Του Νίκου Φυλάγγελου
Κάποτε, η Εβδομάδα των Παθών με την κορύφωση του Θείου Δράματος είχε τη σειρά “Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ” να κυριαρχεί στην τηλεόραση. Το φετινό Πάσχα ζούμε το… δράμα του βομβαρδισμού της διαφήμισης του Γιώργου Ξηραδάκη.
Ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας είναι μια ενδιαφέρουσα περίπτωση και προσωπικότητα, αν κοιτάξει κανείς το βιογραφικό του, και παρακολουθήσει τη διαδρομή του. Ωστόσο, κάποιος… δεν του εξήγησε σωστά τους όρους της επικοινωνίας.
Η διαφήμιση που προβάλλει την υποψηφιότητά του για την ευρωκάλπη της 26ης Μαϊου παίζει στις τηλεοράσεις με συχνότητα… έξυπνου λάστιχου, για να θυμηθούμε την αντίστοιχη διαφήμιση που κυριαρχούσε πριν από μερικούς μήνες.
Κατανοητή η άβολη αλήθεια, για τα κανάλια που δεν έχουν έσοδα από διαφημίσεις. Κατανοητή και η επιθυμία του κ. Ξηραδάκη να γίνει ευρύτερα γνωστός.
Στην Ελλάδα της βαθιάς κρίσης και της πλήρους απαξίωσης του πολιτικού συστήματος ωστόσο, σημασία δεν έχει να γίνεις γνωστός. Αλλά… πώς θα γίνεις γνωστός. Και με τη συγκεκριμένη υπερ-προβολή της διαφήμισης, σε συνδυασμού με μπαράζ συνεντεύξεων σε τηλεοπτικές εκπομπές, μάλλονμ πετυχαίνει το αντίθετο αποτέλσμα από αυτό που επιθυμεί.
Προφανώς βεβαίως, δεν βρέθηκε κάποιος να του το εξηγήσει εγκαίρως, προτού… γίνει το κακό.