Grassroots (Φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών ΟΠΑΠ)
  • SILVER στην κατηγορία Video (Inspirational Videos “ΟΠΑΠ Champions”)
  • SILVER στην κατηγορία Engagement – Experiential (Ζήσε την Εμπειρία #ZiseTinEmpeiria)
  • SILVER στην κατηγορία Engagement – Experiential (Lucky Cam)
  • SILVER στην κατηγορία CSRProgramme (Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ)
  • SILVER στην κατηγορία Kids – Youth – Grassroots (Kερkida ΟΠΑΠ)
  • SILVER στην κατηγορία Digital – Social Media ( Facebook Page – Pame Stoixima)
  • BRONZE στην κατηγορία Στρατηγική Δημοσίων Σχέσεων – Καμπάνια στα ΜΜΕ (TheYearofFootballObsession: Ζούμε στον παλμό του Μουντιάλ)
  • BRONZE στην κατηγορία Χορηγικό Πρόγραμμα (“ΟΠΑΠ Champions”)

 

Επιπλέον, το πρόγραμμα «OPAP Laser Football», που διοργανώθηκε από την εταιρεία Libero S&T για λογαριασμό του ΟΠΑΠ, απέσπασε Gold βραβείο στην κατηγορία Engagement – Experiential.

 

Οι σημαντικές διακρίσεις στα Sports Marketing Awards αποτελούν επιβράβευση των συνεργασιών του ΟΠΑΠ με κορυφαία αθλητικά brands και φορείς, καθώς και των καινοτόμων δράσεων και προγραμμάτων που υλοποιεί, ώστε να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες διασκέδασης στο ευρύ κοινό.

 

Εδώ και περισσότερα από 60 χρόνια εξάλλου, ο ΟΠΑΠ στηρίζει έμπρακτα τον ελληνικό αθλητισμό, υλοποιώντας σειρά πρωτοβουλιών, που συμβάλλουν στην ανάπτυξη ομαδικών και ατομικών αθλημάτων και ενισχύουν τη σύνδεση αθλητισμού-κοινωνίας.

 

Τα Sports Marketing Awards, που διοργανώνονται από την Boussias Communications, αποτελούν τον σημαντικότερο θεσμό για την ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών αθλητικού marketing στην Ελλάδα.

 

 

 

Best Of

Το… Τείχος (δυσπιστίας της κοινωνίας για την εθνική τραγωδία) των Τεμπών

Τα αριθμητικά δεδομένα που κατέγραψε η δημοσκόπηση της MRB...

Η ψήφος της (προσωπικής και συλλογικής) απόγνωσης…

Στον αστερισμό των δημοσκοπήσεων... Οι δίδυμες μετρήσεις της MRB...

Τα ποιοτικά στοιχεία για Δένδια που… τρομάζουν (τον ανταγωνισμό)

  Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας προβάλλει ως το...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Το… Τείχος (δυσπιστίας της κοινωνίας για την εθνική τραγωδία) των Τεμπών

Τα αριθμητικά δεδομένα που κατέγραψε η δημοσκόπηση της MRB...

Ένας παίκτης. Ένας αγώνας. Μια γενιά…

  Του Αλέκου Ευγενικού   Το ιστορικό ημερολόγιο έγραφε 11 Απριλίου του...

Η ψήφος της (προσωπικής και συλλογικής) απόγνωσης…

Στον αστερισμό των δημοσκοπήσεων... Οι δίδυμες μετρήσεις της MRB...

Οι «παπαγάλοι» που παίρνουν εκπομπές για να διαβάζουν… non paper

  Εκτός από τη Δικαιοσύνη, η δημοσιογραφία είναι ο έτερος...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Ποιός μπορεί να είναι τόσο αναίσθητος, ώστε να μην λυγίζει μπροστά στους γονείς που πήραν τα (νεκρά) παιδιά τους σε σακούλες;

Η φράση του Παύλου Ασλανίδη στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στην ΕΣΗΕΑ ο Σύλλογος Θυμάτων Τεμπών, θα στοιχειώνει αιωνίως, όσους είναι... κανονικοί άνθρωποι. Όσοι δεν...

Το… Τείχος (δυσπιστίας της κοινωνίας για την εθνική τραγωδία) των Τεμπών

Τα αριθμητικά δεδομένα που κατέγραψε η δημοσκόπηση της MRB για την τηλεόραση του Open, επιβεβαιώνουν πόσο βαθιά ρωγμή έχει προκαλέσει η διαχείριση της εθνικής...

Ένας παίκτης. Ένας αγώνας. Μια γενιά…

  Του Αλέκου Ευγενικού   Το ιστορικό ημερολόγιο έγραφε 11 Απριλίου του 1995. Έναν χρόνο μετά το φάιναλ φορ του Τελ-Αβίβ, εκεί όπου η καλύτερη ομάδα της...