Ο Τάσος Παππάς θυμίζει ότι… καμία εξουσία δεν είναι αθώα


 
Γράφει ο Τάσος Παππάς
Πηγή: Εφημερίδα των Συντακτών
 
Την ανάγκη των κομμάτων της αντιπολίτευσης να δημιουργούν θέματα που θα βλάψουν την κυβέρνηση, την καταλαβαίνω. Αυτή είναι η δουλειά τους. Την ανάγκη των μέσων ενημέρωσης να φωτίζουν πλευρές της δημόσιας ζωής που η εξουσία θέλει να μείνουν στο σκοτάδι, την καταλαβαίνω. Αυτό οφείλουν να κάνουν για να δικαιώσουν το ρόλο τους.
Καταλαβαίνω επίσης την ανάγκη και της αντιπολίτευσης και των φιλικών της δικτύων ενημέρωσης να τραβάνε από τα μαλλιά ασήμαντες υποθέσεις για να προκαλέσουν πρόβλημα στην κυβέρνηση. Ωστόσο, υπάρχουν και όρια. Όταν αυτά παραβιάζονται συστηματικά από τους ίδιους και τους ίδιους μπαίνεις στον πειρασμό να υποψιαστείς ότι υπάρχει δόλος.
Καμία εξουσία δεν είναι αθώα. Όλες, όποιο ιδεολογικό πρόσημο κι αν έχουν (δεξιό, σοσιαλδημοκρατικό, αριστερό, κομμουνιστικό), προσπαθούν να κρύψουν ό,τι τις ενοχλεί, να εξωραΐσουν τα πεπραγμένα τους, να φορτώσουν σε άλλους τις ευθύνες τους, να προσανατολίσουν τη δημόσια συζήτηση σε ζητήματα που τις ευνοούν και εκθέτουν τους αντιπάλους τους.
Αλλά, είπαμε, υπάρχουν-πρέπει να υπάρχουν- και ορισμένοι κανόνες, η συνειδητή υπονόμευση των οποίων, ζημιώνει συνολικά τη δημοκρατία, γιατί εμφανίζονται τα πολιτικά υποκείμενα και τα μέσα ενημέρωσης να λειτουργούν περίπου σαν συμμορίες με βασικό στόχο την εξόντωση των ανταγωνιστών τους.
Από το πλήθος των «αποκαλύψεων» (τα εισαγωγικά είναι απαραίτητα) που είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες μέρες μία διεκδικεί με αξιώσεις περίοπτη θέση στον κατάλογο της ξεφτίλας. Αφορά την ύποπτη κρατική χρηματοδότηση της ταινίας ενός άγνωστου στην Ελλάδα και τελείως ανυπόληπτου στην παγκόσμια κινηματογραφία σκηνοθέτη που ακούει στο όνομα Κώστας Γαβράς.
Δεν έχει νόημα να προσθέσεις κάτι άλλο. Πρόκειται για σκάνδαλο μεγάλου βεληνεκούς. Η συνέχεια επί της οθόνης. Κρίμα όμως που δεν προβλέπεται για το αδίκημα που διέπραξε αυτός ο απίθανος τύπος που φτιάχνει ταινίες τις οποίες δεν βλέπει κανείς ένα Ειδικό Δικαστήριο.

Best Of

Ο Μεσογαίας που… έχασε τη σειρά του

Πηγή: OneVoice   Γράφει Il Preferito (*ο επικρατέστερος διάδοχος του παπικού...

Η (νέα) πόρτα που… έφαγε η Διαμαντοπούλου για είσοδο στην κυβέρνηση

Το τελευταίο διάστημα η Άννα Διαμαντοπούλου έχει πολλαπλασιάσει τις...

Το TikTok μιας… κουρασμένης

Πηγή: OnceVoice Μαύρη Λίστα   Ποιος Μιχαλολιάκος και ποια αποφυλάκιση του;  Για τα...

Η Αχτσιόγλου… έπαθε Κασσελάκη (ελαφρότητα influencer)

Ξαναβρήκε την... ενέργεια από την οποία είχε αδειάσει. Η...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Τα “κουτσά άλογα” στα οποία έχουν ποντάρει οι Βρυξέλλες για την… προπαγάνδα στην Ελλάδα

Πώς τα κατάφερε έτσι η γραφειοκρατία των Βρυξελλών να...

Ο Μεσογαίας που… έχασε τη σειρά του

Πηγή: OneVoice   Γράφει Il Preferito (*ο επικρατέστερος διάδοχος του παπικού...

Η αποτυχία της διοίκησης της Τράπεζας Πειραιώς

Πηγή: OneVoice Μαύρη Λίστα   Ο Χρηστάρας και ο αλέγρος πρόεδρος της...

Κάθε φορά που η Ουκρανία χάνει (και άλλα) εδάφη, ανακαλύπτεται… σενάριο δολοφονίας του Ζελένσκι

Η κακόγουστη παράσταση στην Ουκρανία, συνεχίζει να προκαλεί οργίλη...

Νίκος Χατζηνικολάου: Ο Κασσελάκης δεν είναι… θαμώνας καφενείου

Στα όσα... τραγικά είπε για ακόμη μια φορά ο...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Τα “κουτσά άλογα” στα οποία έχουν ποντάρει οι Βρυξέλλες για την… προπαγάνδα στην Ελλάδα

Πώς τα κατάφερε έτσι η γραφειοκρατία των Βρυξελλών να δημιουργήσει τόσο αρνητική εικόνα για το συλλογικό υποκείμενο της Ενωμένης Ευρώπης στους λαούς της, θέλει......

Ο Μεσογαίας που… έχασε τη σειρά του

Πηγή: OneVoice   Γράφει Il Preferito (*ο επικρατέστερος διάδοχος του παπικού θρόνου, όταν… αδειάζει)     Των Παθών… επίλογος για την ορθόδοξη αρχιτεκτονική, με τη Μεγάλη Εβδομάδα να δίνει...

Η αποτυχία της διοίκησης της Τράπεζας Πειραιώς

Πηγή: OneVoice Μαύρη Λίστα   Ο Χρηστάρας και ο αλέγρος πρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς βρίσκονται σε απόγνωση.   Τι να κάνουν, λοιπόν; Κινητοποιούν όλους τους μηχανισμούς που διαθέτουν για...